Miten Manjaroon voi asentaa Kden jälkikäteen?
Vastaukset 4
Tapoja tuohon on monia. Haluaako kaiken Plasmasta vai osia siitä.
Graafinen kirjautuminen hoituu SDDM:llä. Aloittaisin siitä.
Aluksi peruspaketit sudo pacman -S plasma kio-extras
Otetaan sddm käyttöön sudo systemctl enable sddm.service --force
sitten perusjutut
sudo pacman -S manjaro-kde-settings sddm-breath-theme manjaro-settings-manager-knotifier manjaro-settings-manager-kcm
perusohjelmia saa
sudo pacman -S kdebase
kopioidaan vielä perusasetukset /usr/bin/cp -rf /etc/skel/. ~
Ei pakollinen mutta sudo pacman -S kde-applications
tuo suurimman osan. Itse tykkää minimal KDE:stä jossa vain tarpeellinen asennettu ilman turhuuksia.- Turbo-Urpo1
VUODEN ENSIMMÄINEN OHJE
Kumpa olisit jättänyt tuon itsesi korostamisen pois (Itse tykkää). Näin pitkälle kerkisi vuosi kulua, ennen kuin saatiin oikeasti aloittelevaa avustava opastusta. Kaikki muu on ollut M-Karin jakamaa väärää tietoa, tai kiistelyä kuinka väärää tai millä tavalla väärää tietoa M-Kar on nyt jakanut itse-kehun ja itsensä korostamisen sivutuotteena.
- ljskajdhjasff
Eikös Manjaron omasta lähteestä löydy KDE paketteja?
Löytyyhän siihen, mutta ei niin helppoa metapakettia kuin joissain jakeluissa joka asentaa kaiken. Itse en välitä KDE;n peleistä tai opetusohjelmista. Pasianssi on muistaakseni hyvä. Amarok on päivittynyt ja moni muu ohjelma uuteen Plasmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta442102- 901055
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil294925Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii299848Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75830Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O50826- 69704
- 90665
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63658- 33623