Yliopisto edessä niin kävi mielessä että kuka niitä bileitä järjestää, onko yleensä jokin ainejärjestö joka siitä vastaa ja vuokraa paikan jne vai pidetäänkö bileitä vaan baareissa ja kerhoissa?
Missä opiskelijabileet pidetään?
3
246
Vastaukset
- hilebile
Pääse ensin yliopistoon! Kyllä sitten selviää itsestään, missä juuri sinun yliopistosi, tiedekuntasi ja oppiaineesi bileet milloinkin pidetään.
- ylioppilaskohta
Joo totta, mutta tuli mieleen kuitenkin jos tänne heiteltäis kokemuksia eri yliopistoista ja tiedekunnista, kun itse täytän vasta vuoden loppupuolella, niin jääköhän hirveästä paitsi justiin tuon syksyn alkupään jutuista jos bileet pidetään baareissa. Sen verran oon kuullut että noissa tapahtuu kaikki sosialisoitumiset
- itse.nähty
Tuota "sosialisoitumista" on sinulle kyllä liioiteltu. Elämää, myös opiskelijaelämää, on muuallakin kuin bileissä. Parhaat ja kestävimmät suhteet solmitaan muualla kuin bileissä.
Bileissä ei ole eikä tapahdu mitään tärkeää. Et jää mistään olennaisesta paitsi, vaikka jättäisit ihan kaikki bileet väliin. Mutta käy toki itse toteamassa asia, jos pääset yliopistoon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1222798- 872461
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651900- 1771853
- 561827
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581606Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461596- 1231413
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m4011346Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289