Miksi niin negatiivista?

Amorin-nuoli

Nyt uutena palstalaisena kysynkin: Miksi kaikki 60 ihmiset, sukupuoleen katsomatta niin negatiivisia?
Ei ☺️, mikään periaatteessa hyvin?
Toki jos sairautta tai elämään hiiiirviästi vaikuttavaa.
Miksi ei huomioida parisuhteessa toisen tunteita, jos siinä ollaan ja jatketaan? Tee valintasi..
Miksi ollaan ilkeitä? Miksi halutaan mitäkin tai ei sitten mitään..
Minulta ei ainskaan poissa, jos olen ystävällinen.
Oman elämän vaiheet, joista tuolla eräässä ketjussa mainitsin (mitä mieltä olette) , eivät kuitenkaan aiheuttaneet katkeruutta👍☺️

46

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaistaelämäon

Kyllä!
      Minäkin olen täällä taas ihan ensimmäistä kertaa ja ihmettelen samaa asiaa.
      Olisit tullut vaan reilusti esille omalla nimimerkilläsi.

• Amorin-nuoli

Höh.. Olen tullut ihan omalla nimimerkilläni. Miksi epäilet?, siksi juuri kysyn?
        Kyllä voi olla vaikeaa uskoq, miksi? 🤔
        Ketä mua epäilet?

Älä suotta, ei tarvia..

• Erittäin-negatiivinen

Minäkin tulin eka kertaa täysin puskan takaa että kajahti.
      Negatiivista mitä oli itselläni, päivällä, välikausi sukkani toinen kantapää oli täysin paljas.
      Aukottonut tietämättäni? Eikö mikään kestä? Lähetin sukkatehtaalle 10 liuskaa tulikiven käryistä tekstiä, mitä on olla pettynyt kuluttaja, kun sukat ei kestä ainakin kymmenen vuotta.
      Heitin roskikseen, molemmat sukat, parin sadatuksen saattelemana.
      Ei ole enää kuin noin viisikymmentä paria sukkia, syystä että niitä on kertynyt, koska yksiä ja samoja saatan käyttää jopa vuoden, toki pesen ne ehkä kerran viikossa. Ei, en ole jalkahiki-viki, minulla ei mitkään paikat lemua. Vain pää käryää.

• mimmimum-..mi

Olisit kääntänyt sukat niin ...että reikä olisi jäänyt päälipuolelle....niinkuin eräs mies nuukuuksissaan teki...kulutti toisenkin puolen ....ei ei hän silti ollut Laihialta kotoisin....

• UusiPalstalla

"Heitin roskikseen, molemmat sukat, parin sadatuksen saattelemana."

Ratkaisin yksinäisten sukkien ongelman siirtymällä yhden valmistajan mustiin bambusukkiin. Kolme kertaa vuodessa tulee postiluukusta paketti suhteellisen hyvälaatuisia sukkia ja ennen kaikkea samanlaisia. Jo sukkaan tulee reikä, heitän vain yhden sukan roskiin. Eikä tule sitä ongelmaa, joka nykyisellä pressalla ja silloisella puolivallattomalla poikamiehellä oli sukkaprien yhteen saattamisessa pesun jälkeen. Itsekin ongelman kanssa vuosia painineena ja nyt siitä kirouksesta kokonaan vapautuneena annan suuren kiitoksen sukkatoimittajalleni.

• Erittäin-negatiivinen
        mimmimum-..mi kirjoitti:

Olisit kääntänyt sukat niin ...että reikä olisi jäänyt päälipuolelle....niinkuin eräs mies nuukuuksissaan teki...kulutti toisenkin puolen ....ei ei hän silti ollut Laihialta kotoisin....

Niin. Siinä oli koko kantapään kokoinen reikä.

• Amorin-nuoli

No just joo.. Kauanhan kestikin😂
        Uskomatonta mutta totta.
        Minua jos jokskuun entiseen palstalaiseen luulette, oon pahoillani.
        Ette sitten edes kirjoituksesta tunne)).
        Sanoinkin, koska minut "teilataan".
        Voi kun..😂
        Mutta miksi, olkaa iloisia elämästä kaikesta huolimatta..

• Amorin-nuoli kirjoitti:

No just joo.. Kauanhan kestikin😂
        Uskomatonta mutta totta.
        Minua jos jokskuun entiseen palstalaiseen luulette, oon pahoillani.
        Ette sitten edes kirjoituksesta tunne)).
        Sanoinkin, koska minut "teilataan".
        Voi kun..😂
        Mutta miksi, olkaa iloisia elämästä kaikesta huolimatta..

Ehkä ei maailman paras "esiintulo" uutena palstalaisena tehdä aloitus toisten negatiivisuudesta 😉

• e.lä.mä

Vuosia sitten Antti myi hanskoja markkinoilla kauppa ei käynyt hän otti kourallisen markkoja ja heitti niitä ympäriinsä, muutamat alkoivat ottamaan niitä maasta, hän huusi köyhät kumartavat minua.

Eräs mies tuli Antille näytti hanskaa jossa oli reikä, Antti sanoi etkö ole nähnyt nahkaa jossa ei ole reikää---hän sai uudet hanskat.

Antti oli markkinoilla 60 luvulla Kymenlaaksossa.

• tuttunimi

Rukkas-Antti 😊

• Amorin-nuoli
        tuttunimi kirjoitti:

Rukkas-Antti 😊

Ei ole tuttu tuo Rukkas-Antti😂 mahtoi olla sitten "mukava" mies, kun mieleeesi jäänyt.

• VasenKäsiPuuttuu

Anttia en ole tavannut, mutta ostin Tuurelta kahdet talvikäsineet. Paskan myi, molemmista hanskoista hukkasin (humalapäissäni) oikean käden hanskan.

Mistä saisin toisen vasemman käden?

• äijä-

-onko täällä kaikki muka negatiivisia?..olen huomannut kyllä paljon positiivisia ja huumorintajuisia juttuja täällä.

• hyvinmenee

Kävin päivällä terveyskeskuksessa ja ottivat multa verikokeet.
        Ne oli kaikki negatiivisia.
        Mutta onneksi edes HIV-testi oli positiivinen.

• Maja-puskassa
        hyvinmenee kirjoitti:

Kävin päivällä terveyskeskuksessa ja ottivat multa verikokeet.
        Ne oli kaikki negatiivisia.
        Mutta onneksi edes HIV-testi oli positiivinen.

Minulta otettiin Hifi ja Wifi verikoe.
        Molemmat plussalla.
        Epäilivät musiikkimokkulaksi ja tietokoneneroksi.
        Tyrmäsin ajatuksen. Kysyin, näkyykö musiikkimakuni verikokeessa?

• vapaa_mies

Noh, onhan se negatiivista, kun pidät sen Amorin-nuolen itselläsi.
      Kaikki muuttuu, jos rakkaus leimahtaa.

• Amorin-nuoli

Huomenta!
        Juu, aattelin nuolen pitää itselläni. Tiedä sitten negatiivisuudesta☺️
        Mitäs se rakkaus tänä päivänä on? Eipä tuota aidommillaan ainskaan pyyteettömänä löydy,
        Hyötykäyttöä, saa olla eri mieltä ihan vapaasti😂

• Bengalitikku

Mulla on nyt niin negatiivinen olo.
      En osta oikeastaan koskaan karkkeja, mutta nyt tänään sorruin.
      Ostin pussin ja tyhjensin sen kirjaa lukiessa ja koska se on jände, mussutin sen melkeinntyhjäksi.
      Ja nyt etoo, etoo, etoo.

