Ikävää toimintaa

pörje2

Tyrmäystippajengi kiertää U:gin ravintoloissa,laittavat tyrmäystippoja yleensä naisten juomiin.Usealta taholta kuulunut juttua moisesta toiminnasta,olkaa varovaisia juomienne kanssa.

7

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitis

Tätä urbaani legendaa on kerrottu jo yli 20 vuotta. Aina uudenvuoden ja merefestien jälkeen. Liekkö anteliaat naiset tulleet katumapäälle (morkkiksiin) ja keksivät tyrmäystippajuttuja aviomiehilleen ;) .

• Pelttonepeppi

Juu taitaa ol noit tippoi kans miesten juomissa....

• pörje2

raitis taitaa itse kulkea tippapullo plakkarissa.

• Jeppe.juo

Onko joku raiskattu? Vai onko tultu katumapäälle?

• Alatsesilua

Varmaan tässä ketjussa tarkoitetaan "alkuperäisen" tyrmäystippajengin kahta jäsentä. Toinen kuoli vähän päälle nelikymppisenä 5-7 vuotta sitten ja toinen on muuttanut "kartanoon" kun lopulta nuppi sekosi kokonaan. Kartanonherra oli myös nuorempana kova kiertämään iltaisin ja öisin ihmisten ikkunoista salakatselemassa ja päivisin paljastelemaan itseään pikkulapsille, ainakin Orivon ja Sannon alueella. Orivolla se asui. Ihmeellistä oli että tuollainenkin sai kulkea vapaana melkein 60 vuotta. Onneksi nyt ihmiset saa olla rauhassa.

• pörje2

Kyllä tässä on kyse ihan tuoreista tapauksista,asialla tahot joista ei saa ääneen puhua ,ettei joudu käräjille.

• Pitkäkoipi-Tenho

Minä arvaan mistä retkuista on kyse.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3412
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2023
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1931
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      933
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      925
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe