Miksi monet urheilijat eivät lähde mukaan tour de skille? Ja ne jotka lähtevät keskeyttävät..
Miksi tour de ski
9
117
Vastaukset
- ykityhujr
Hiihdon MM -kisat Seefeldissä on lähellä ja Tourin keskeyttäneet haluaa menestyä siellä.
- tgyjtrfh
Ei kannata hiihtää itseään puhki jos mahdollisuus voittaa on mennyt.
- happoajavielähappoa
Kyllönenkin keskeytti, uskoo varmaan että eilisen näyttö riittää tuleviin kisoihin.
- PaikkaJakoon
Mihinkäs Kerttu Niskasen näytöt riittää, kun niitä ei ole viimeisiltä kolmelta vuodelta?
- kuneiedesyritä
Veljensä sentään viitsii käydä FIS-kisoissa, mutta Kepan on paras yllättää Suomen Cupissa, muuten tulee kenkää maajoukkueesta.
- niinsevainon
Vaikka hiihto on maailmanlaajuisesti pieni laji, niin siinäkään suomalaiset eivät pärjää. Norja on hallinnut lajia pitkään, nyt Venäjä rynnistää mukaan, Ruotsilla on hyvät naishiihtäjät, mulla muilla mailla vain muutama maailman luokan hiihtäjä.
- Onkosiitä
Annetaanko muissa maissa enemmän mahdollisuuksia myös uusille nuorille urheilijoille, Suomessa harvassa uudet urheilijat..
- Hölmltour
Jotenkin hölmö koko kisa, kun sinne ei porukka osallistu edes. Mitä järkeä sitä on sitten järjestää.. Lisää vetovoimaa pitäisi saada jotenkin tuonne! Mielenkiintoinen tuo tour kyllä katsojan näkökulmasta on
- mäkihiipijä
Saa lähteä itse koittamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714979- 463519
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893474- 502649
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
- 161463
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 711045
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035