Onko jollain kokemuksia aurinkosähkön hyödyntämisestä varaavassa yösähköjärjestelmässä?
Minulla 2000 litran varaaja, jossa on ylävastuksena 3 kilowatin vastus, jonka termostaatti säätää yöajan varausta ja alavastuksena on 9 kilovatin vastus, jonka termostaatilla varmistetaan päiväaikana, että alalämpötila pysyy halutulla tasolla. Yöllä tämä 9 kilowatin vastus toimii ylätermostaatin ohjauksessa.
Jos sammutan 3 kilowatin ylävastuksen niin järjestelmä toimii ympäri vuorokauden 9 kilovatin alavastuksella siihen liitetyn alatermostaatin ohjauksessa.
Haluaisin selvitystä siihen, että voisinko kesäaikana käyttää 4,8 kilowatin aurinkosähköjärjestelmän tuottaman ylimääräisen energian 9 kilowatin vastuksen kautta lämpimän käyttöveden tuottamiseen, vai vaatiiko tuo 9 kilowatin vastus automaattisesti lisätehoa verkosta.
Onko kokemusta tai tietoa, miten tällainen järjestelmä sovitettaisiin toimimaan aurinkosähköjärjestelmän kanssa?
Aurinkosähkö ja varaavaan yösähköjärjestelmä
3
200
Vastaukset
- mitä_seuraavaksi
Googlaamalla jo tietäisit ettei tuo homma kannata ja koska tulee seuraava aloitus tästäkin aiheesta?
- Hhgdfghjjkgd
Googlaamalla jo tietäisit ettei tuo homma kannata ja koska tulee seuraava aloitus tästäkin aiheesta?
Voisitko "mitä_seuraaksi" kertoa ennustajagooglen osoitteen jos arvelet sen tietävän koska seuraava aloitus tulee tästä aiheesta. Voisin käydä tsekkaamassa tämän illan lottonumerot. Alkaa olla pikkurahan puutetta ilmassa.
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta googlaamalla 'aurinkosähkö lämmönvaraaja' ilman hipsukoita sain tuloksia, joista seuraava keskusteluketju näyttäisi kattavan aloittajan haasteen: http://ilmaisenergia.info/foorumi/index.php?topic=1855.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502