19vuotiaana 56v miehen kanssa paneminen

Jessika1234

Mun on pakko päästä hehkuttamaan tätä. Oon itse 19v nainen joka on todella seksuaalisesti aktiivinen. Oon aina halunnut koittaa miltä tuntuisi panna vanhempaa miestä. No mulle tuli mahdollisuus päästä panemaan 56-vuotiasta helvetin hyvännäköstä miestä ja ai että, voin kertoa että kokenut mies kyllä osaa asiansa. En oo ensinnäkään ikinä nähnyt niin isoa munaa ja mua ei oo ikinä pantu niin lujaa ja niin kauaa, en voi edes sanoin kuvailla kuinka vitun hyvät 3 KYLLÄ 3 ORGASMIA sain kyseisen aktin aikana. Ensin mies nuoli ja sormitti jossa tulin ensimmäisen kerran heti. En oo myöskään ikinä ollut niin märkänä. Mieskin totesi, että ei ole kyllä ennen päässyt panemaan näin nuorta kiimaista ja märkää tyttöä ja kehui myös kuinka rakasti mun ääntelemistä joka vaan pakotti panemaan sitä koko ajan kovempaa XD. Pakko sanoa että seksin jälkeen paikat oli tulessa, mutta otetaan uusiksi onneksi pian. Mies sanoi, että olin heittämällä paras pano mitä hänellä on ollut ja hän haluaa ehdottomasti nähdä seksin merkeissä vähintään viikottain.

Siis tästä lähtien itse aijon panna vanhempia miehiä, suosittelen ehdottomasti muillekkin jos vähääkään on sellasta ajatellut. Kertokaa omiakin kokemuksia !

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elinalovesold

      Kuulostaa aivan uskomattoman ihanalta! Mul on kans ollu et haluisin päästä panemaan vanhempaa miestä, mut en oo jotenki uskaltanu. Nyt tinderiin ikärajat kattoon ja sieltä joku komea mies!

      • erkka50mv

        Olisi ihana saada naida sinua sinulla on varmasti tiukka pillu missä päin olet?


      • Kiinnostusheräsi

        Laitatko sähköposti osottees, niin laittaisin sulle viestiä.


    • Mies54

      Wau, nyt kuulostaa likalta mun makuun. Itse olen 54-vuotias todella seksuaalinen mies. Olen sinkku ja hakusessa olisi juuri sinunlainen kestävä, tiukka ja raju likka. Ootko mistä päin ?

    • Tisuli86

      Mää panen tästä lähtien vaan vanhempia naisia ja suosittelen kaikille muillekkin! 😁

      • Mmmnam

        Kiva! Mäkin panen vaan nuorempia miehiä, se pitää naisen nuorekkaana ja pirteänä mutta hyvä juttu toisinkin päin jos tyttö on turvassa, haluaa itse, eikä häntä painosteta.


      • Tisuli86
        Mmmnam kirjoitti:

        Kiva! Mäkin panen vaan nuorempia miehiä, se pitää naisen nuorekkaana ja pirteänä mutta hyvä juttu toisinkin päin jos tyttö on turvassa, haluaa itse, eikä häntä painosteta.

        Aijjaa, pitää vai? 🤔 Niin, jokainen saa tehdä mitä tykkää... 😊


    • Mies51häme

      Voi kun saisi tuollaista nuorta naista! Haluun!

    • daddycooli

      Kuopiossakin 57v mies olisi kiinnostunut ja joskus jopa päässytkin naimaan nuoren naisen kanssa , nyt tekisi mieli jälleen antaa kielihoitoa ja hyväilyjä sekä lopuksi naida eriasennoista nuorta naista:)

    • Vielämärkä

      Olen antanut 48v miehen sormettaa mua festareilla kun olin 17v. Tulin sen sormille aika nopsaan. Kehui myös miten märkä olin. Nyt 33v ja voisin kokea uudelleen 58v kans?

      • Olen 55v. voisit antaa minulle tule käymään niin voin nuolla sormettaa ja panna sinua varmasti pillu tulisi märäksi ja saisit nauttia


      • Oon 58.....


    • Nuorin nainen kiihottaa aina venhempaa miesta, te,olette tiukkoja eikä teillä ole pää kipeä aina. ? Lisäksi te huolehditte alapään siisteydestä, ei ole kivaa imeä tai sormettaa karvaista pillua.

    • minäkinhaluan

      joo, vanhemmalla miehellä ei ole niin kiire heittää satsia. kun se tietää et nainen on kuumana. itse tykkään myös oli nainen nuori tai vanhempi,nuolla,sormettaa,hyväillä ottaa edestä ja takaa. hetken tauko ja jos paikat kestää niin uudestaan ja uudestaan...

      • Omasta

        Taidat puhua vaan omasta nuoruudesta?


    • kuivakorva

      Siinäs luitte nuoret naiset ettei kannata epäillä vanhempaa miestä seksitaidoissa joten jos siltä tuntuu että voisi kokeilla niin eikun yritystä peliin tuskin petytte kun vastassa on noita märkäkorvia pojan kloppeja joilla on mielessä vain oma tyydytys eikä naisen kunnioitus ja kohtelu lukuunottamatta tyydytystä....jes

      • HerraKuningas

        Luulis olevan sullakin säälittävällä reppanalla vaikeaa kun koko ajan fantasia löylykauha perseessäs :D
        Käske poju äitis lämmittää sulle maitoa tuttupulloosi, ota nalle kainaloosi ja mene nukkumaan.
        Ketään ei kiinnosta sun löylykauhas... Paskaläjä :D :D :D


      • Paskaläjä
        HerraKuningas kirjoitti:

        Luulis olevan sullakin säälittävällä reppanalla vaikeaa kun koko ajan fantasia löylykauha perseessäs :D
        Käske poju äitis lämmittää sulle maitoa tuttupulloosi, ota nalle kainaloosi ja mene nukkumaan.
        Ketään ei kiinnosta sun löylykauhas... Paskaläjä :D :D :D

        Paskaläjä nimen omaan! 😁


      • Oliko

        Ei kai nyt kellään mielessä vain oma tyydytys ole? Vai oliko sulla nuorempana?


    • kiva kirjoitus kumpa löytyis varsinais suomesta myös nuoria naisia

    • Katja21

      Outokummussa olisi 21-vuotias neito vailla opastusta vanhemmalta mieheltä.

      • kokemustahanon

        Moi Katja olen Kuopion seudulta ja 56v mies joten kelpaisiko opastajaksi ja nautinnon antajaksi .
        Luotettava ja huumorintajuinen 180/87kg


      • tylsäää

        Fgggggggh jos sun mulkkus on kukkakaalia muistuttava niin ei sitä tarvii kokoajan täällä kehuskella sillä se että sulle on työnnetty pikkupoikana äitisi toimesta löylykauha perseeseen ja olet vielä kukkakaalimulkkuinenkin ei ole kehumisen aihe


      • 56v

        Katja21 ….voi kun uskaltaisit antaa mun antaa sulle kunnolla heliitys hoitoa koko vartalolle, niin tulis kokovartalolle tyytyväinen olo:)


      • Moi.

        Laitas Katja viestiä mun sähkikseen.
        Keksitään mukava illanvietto johonku vkloppuun..


      • Elämäntapasinkku kirjoitti:

        Moi.

        Laitas Katja viestiä mun sähkikseen.
        Keksitään mukava illanvietto johonku vkloppuun..

        Ja mun sähkis on tosiaan sama kuin nimimerkki, mutta ilman ään pilkkuja ja suomi24.fi


      • kokenut-mies

        Olisin n 25 km päässä.


    • Turunseudulta mukavalle nuorelle naiselle haluaisin tarjota seuraa. Olen aika pitkään kestävä mies :)

      • Mies32w

        Saahan sitä pidätettyä vaikka loputtomiin


      • Kestäää
        Mies32w kirjoitti:

        Saahan sitä pidätettyä vaikka loputtomiin

        Tervetuloa joukkoon, ei onnistu kuin osalla miehistä.


    • Salarakas_-

      Itse oon mies, ja jo kolmekymppisestä lähtien
      tunsin vetoa reilusti minua vanhempia naisia kohtaan.
      Samoin kuin sinulla, niin seksi vastaavasti vanhemman naisen kanssa on jotain ihan taivaallista.
      He todellakin osaavat asiansa, olen ihan kiimassa minua vanhemnan naisen käsittelyssä. En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa nuorten naisten kanssa.
      Suuri ikäero on se paras juttu, puolin ja toisin.

      • Vanhempaanaista86

        Näinhän se just on! Itselläkin on vakipano vanhemman naisen kanssa. 😊


    • ValuvaPillu

      Täällä ois 29 v. kiimapillu puutteessa. Mies asuu työnsä vuoksi toisella puolella Suomea ja käy kotona vain 2 viikon välein. Joku vanhempi mies vois tulla nussimaan ja leikkimään mulla?!? Mulla on pillu aivan tajuttoman märkänä koko ajan..

      • 56v

        Sellaisen pillun voisin vaikka kielellä kiusata ja ottaa klitoriksen huulien väliin hyväiltäväksi enne kunnon panoa:))


      • 56v

        Ööhöhööööö sulla se jo tuntuu siellä perseessä olevan kun äitisi sen sinne on laittanut sua tyydyttäesäään!!!


    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe