Pyyteetön apu

pyyteetön.apu

Eilen oli Skoda konepelti ylhäällä parkkipaikalla ja menin kysymään mikä on. Skodisti sanoi ettei lähde käyntiin no minä annoin apuvirtaa Corollasta ja johan rupesi Skoda klonsuttamaan. Skodisti oli ikionnellinen.

12

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä niissä skeidoissa alkaa tuttu kronksutus kuulua kun ne saa pienen akkunsa tueksi vähän lisävirtaa. Ellei sitten ole kone porsinut / öljyt pihalla tms. skodamaista haaveria

• Kariniemi

Jenkemikontti joutui ottamaan taas lisäpotkua, ullatus.

• lisävirran_antanut

Paremmissa autoissa on kuulemma tehdasvarusteina kaapelit juuri tuollaisia tapauksia varten.

• tulipa_jo_ostettua

Jos apu olisi ollut aidosti pyyteetöntä, et hehkuttaisi tekoasi täällä.

Kandee muuten hankkia autoon vastaavia tilanteita varten nykyversiona varsin pienikokoinen varavirtalähde. Dieseliä sillä ei ehkä saa pakkasilla käyntiin.

• SitäJormaTähän

Että ysärikorollasta apuvirtaa kaapeleilla v. 2019... huh huh

• Awinkawink

Tuttu näky tuo sokota konepelti pystyssä, ei tunnu pakkasta itäauto kestävän. Olen töissä autoliitolla niin kyllä ne skoodia on järjestään mitä käydään auttamassa, mut hyvä et se merkki on olemassa niin on minullakin töitä, ihan hymyilyttää aina kun skodillakin näkee...

• bleechedanus

Skodalla onkin ikas iso viihdearvo mutta ei muuta arvoa statusta eikä imagoa 😂

• skeidahuojuu.tutisee

Olikohan laittomasti asennettu wepasto vienyt akun tyhjäksi skeidakkeesta.

• Sivistynyt.arvaus

Skeidan akut ja esim.lämmitysjärjestelmä on säästösyistä alimitoitettu, pieni vanhanaikainen akku joka vielä itäblokissa valmistettu, ei kestä webaston eikä monen muunkaan sähkölaitteen kulutusta

Voi hyvin olla että laittomasti asennettu weba on vetänyt pikkuakun tyhjäksi

• näinhän.se.taisi.mennä

Vai oikein laittomasti? No, jokainen monttööri toki etsii Finlexistä hakusnalla Webasto kyseisen lain ja asentaa vasta, kun laki löytyy.

• Lasu2

Monet ostavat Skodan ( Tsekin kielellä suoraan käännettynä Erehdys), vaikka samalla rahalla saisi hyvän käytetyn auton.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      71
      4080
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      85
      3365
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      98
      3148
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      101
      3012
    5. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      37
      2827
    6. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2664
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      242
      2540
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      83
      2442
    9. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      215
      2416
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      92
      2309
    Aihe