PATTAYALLA on PARHAAT SAUNAT vai onko muka muualla parempia

Vihta_vai_Vasta

Pattayalta löytyy parhaat löylyt ja parhaat Sauna seuralaiset sanotaan, mutta onko tämä totta?

Löytyykö Hua Hinistä tai Chiang Maista parempia Saunoja ja jos löytyy, niin miksi?

Vihtomis tai vastomis kokemuksia Thaimaasta siis peräänkuuluttelisin.

PS. Hieskoivusta tehtyjä vastoja olen itse joskus mukaan matkoilleni mahduttanut.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaaa

      Meinaakko saunastakin saada riidan aikaiseksi?

    • Vihta_vai_Vasta

      Löylyt ovat aivan sivuosassa Pattayan saunoissa. Ei tarvitse paljon pyllistellä kun jo leidiboi sujahtaa sisään perästä. Ei tarvitse edes tummelia, saippua riittää.

    • Sensei--

      Vastataanpa nyt samalla tähänkin ennenkuin joku hyökkää tähän suuntaan.

      Ensinnäkin meillä kyllä on saunaseuralaiset ( yhdyssana ) omasta takaa, ei tarvitse etsiä ja löytää.

      Meillä on oma sauna kotona ja huvilalla.

      Minä sanon vihta vaikkakin vastakin on oikein.

      Vaimo tykkää saunoa enemmän kuin minä ja kävi siellä suomessa aikanaan ekan kerran.
      Meni ostamaan torilta hulluun hntaa kuivan vihdan ja pelas sillä saunassa aiheuttaen siivoamista mulle.
      Nykyisin kyllä pärjää jo ilman.

      • Vihta_vai_Vasta

        Kiitos Sensei-- nopeasta ja mielestäni erittäin mukavasta vastauksestasi aloitukseeni.

        Uskallankohan tässä edes ääneen ajatella, että voisi olla joskus mukavaa päästä saunomaan sinun ja vaimosi kanssa.

        Siellä Chiang Main suunnalla muuten ehdimme me vaimoni kanssa saunoa useasti ennen kuin vaimoni ensimmäistä kertaa Suomessa saunoi.


      • pannaanpatarkkailuun

        Mikä mies? Tämä sensei oikein on? Vastailee itselleen ja kehuu omia vastauksiansa eri nimimerkillä?? .... Ei kai hän vaan ole joku Thaimaassa asuva suomalainen rahamies? Joilla elämä on niin hektistä, ettei ehdi kun itseään ja elämäänsä palstalla kehumaan.. Nimittäin näitäkin ihmisiä pyörii paljon, juuri Suomi24 forkalla.


      • Sensei--
        Vihta_vai_Vasta kirjoitti:

        Kiitos Sensei-- nopeasta ja mielestäni erittäin mukavasta vastauksestasi aloitukseeni.

        Uskallankohan tässä edes ääneen ajatella, että voisi olla joskus mukavaa päästä saunomaan sinun ja vaimosi kanssa.

        Siellä Chiang Main suunnalla muuten ehdimme me vaimoni kanssa saunoa useasti ennen kuin vaimoni ensimmäistä kertaa Suomessa saunoi.

        Moi.
        Ajattelin osallistua keskusteluun enemmältikin mutta jätän väliin, kiitos sinulle siitä Tarkkailija.


      • olevaanihanhiljaa

        Kukaan ei tule häviämään mitään tuon takia, jos sensei ymmärrät mitä tarkoitan? Kiitos tarkkailija.


      • Vihta_vai_Vasta

        Kiitos vihtapöksy hauskasta vastauksestasi.

        Muistui mieleeni kun taannoin olin saunomassa Chiang Main suunnalla.
        Piti olla juurikin suomalainen sauna vaikkakin sen sähkökiuas oli Ruotsalaista valmistetta. Sauna oli tosi kuuma ja kuiva. Saunapoika kävi säännöllisin väliajoin heittämässä pienen kauhallisen vettä kiukaalle koussikasta, missä oli jotain tuoksukemikaalia sen verran tukevasti, että kauha siinä koussikassa melkein pysyi pystyssä kuin jossain hemmetin hyytelössä. Saunan seinällä oli tiukat ohjeet siitä, että asiakkaat itse eivät löylyä saaneet heittää. Ei antanut sisuni myötä. Ei maassa maan tavalla sääntöni. Kävin lipunmyyjä tädin juttusilla ja mitä kohteliaammin selitin thaiksi tädille, että minä olen Suomesta ja siten jotain suomalaisista Saunoista ja saunomisesta tiedän. Täti sitten naama ehkäpä hieman norsun ulkosynnytimellä ollen salli minulle sen, että sain ihan itse pelkkää vettä kiukaalle viskoa. En sittemmin käynyt tarkistamassa olivatko ohjeistuksiaan saunomiseen muuttaneet, heh. Uima-allas ko. paikassa oli hyvä kuten muutkin systeemit ja paikan sijainti, harmillista kyllä.

