Miten Manjaroon voi asentaa Kden jälkikäteen?
Miten asentaa Kde
4
2433
Vastaukset
Tapoja tuohon on monia. Haluaako kaiken Plasmasta vai osia siitä.
Graafinen kirjautuminen hoituu SDDM:llä. Aloittaisin siitä.
Aluksi peruspaketit sudo pacman -S plasma kio-extras
Otetaan sddm käyttöön sudo systemctl enable sddm.service --force
sitten perusjutut
sudo pacman -S manjaro-kde-settings sddm-breath-theme manjaro-settings-manager-knotifier manjaro-settings-manager-kcm
perusohjelmia saa
sudo pacman -S kdebase
kopioidaan vielä perusasetukset /usr/bin/cp -rf /etc/skel/. ~
Ei pakollinen mutta sudo pacman -S kde-applications
tuo suurimman osan. Itse tykkää minimal KDE:stä jossa vain tarpeellinen asennettu ilman turhuuksia.- Turbo-Urpo1
VUODEN ENSIMMÄINEN OHJE
Kumpa olisit jättänyt tuon itsesi korostamisen pois (Itse tykkää). Näin pitkälle kerkisi vuosi kulua, ennen kuin saatiin oikeasti aloittelevaa avustava opastusta. Kaikki muu on ollut M-Karin jakamaa väärää tietoa, tai kiistelyä kuinka väärää tai millä tavalla väärää tietoa M-Kar on nyt jakanut itse-kehun ja itsensä korostamisen sivutuotteena.
- ljskajdhjasff
Eikös Manjaron omasta lähteestä löydy KDE paketteja?
Löytyyhän siihen, mutta ei niin helppoa metapakettia kuin joissain jakeluissa joka asentaa kaiken. Itse en välitä KDE;n peleistä tai opetusohjelmista. Pasianssi on muistaakseni hyvä. Amarok on päivittynyt ja moni muu ohjelma uuteen Plasmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740