Puulämmitys is pest

Lämmittelen tässä takkaa, kyllä on mukava lämpö. Kyllä se on toista kuin lämpöpatteri.
Ja kohta saunaan, puulämmitteiseen tietenkin
1
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Eikö olisi järkevämpää lämmitellä asuntoa eikä takkaa?
1 VASTAUS:
Piippu pohottaa punaisena jottei ole kuin kivijalka aamulla jäljellä.. Lyhyestä virsi kaunis..
+Lisää kommentti
Laskin äsken laskurilla että omakotitalomme kuluttaa vuodessa n. 27 000 kWh. Koska teen itse vuoden polttopuut eli n. 14-16 pinomottia niin toista vuotta peräkkäin sähkönkulutus on alle 12 000 kWh. Kyllä lämmittää sekin. Sisälämpötila nytkin 24.5 astetta eli taidan avata ikkunan vähäksi aikaa.
2 VASTAUSTA:
Varo jottei koko iglu sula
Hyvä juttu. Mekin viikonloppu puita tekemässä. Saa liikuntaa, lämpöä ja rahaa säästyy. Pieni metsä, mutta aina löytyy otettavaa.
+Lisää kommentti
Minä ajan vain taksilla.
3 VASTAUSTA:
Enneminkin minä olen tuulitunneli tapaus en osaa jauhaa muusta kuin kurttilan taksi kyydeistä..
Minäolenn kirjoitti:
Enneminkin minä olen tuulitunneli tapaus en osaa jauhaa muusta kuin kurttilan taksi kyydeistä..
Ole vaan. Näkeehän sen jo tuosta kun et osaa pöllö kirjoittaa oikein.
Siinäpä tuli jälleen kokemuksen syvällä rintaäänellä itse kurttilan taksikuskin tunnustus.

+Lisää kommentti
Minä uskon ilmalämmitykseen. Tilasin juuri 200:n litran säkeissä kuumaa ilmaa varastoon kun lupailevat kovia pakkasia. Ilma toimitetaan 90- asteisena mutta toki se hieman jäähtyy varastoitaessa.
Säkki vain huoneen nurkkaan ja pikkuisen raottaa narua niin jopa tulvahtaa puhdasta lämmintä ilmaa asuntoon.
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Naapuri tuossa lämmittää talonsa pelkillä roskilla ja puulla. Paksu savu pöllähtää yli pihojen ja tienoon joka päivä. On siinä hiilijalanjälen kokoa kerrakseen. Eipä ole puusaunan lämmitys mitään siihen verrattuna.
1 VASTAUS:
Samoin täällä. Alamäessä omakotitalossa poltetaan vuodesta toiseen pihalla olevia jätepuukasoja kaupunkialueella ja tuuhea tumma savu nousee ylämäen asukkaiden ikkunoista ja ilmastoinnista sisälle. Tekee tosi hyvää sydän- ja keuhkotautisille.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Minun ei tarvitse lämmittää mitään kun lämpö tulee lämpöpatterista ikkunan alta. Aina kun ilma kylmenee ulkona niin patteri alkaa lämpiämään.
1 VASTAUS:
Käykö kilju hyvin patterin vieressä
+Lisää kommentti
Mulla on pienin hiilijalanjälki lämmityksen suhteen, ostin tokmannilta hyppynarun, ainoastaan ryppynaru laskee joskus kiivaassa hyppimisessä metaani kaasuja ilmoille!
0 VASTAUS:

+Lisää kommentti
Onko siinä laskuri?
1 VASTAUS:
Nykäs pellekö se sieltä huutaa
+Lisää kommentti
Jos minulla tulee kylmä asunnossa niin lasken lämpimät pöksyihin hihi!
Ilmoita
Upolämmitys Mumbaissa is besr toteavat pekka neittaanmäki ja maarit palo.
2 VASTAUSTA:

Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni

Uusi
Tarkoitat varmaan uppolämmitystä?
+Lisää kommentti
Lapsiasiamiehen ei tarvitse palella taksijonossa. Taksit jonottavat miestä.
0 VASTAUS:

+Lisää kommentti
Uusi
Minä juon pullon kossua jos on kylmä, alkaa veri kiertämmään! ja jos ei oo kossua niin tenukin käy!
1 VASTAUS:
Uusi
Kyllä kankitien sälli tietää
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Puulämmitys is pest

Lämmittelen tässä takkaa, kyllä on mukava lämpö. Kyllä se on toista kuin lämpöpatteri.
Ja kohta saunaan, puulämmitteiseen tietenkin

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta