Miten Manjaroon voi asentaa Kden jälkikäteen?
Miten asentaa Kde
4
2428
Vastaukset
Tapoja tuohon on monia. Haluaako kaiken Plasmasta vai osia siitä.
Graafinen kirjautuminen hoituu SDDM:llä. Aloittaisin siitä.
Aluksi peruspaketit sudo pacman -S plasma kio-extras
Otetaan sddm käyttöön sudo systemctl enable sddm.service --force
sitten perusjutut
sudo pacman -S manjaro-kde-settings sddm-breath-theme manjaro-settings-manager-knotifier manjaro-settings-manager-kcm
perusohjelmia saa
sudo pacman -S kdebase
kopioidaan vielä perusasetukset /usr/bin/cp -rf /etc/skel/. ~
Ei pakollinen mutta sudo pacman -S kde-applications
tuo suurimman osan. Itse tykkää minimal KDE:stä jossa vain tarpeellinen asennettu ilman turhuuksia.- Turbo-Urpo1
VUODEN ENSIMMÄINEN OHJE
Kumpa olisit jättänyt tuon itsesi korostamisen pois (Itse tykkää). Näin pitkälle kerkisi vuosi kulua, ennen kuin saatiin oikeasti aloittelevaa avustava opastusta. Kaikki muu on ollut M-Karin jakamaa väärää tietoa, tai kiistelyä kuinka väärää tai millä tavalla väärää tietoa M-Kar on nyt jakanut itse-kehun ja itsensä korostamisen sivutuotteena.
- ljskajdhjasff
Eikös Manjaron omasta lähteestä löydy KDE paketteja?
Löytyyhän siihen, mutta ei niin helppoa metapakettia kuin joissain jakeluissa joka asentaa kaiken. Itse en välitä KDE;n peleistä tai opetusohjelmista. Pasianssi on muistaakseni hyvä. Amarok on päivittynyt ja moni muu ohjelma uuteen Plasmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238989Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3701808Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3341667- 931543
- 4021518
- 61325
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331110Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241066Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521032- 36988