• mimmimum-..mi

Tervetuloa kerhoon....ostin lakumix pussin eilen ja napostelin sen miltei tyhjäksi....aloitin kanssa lukemaan joulupukilta saamaani kirjaa...se ei ollut mitenkään jännä...mut silti.
        Mikä ihme siinä on kun nuo houkuttavat ...eikä ennen ollenkaan...Kerron yhden jutun ...kun olin poikaa hoitamassa torstaina ...putosi yksi pelinappula sohvan alle...ohoos mitä muuta sieltä löytyi ...irtokarkkipussi ...vanhempien..

• Bengalitikku
        mimmimum-..mi kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon....ostin lakumix pussin eilen ja napostelin sen miltei tyhjäksi....aloitin kanssa lukemaan joulupukilta saamaani kirjaa...se ei ollut mitenkään jännä...mut silti.
        Mikä ihme siinä on kun nuo houkuttavat ...eikä ennen ollenkaan...Kerron yhden jutun ...kun olin poikaa hoitamassa torstaina ...putosi yksi pelinappula sohvan alle...ohoos mitä muuta sieltä löytyi ...irtokarkkipussi ...vanhempien..

Lakumixejähän ne o l i.
        Olin piilottanut myös yhden suklaarasian. Kun kävin Ärrällä, ostin pari "energiapatukkaa" = da Capoja ja samalla muistin rasian.
        Löysin sen, jopa, vieläpä.
        Sitä suklaata ei voi mussuttaa montaakaan, niin tulee stoppi.
        Joku voisi tutkia sellaista, onko olemassa jokin talvihormoonilaji, mikä edellyttää namiskuukkelin nautintaa.
        Minust on.

• Lentävää-lunta

Minä olen talvihormoonipaukku.
        Pistosta pitkäksi aikaa.
        Olen mies joka ei syö hormoneja.
        Eikä jaa karkkipusseja.

• Peeceenäyttömix
        Bengalitikku kirjoitti:

Lakumixejähän ne o l i.
        Olin piilottanut myös yhden suklaarasian. Kun kävin Ärrällä, ostin pari "energiapatukkaa" = da Capoja ja samalla muistin rasian.
        Löysin sen, jopa, vieläpä.
        Sitä suklaata ei voi mussuttaa montaakaan, niin tulee stoppi.
        Joku voisi tutkia sellaista, onko olemassa jokin talvihormoonilaji, mikä edellyttää namiskuukkelin nautintaa.
        Minust on.

Silloin kun luette kirjoja, pitää ostaa Lukumix karkkeja.
        Telkkarin tuijottamiseen tarvitaan öökamix tai tsiikaamix sekoitetta.
        Tuijotamix karkit ovat melko puisevia.

• Bengalitikku
        Peeceenäyttömix kirjoitti:

Silloin kun luette kirjoja, pitää ostaa Lukumix karkkeja.
        Telkkarin tuijottamiseen tarvitaan öökamix tai tsiikaamix sekoitetta.
        Tuijotamix karkit ovat melko puisevia.

Mix?
        Eix suklaa ole paree?
        Six napsin mini da Capoja, nam, positiivistuttaa.
        Siirryin K. Vuoren "Elinan surmaan". Pitäisikö hankkia jotain vanhanajan naposteltavaa. Nekkuja?

• e.lä.mä

Suomalaiset ovat onnellsia oli tutkimus, minäkin olen onnellinen vaikka en ole asunut Suomessa sitten 1970, täällä kirjoittajilla on kaikki hyvin.

• Kovapala

Voisiko sen negatiivisuuden aiheuttaa katkeruus, kun elämä - eikä mikään - mennyt niin kuin piti.

• Jos se johtuis siitä, että ihminen nuorempana unohtaa hyvin nopeasti huonot asiat. Eihän elämästä muuten mitään tule.
      Vanhempana unohtaa hyvät asiat, marisee, kun ei voi olotilaansa paljon vaikuttaa.
      Onhan tuo yliampuvasti sanottu, että kaikki on negatiivisia.
      Sekin vielä, kun ei enää niin suurta tarvetta hurmata vastakkaista sukupuolta, niin ihminen on sitä, miltä näyttää.