        Täytynee tässä yhteydessä mainita, että Thaimaassahan on omansa pitkä höyrysauna perinne.


      • Vasta_vai_Vihta
        pannaanpatarkkailuun kirjoitti:

        Mikä mies? Tämä sensei oikein on? Vastailee itselleen ja kehuu omia vastauksiansa eri nimimerkillä?? .... Ei kai hän vaan ole joku Thaimaassa asuva suomalainen rahamies? Joilla elämä on niin hektistä, ettei ehdi kun itseään ja elämäänsä palstalla kehumaan.. Nimittäin näitäkin ihmisiä pyörii paljon, juuri Suomi24 forkalla.

        Kiitos kommentistasi.

        Täällä suomi24 palstalla todellakin tapahtuu kummia. Vihtahousun täysin asiallinen ja hauska kommentti on poistettu. En ymmärrä miksi! Kuka kumma tätä oikein moderoi?

        Minä en ole Sensei-- ja en ole huomannut että hän olisi itse itselleen vastaillut tässä keskustelussa.

        Turhaa lienee toivoa, että sinäkin keskittyisit tämän aloituksen itse aiheeseen, tätä kuitenkin mitä nöyrimmin pyytäisin.


      • tattioskari

        Hei tuubaJussi, tarkkaile postaustesi kirjoitusasua. Opit paljon itsestäsi? "Kuka muu muka"... Täällä Lauantai iltaisin ehtisi päivystämään, kun mies jolla on paljon ystäviä, aktiviteetteja, harrastuksia,matkustusta, kodinhoitoa, aviovelvollisuuksia, Kansainvälisen moottoripyöräkerhon juhlien organisointia, viranomaisyhteistyötä, huvilalla oleskelua, ruuanlaittoa ja kodin puhtaanapitoa, hotellin rakenamisen organisointia ja orpotyttöjen koulutusta, viinikaappien täyttöä, ja vaimonsa perheen ravintolaketjun edustamista, "onnenpäivät tyylisen uuden ravintolan " joka jo kenties pian aukeaa? Johtamista??? Kyllä nuin paljon aikaan saava mies, ei ehi 12 tuntia vuorokaudessa jossakin nettifoorumilla postailemaan höpö puhetta??


      • Vasta_vai_Vihta

        Kiitos kommentistasi ja linkistäsi Lerpanlaiffi.

        Gay-saunoihin en itse ole henkilökohtaisesti missään tutustunut. En edes linkkien kautta, mutta tulipahan nyt yllättäen tavallaan täytettä sivistymättömyyteni aukkoihin, kiitos sinun.


      • TattiOskari2010
        Vasta_vai_Vihta kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi ja linkistäsi Lerpanlaiffi.

        Gay-saunoihin en itse ole henkilökohtaisesti missään tutustunut. En edes linkkien kautta, mutta tulipahan nyt yllättäen tavallaan täytettä sivistymättömyyteni aukkoihin, kiitos sinun.

        Lerpanlaiffin pääaihe katkeruutensa ja kateellisuutensa ohella olematta palstalla kirjoitellen palstalle.


      • Vasta_vai_Vihta
        tattioskari kirjoitti:

        Hei tuubaJussi, tarkkaile postaustesi kirjoitusasua. Opit paljon itsestäsi? "Kuka muu muka"... Täällä Lauantai iltaisin ehtisi päivystämään, kun mies jolla on paljon ystäviä, aktiviteetteja, harrastuksia,matkustusta, kodinhoitoa, aviovelvollisuuksia, Kansainvälisen moottoripyöräkerhon juhlien organisointia, viranomaisyhteistyötä, huvilalla oleskelua, ruuanlaittoa ja kodin puhtaanapitoa, hotellin rakenamisen organisointia ja orpotyttöjen koulutusta, viinikaappien täyttöä, ja vaimonsa perheen ravintolaketjun edustamista, "onnenpäivät tyylisen uuden ravintolan " joka jo kenties pian aukeaa? Johtamista??? Kyllä nuin paljon aikaan saava mies, ei ehi 12 tuntia vuorokaudessa jossakin nettifoorumilla postailemaan höpö puhetta??

        Kiitän tästäkin kommentista vaikka tämä mitä ilmeisemmin ei ollut minulle suunnattu ja ikävää kyllä ei kovin kiinteästi liity itse aloitukseni aiheeseen.

        Tiedoksi kaikille kiinnostuneille: Lähden nyt tästä koneen ääreltä lauantai iltana arvatkaapa mihin? En savu sellaiseen tällä kertaa, mutta koivuklapeilla lämmitettyyn kuitenkin. "Selänpesijä" on muuten arvaatteko minkä maalainen? Saatan muutaman xxxxx oluenkin ottaa ja "kröhöm" napsauttaa.

        Hyvää yötä ja kiitos.

        Tsihhhh !!!


      • Anonyymi
        Vasta_vai_Vihta kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi.

        Täällä suomi24 palstalla todellakin tapahtuu kummia. Vihtahousun täysin asiallinen ja hauska kommentti on poistettu. En ymmärrä miksi! Kuka kumma tätä oikein moderoi?

        Minä en ole Sensei-- ja en ole huomannut että hän olisi itse itselleen vastaillut tässä keskustelussa.

        Turhaa lienee toivoa, että sinäkin keskittyisit tämän aloituksen itse aiheeseen, tätä kuitenkin mitä nöyrimmin pyytäisin.

        numerotollo on moderaattori.


    • Vihta_vai_Vasta

      Tarkoitukseni aloituksellani ei ole aiheuttaa riitaa. Mistä moinen ajatus ensimmäisenä tulee ensimmäisen kommentin kirjoittajan mieleen?

      Asiallisen keskustelun aloittaminen ja keskustelu toki on vaikeaa täällä jos ja kun jo toisessa kommentissa joku - kukahan ja miksi - nimimerkkini varastaa.

      Katsellaan ja kummaillaan kaikesta huolimatta silti, että jospa joku viitsisi ihan asiallisesti aloitukseeni vastata?

      Rohkenen toivoa; että ainakin esim. nimimerkeiltä 2010, Santtu, Sensei, NumBall, 44x ja jne. voisi vielä tulla ihan asiallisia kommentteja ja kokemuksia itse aiheeseen liittyen.

      • Allekirjoittanut on siitä "outo suomalainen", että en ole mikään kovin erikoinen saunomisen ystävä. Ei tule Suomessakaan käytyä saunassa kuin varmaan ehkä joku 5-10krt./vuosi joten ulkomailla (vaikkpa Thaimaassa) ei kyllä tule saunoja etsiskeltyä ja niissä käytyä. Eli valitettavasti itse en osaa tuosta aiheesta omakohtaisesti mitään sanoa.


      • Vihta_vai_Vasta
        santtu_1975X kirjoitti:

        Allekirjoittanut on siitä "outo suomalainen", että en ole mikään kovin erikoinen saunomisen ystävä. Ei tule Suomessakaan käytyä saunassa kuin varmaan ehkä joku 5-10krt./vuosi joten ulkomailla (vaikkpa Thaimaassa) ei kyllä tule saunoja etsiskeltyä ja niissä käytyä. Eli valitettavasti itse en osaa tuosta aiheesta omakohtaisesti mitään sanoa.

        Kiitos Santtu sinulle kommentistasi.

        Jälleen kerran mitä asiallisin kommentti.

        Saunat ja saunomis kulttuurit eri maissa ovat mielestäni mitä mielenkiintoisempia asioita. Eräs tapa tutustua paikallisten ihmisten ajatuksiin. Esimerkiksi Thaimaan lisäksi vaikkapa Japani.


    • JokainenTahollaan

      Tropiikissa saunominen tekee hyvää. Jotain samaa kuin avantouinti Tsuhnan talvessa.

    • Anonyymi

      Nyt tuli löydettyä erikoinen sauna Katan rannalta.

      SenToosan saunakeskus, on täällä erinomaiset palavelut.

    • Anonyymi

      Sentosan saari on kylläkin Singapuuran edustalla, ei thaikkulassa

    • Anonyymi

      Katalta löytyy useampikin yrttisauna, Santosa ja Siam Herbal, noissa on tullut käytyä, varmaan muitakin.

      Mites Niuvan sauna, onko se siellä eristystiloissa ?

    • Anonyymi

      Kupataanko Thaimaassa?

      • Anonyymi

        Yrttihöyryjä ja kylpyjä, ei ne taida kuppaamista tarjota, ainakaan hinnastojen mukaan eivät ole palveluvalikoimissa.

        Paraat kupparit löytyy itäKarjastasta. Petrozavodskissa on osaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrttihöyryjä ja kylpyjä, ei ne taida kuppaamista tarjota, ainakaan hinnastojen mukaan eivät ole palveluvalikoimissa.

        Paraat kupparit löytyy itäKarjastasta. Petrozavodskissa on osaamista.

        Käypähoito.fi

        Sillä suomalaista kupataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrttihöyryjä ja kylpyjä, ei ne taida kuppaamista tarjota, ainakaan hinnastojen mukaan eivät ole palveluvalikoimissa.

        Paraat kupparit löytyy itäKarjastasta. Petrozavodskissa on osaamista.

        Suomen

        Kaypahoito

        On pelkkää kuppaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen

        Kaypahoito

        On pelkkää kuppaamista

        pese kätesi ja yski hihaasi, kaypahoito.fi ,,,ihan ministerien sanoin,,onko suurempaa höpöhöötä ennen kuultu ?

        Johan sitä järkikin sanoo, että kädet on pestävä aina, ennenkuin laittaa ne suuhunsa.

        Vaan toisaalta, naapurissa asuu rintamallakin ollut koneasentaja, joka oli juonut Äänisen aaltoja ja suovesiä eikä ole ikinä sairas. Saunoo vieläkin suomalaisessa saunassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pese kätesi ja yski hihaasi, kaypahoito.fi ,,,ihan ministerien sanoin,,onko suurempaa höpöhöötä ennen kuultu ?

        Johan sitä järkikin sanoo, että kädet on pestävä aina, ennenkuin laittaa ne suuhunsa.

        Vaan toisaalta, naapurissa asuu rintamallakin ollut koneasentaja, joka oli juonut Äänisen aaltoja ja suovesiä eikä ole ikinä sairas. Saunoo vieläkin suomalaisessa saunassa.

        Johan sitä järkikin todella sanoo, että tutti mikroon aina kun on tipahtanut lattialle, niin lapsesta vartuu vastustuskyvytön aina sairas.
        Oliko elämää ennen käsidesiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pese kätesi ja yski hihaasi, kaypahoito.fi ,,,ihan ministerien sanoin,,onko suurempaa höpöhöötä ennen kuultu ?

        Johan sitä järkikin sanoo, että kädet on pestävä aina, ennenkuin laittaa ne suuhunsa.

        Vaan toisaalta, naapurissa asuu rintamallakin ollut koneasentaja, joka oli juonut Äänisen aaltoja ja suovesiä eikä ole ikinä sairas. Saunoo vieläkin suomalaisessa saunassa.

        No nehän ei pese käsiään ikinä, turhaa nahankulutusta, siis vanhan polven assarit. Nitriiliikondomeihin eivät pukeudu, thaitytöiltäkin otetaan hyviä endorfiinejä, paljaalla.


    • Anonyymi

      Ei nuo yrttisaunat oo saunaa nähneetkään !

    • Anonyymi

      Hua hinissä on kellotapulin vieressä olevassa temppelissä höyrysauna jota munkit lämmittävät aina silloin tällöin, en ole koskaan käynyt mutta monet farangit ovat kehuneet thaimaan parhaaksi, tai ainakin hua hinin.

    • Anonyymi

      Ruikonperän lammen rannalla oleva savusaunani on maailman paras sauna.

      • Anonyymi

        tai ainakin ruikonperän.


    • Anonyymi

      Ruikonperän lammella sijaitseva savusaunani on maailman paras.

      • Anonyymi

        Ruikonperä hm hm

        Ok, siis Rayong, enpä ole kuullutkaan, että sieltä saunaa löytyisi, soita siellä on riittämiin kuten Ruikonperän kultakurkun lauluissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruikonperä hm hm

        Ok, siis Rayong, enpä ole kuullutkaan, että sieltä saunaa löytyisi, soita siellä on riittämiin kuten Ruikonperän kultakurkun lauluissakin.

        Ai, Ryynäsen Topin sauna onkin tylsäkylässä, Rayongissa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe