Hotellini tulee olemaan X10 Resort. Onko rannan suuntaisesti asfaltoitua tms päällystettyä ranta"bulevardia", jota pitkin pääsee lastenrattailla suuntaan jos toiseenkin?
Vastaukset 5
- KaikenNähnyt
Toimivat lapsiystävälliset rannat ja liikkuma-alueet löytyvät vain Pattayan Paratiisista. Lakissa olette ongelmissa rattaiden kanssa.
- EIökyrattaat
Etenkin Jomtienin rantabulevardilla voi mukavasti liikkua rattaiden kanssa, tilaa löytyy.
- Rantanolle
No voi s....na.
- kantoreppuun
Rattaat eivät juurikaan sovi muualle kuin Jomtien Beachin rantabulevardille. Khao Lakissa olemme kantaneet 3v:n selässä. Silloinkin pitää varoa, ettei pienokainen lyö päätään katumainoksiin ym.
- Kohchang12
Khao Lakissa ei ole rannalla rannan suuntaista kävelykatua , kuten esim Ao Nangissa.
X10 hotelista rattaiden kanssa pääsee asfaltoitua tietä pitkin Khao Lakin päätielle,Phet Kasem Roadille jonka jalankulku/pyörätietä pitkin pääset rattaiden kanssa etelään Nang Thongin ja pohjoiseen Bang Niangin suuntaan.
Laskuveden aikaan ,kun ranta ja hiekka on kovaa ja tiivistä pääset liikkumaan rattaiden kanssa suuntaan jos toiseenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546