Eilen oli Skoda konepelti ylhäällä parkkipaikalla ja menin kysymään mikä on. Skodisti sanoi ettei lähde käyntiin no minä annoin apuvirtaa Corollasta ja johan rupesi Skoda klonsuttamaan. Skodisti oli ikionnellinen.
Pyyteetön apu
12
67
Vastaukset
Kyllä niissä skeidoissa alkaa tuttu kronksutus kuulua kun ne saa pienen akkunsa tueksi vähän lisävirtaa. Ellei sitten ole kone porsinut / öljyt pihalla tms. skodamaista haaveria
- Kariniemi
Jenkemikontti joutui ottamaan taas lisäpotkua, ullatus.
- lisävirran_antanut
Paremmissa autoissa on kuulemma tehdasvarusteina kaapelit juuri tuollaisia tapauksia varten.
- tulipa_jo_ostettua
Jos apu olisi ollut aidosti pyyteetöntä, et hehkuttaisi tekoasi täällä.
Kandee muuten hankkia autoon vastaavia tilanteita varten nykyversiona varsin pienikokoinen varavirtalähde. Dieseliä sillä ei ehkä saa pakkasilla käyntiin. - SitäJormaTähän
Että ysärikorollasta apuvirtaa kaapeleilla v. 2019... huh huh
- Awinkawink
Tuttu näky tuo sokota konepelti pystyssä, ei tunnu pakkasta itäauto kestävän. Olen töissä autoliitolla niin kyllä ne skoodia on järjestään mitä käydään auttamassa, mut hyvä et se merkki on olemassa niin on minullakin töitä, ihan hymyilyttää aina kun skodillakin näkee...
- bleechedanus
Skodalla onkin ikas iso viihdearvo mutta ei muuta arvoa statusta eikä imagoa 😂
- skeidahuojuu.tutisee
Olikohan laittomasti asennettu wepasto vienyt akun tyhjäksi skeidakkeesta.
- Sivistynyt.arvaus
Skeidan akut ja esim.lämmitysjärjestelmä on säästösyistä alimitoitettu, pieni vanhanaikainen akku joka vielä itäblokissa valmistettu, ei kestä webaston eikä monen muunkaan sähkölaitteen kulutusta
Voi hyvin olla että laittomasti asennettu weba on vetänyt pikkuakun tyhjäksi - näinhän.se.taisi.mennä
Vai oikein laittomasti? No, jokainen monttööri toki etsii Finlexistä hakusnalla Webasto kyseisen lain ja asentaa vasta, kun laki löytyy.
- Lasu2
Monet ostavat Skodan ( Tsekin kielellä suoraan käännettynä Erehdys), vaikka samalla rahalla saisi hyvän käytetyn auton.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530