• Palsta kun on 60 ,
      yks on negatiivi, toinen positiivi, riippuu vähän mistä pisteestä akselilla tätä elämää katselee,
      ei olla kaikki kaltaisiasi ystävällisiä ihmisiä, mutta sekaan mahdutaan.

Joskus elämä voi potuttaa, ärsyttää ja vaikka mitä, mutta hyvä kun tänne saa kirjoittaa.
      heittää kaikki tunteet kehiin, senhän jokainen tekee omalla persoonallisella tavallaan.
      eikä kaikkia ja kaikkea tällä palstalla voi koskaan ymmärtää,
      ja lukeakin voi valikoiden vain tekstiä, joka kulloiseen mielentilaan kolahtaa.

• e.lä.mä

Kaikki odottavat lottoa 10 mil/ euroa, niin minäkin.

• MiljoonaEuroa

Äitini pelaa lottoa ja vakioveikkausta kestona 10 viikon jaksoissa. Lottoa neljä riviä (40€) ja vakiota kolme riviä (7,50 €). Minä käyn niitä uusimasssa ja viimeksi rahaa tuli 22€ ja meni vähän enemmän. Syksyllä rahaa tuli kerran vähän yli 50 €, joten silloin pääsi kerrankin niukasti voitolle. Miljoonia tässä odotellaan.

• Tiilipää

Myös positiivista voidaan käsitellä ajoissa menneen muodossa ollessa poissa

• Enummarra

Voisitko 'suomentaa' sanomasi kun se ei aukea. Vai tarvitaanko siihen pää tiilestä.

• Eivätkä ole kaikki negatiivisia, mie saatan olla, mutta minkä sille mahtaa, kun olen niin tasainen luonne.

• Ettäkö kaikki samaan nippuun, niin miehet, kuin naisetkin.
      Vastalause, sanon minä.
      Mehän olemme niin kirjavaa joukkoa. Yksi päivä hyvä, toinen vähän parempi ja kolmas loistava.
      Liekö negatiivisuutta ensinkään, jos se on vain onnetonta oloa, joka ammutaan ensimmäisen vastaantulijan niskaan.
      Sitten, jos ammus menee ohi, tähdätään seuraavaan jne....

• NiinSeKäy

Ei kai täällä kaikki ole negatiivisia? En edes minä ole aina ole negatiivinen sukupuoleeni katsomatta.
      Amorin-nuolta odotan rintaani ja sitä odotellessani voin kertoa teille vanhan jutun: Mitä laihialaiset miehet tekevät käytetyillä partakoneenterillä? Ajavat niillä partansa.

• henrjii

Niin luulisi että tämä on hauskaa ajankulua

Kaksi laihialaista käveli metsässä. Toista miehistä alkoi paskattaa ja hän juoksi puun taakse tarpeilleen. Hetken kuluttua hän huhuili kaverilleen.
        Hei, onks sulla paperia
        Ei ole. Meidän täytyy jättää se tänne.

• staka
        henrjii kirjoitti:

Niin luulisi että tämä on hauskaa ajankulua

Kaksi laihialaista käveli metsässä. Toista miehistä alkoi paskattaa ja hän juoksi puun taakse tarpeilleen. Hetken kuluttua hän huhuili kaverilleen.
        Hei, onks sulla paperia
        Ei ole. Meidän täytyy jättää se tänne.

Paras juttu aikoihin! Piti ihan huudella puoliskokin lukemaan kun on kans pohojalaanen.
        Mutta naapuripitäjästä. Onneksi... :D)

• mimmimum-..mi

Vessapaperista tuli mieleen uutinen ...kun meidän pitäisi nyt vähentää huomattavasti vessapaperin käyttöä....liittyy ilmastonmuutokseen ja paperi tuottaa paljon kasvihuonekaasuja...Käsisuihkua sitten opittava käyttämään..kun sellainen keikkuu jokaisen pöntön vieressä...330miljoonaa rullaa kuluu kodeissamme vuodessa...minä en ainakaan ala....
      en jos ei oo pakko..
      Mummi tuu pyyhkiin...kuuluu pikkumieskin isolla asialla ollessaan huutavan...sanoi kyllä että hänen pitäisi opetella pyyhkimään itse.

• WC-paperia

Tästä muistui mieleen ensimmäisessä työpaikassani ollut DI, jonka vaimo oli juuri valmistunut lääkäriksi. Tämä DI sanoi aivan pokkana, että vessapaperiakin menee kotona aika paljon. Silloin minä ajattelin, että joo. Jos semmoisella pariskunnalla suurin huoli on vessapaperin kulutus, niin miten pärjäävät huonotuloisemmat.

• Hahhehee
        WC-paperia kirjoitti:

Tästä muistui mieleen ensimmäisessä työpaikassani ollut DI, jonka vaimo oli juuri valmistunut lääkäriksi. Tämä DI sanoi aivan pokkana, että vessapaperiakin menee kotona aika paljon. Silloin minä ajattelin, että joo. Jos semmoisella pariskunnalla suurin huoli on vessapaperin kulutus, niin miten pärjäävät huonotuloisemmat.

Tyttölapsi perheissä kuluu enemmän, kuin poikalapsi perheissä.

• NiinSeKäy
        Hahhehee kirjoitti:

Tyttölapsi perheissä kuluu enemmän, kuin poikalapsi perheissä.

En ymmärtänyt, lieneekö ollut tarkoituskaan? Niillä oli sitten kaksi poikaa, jos se mitenkään asiaan kuuluu.

• Hahhehee
        NiinSeKäy kirjoitti:

En ymmärtänyt, lieneekö ollut tarkoituskaan? Niillä oli sitten kaksi poikaa, jos se mitenkään asiaan kuuluu.

Kumpi kuluttaa vessapaprua enemmän, tyttö vai poika?

• molempiparempi

Ei täällä negatiivisia olla. Pistetään vaan mummot ja papat ruotuun, jos alkavat liihotella liikaa pilvissä. Olemaan liian leppoisia ja lupsakoita. Pitäähän sitä joku roti olla ettei liian hyväksi elämä mene. Olisi haikeaa sitten aikanaan oikeasti sinne pilviin liihotella.

• Bengalitikku

Onhan aiheellista olla kriittinenkin.
      Ei ihan joka juttu edellytä yesyesyes -tyyliä.

Oli muuten taiteilua tuolla tien päällä.
      Olisi tosi ikävää mennä peffalleen.
      Jos pakastuu tulee pääkallokeli.

• inmemoriansig

Nuo pahuksen kadut/tiet ovat kaiken liukkauden lisäksi märkiä. Jos mätkähdät, niin katkenneiden luiden lisäksi saat kasteen. Onneksi riennot on tältä päivältä tehty.

Tuli mieleen biisi: "Maantiet niin mutkaiset kivistä rakennetaan..."

https://www.youtube.com/watch?v=KMBg7NmTZ1Y

• vfihimsf

-- tänään aurinko näkyyy etelän suunnasta jokseenkin kelmeänä -taivaanranta porkkananvärinen - taivas muuten tummia harmaita pilviä täynnä - huomenna varmaan tulee lunta taas ihan riittävästi ---- halvaantuneen oloinen toinen kinttu saa taas huomispåivänä ihan aktiivista harjoitusta täällä mun hengissäselviytymisleirillä......

• flegmaatti

Kielteisen kilkuttelun yleisyyden syynä lienee se, että valtaosalla asiat ovat hyvin ja ihmiset tyytyväisiä.
      Muutamaa, äärimmäisen harvaa poikkeuksta lukuun ottamatta tälläiset ihmiset eivät koe tarpeelliseksi kilkutella heille hyvin arkipäiväisistä ja itsestään selvistä asioista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1699
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1075
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1027
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      759
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      49
      681
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe