Pattaya vetää puoleensa bodareita.

Sensei--

Otsikon mukaisesti siis Pattaya vetää puoleensa bodareita, joita yhdistää ensinnäkin tarve valokuvata itsestään papukuvia, sormi- ja käsikuvia, sekä naisista kuvia joista naiskuvista ei ole havaittavissa ainoallakaan tavalla naisella olevan mitään tekemistä bodarin kanssa.
Pattayan voimamiehiä yhdistää myös erityisesti sama sanankäyttö, samat tarinat ja ylitsepursuavan narsismin ohessa katkeruus ja kateus.
Voimamiehillä myös on samat fanittajat, kuten 2 kertaa Pattayalla käynyt Laiffi, sekä missään koskaan käynyt KrunikanPipi.
Voimamiehiksi on ilmoittautunut Neiti 2010, Soiman ja Nelinkontin, jotka käyvät jopa samalla kuntosalilla.
Tämän opin tänään, Khiai.

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bodarit

aivot herneen kokoiset ja mistään muusta ei ymmärretä kun raudan noususta

• Soimansoi

Voi neiti sun kanssas. Mieliksesi laitan tämän kerran yhden kuvan jossa näyn yhtä aikaa thainaisen kanssa. Suttasin naaman ja tatskan yksityisyyden vuoksi. Suji on 160 senttinen niin sinä voit mielessäsi miettiä minkä kokoiselle miehelle soittelet suutasi.
      https://aijaa.com/nkUxja

• VittuMikäIdiootti

Joo ihan ihmeellistä että voi olla thaimaassa thaimaalaisen kanssa samassa kuvassa.

Oliko sulla haba-t-paita päällä kun ajelit tossu maassa Chiang Main mutapolkuu ja kalstelit.

Voivoi aivan kauheeta, ton kokoselle soittelen suuta.

• äläsenseisekoa

Rauhoitushan nyt Sensei. Yksi väittämistäsi aloituksessa oli..... " kuvia joista naiskuvista ei ole havaittavissa ainoallakaan tavalla naisella olevan mitään tekemistä bodarin kanssa."

Tuossa viimeisessä kuvassa torpataan väittämäsi?....

Voisitko nyt laittaa itsekkin kuvia huvilastasi ja jahdistasi?

• Sensei--
        äläsenseisekoa kirjoitti:

Rauhoitushan nyt Sensei. Yksi väittämistäsi aloituksessa oli..... " kuvia joista naiskuvista ei ole havaittavissa ainoallakaan tavalla naisella olevan mitään tekemistä bodarin kanssa."

Tuossa viimeisessä kuvassa torpataan väittämäsi?....

Voisitko nyt laittaa itsekkin kuvia huvilastasi ja jahdistasi?

Kuules poju.

On eri täysin eri asia aijata itsestään ja seuralaisestaan metsäkävelykuva, kuin internetstä imuroida allasbikinikuvia joita mm. tuolla haulla löytyy tuhansia ja sitten väittää näitä "kotialtaan" tyttöystäviksi.

Edelleen eikä muutu, huvila- ja jahtikuvia tulee kun Neiti 2010 aijaa omansa.

Kerroppa mistä tuossa metsäpolkukuvassa voi todeta, että se ei ole vuodelta esim. 2013 ?

Mistä kuvasta voi todeta Laiffin olleen Pattayalla vuonna 2017 ?

Pohdippa sitä ja nuole omaa persettäs eri nimimerkein.

• mikseinäinpäin
        Sensei-- kirjoitti:

Kuules poju.

On eri täysin eri asia aijata itsestään ja seuralaisestaan metsäkävelykuva, kuin internetstä imuroida allasbikinikuvia joita mm. tuolla haulla löytyy tuhansia ja sitten väittää näitä "kotialtaan" tyttöystäviksi.

Edelleen eikä muutu, huvila- ja jahtikuvia tulee kun Neiti 2010 aijaa omansa.

Kerroppa mistä tuossa metsäpolkukuvassa voi todeta, että se ei ole vuodelta esim. 2013 ?

Mistä kuvasta voi todeta Laiffin olleen Pattayalla vuonna 2017 ?

Pohdippa sitä ja nuole omaa persettäs eri nimimerkein.

Hei hulipumpeli, ehkä poijaat laittaa kuvaa tytsyistään sitten kun sä olet laittanut kuvan murjustas ja ruuhestas?

• Sensei--
        mikseinäinpäin kirjoitti:

Hei hulipumpeli, ehkä poijaat laittaa kuvaa tytsyistään sitten kun sä olet laittanut kuvan murjustas ja ruuhestas?

Hei ihan tosi......vitut mä välitän onko vaiko ei poijiillas tytstyjä, maksullisia tai maksuttomia.

Te uunot jauhatte ihan sujuvasti meikäläisestä tulevan vuodenkin.........muista tämä 31.12.2019.

Kyllä juttu on selvä, sinä / te ette tule saamaan aihetta mustamaalata mun vaimon sukulaisia, joten paneutukaa nyt vaan vaikka siihen puhelinmyyntifirmaan, saaren hotelliin ja Keroseen.

Tuntematon sotilaskin helpottaa.

🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜 Laiffi käyny 2 kertaa Pattayalla 😨😨😨😨😨😨😨😨😨

SIINÄ SULLE ISOMIES 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒

• KrunikanPipi

Nohköh ei kaikki rusketu vaikka asuu Pattayalla hehhee.

Eikä pidä yleistää että jos on kaksi pahoinpitelytuomiota, olisi kuumakalle-hermoheikko-paniikkihäiriöinen-vaimonhakkaaja.

• Paniikkihäiriö
        KrunikanPipi kirjoitti:

Nohköh ei kaikki rusketu vaikka asuu Pattayalla hehhee.

Eikä pidä yleistää että jos on kaksi pahoinpitelytuomiota, olisi kuumakalle-hermoheikko-paniikkihäiriöinen-vaimonhakkaaja.

Hupsista, nyt alkaa pukkaamaan poistettavia viestejä.

• Sensei--

Jossain vaiheessa minä,Sensei--entinen bodari, totesin. Lihakset tulee ja menee, mutta läski on ikuista. bodaaminen loppui siihen paikkaan. Lpallomahana on kiva olla.

• Lnlnlnl

Eikös ole sanonta, että minkä aivojen puuttuessa häviää, pitää yrittää korvata lihaksilla.

• Roskasakkia

Bodareilla on pieni pippeli ja itsetunto.

• 63NumBall64

Huomaa että tämä laiffi kirjoitti perheemme vuokra-auto... miten vuokra-auto voi olla perheemme, luulempa että niin perhe kuin vuokra-autokin on mielikuvitusta, kuten oli ne pikkukopterit ja se poreamme, toisessa paikassa tämä kumipää totesi että kunnostautunut, tunnettu verojuristi tekee hänen kirjanpidon, en tunne yhtään juristia joka tekisi kirjanpitoja, yhteistähän näillä reppanoilla toki on bodarit , ja se on hormonit, niillä saa aikaan huonot hermot, finnejä selkään sekä surkastuneet munat, myös vakavia potenssihäiriöitä on havaittu... tutkimusten mukaan, näitä tapasi joskus töissä ollessa siirto c luokkaan, vapautettu rauhanaikana palveluksesta.

• Sensei--

Näitä "isoja" miehiä alkaa oleen kuin hyttysparvessa, kun muistelee kirjoituksia ja jokaisella samat tarinat valokuvista puhumattakaan.......yks ja sama hyypiö.

Mutta mikä päivän paras.........Laiffi on käyny Pattayalla 2 kertaa.

• hupaisaa

Vai tapasitte töissä " surkastuneita munia ja erektio ongelmia"?? No niinpä tietenkin Hah Hah.

• finniselkä400

leidipojillakin on kait isommat vehkeet kun podareilla

• nuijat

Älyllistä podaria ei maailma ole vielä nähnyt. Pattayalla käy paljon vajaita joten sinne soopii podarit hyvin

• lerpanlaiffia

Muistellaan hieman lerban sanomisia. "En ole ikinä tehnyt mitään ruumiillista työtä ja siksi mulla on pullanpehmeät kädet joissa ei ole kovettumia"
      Näin totesi lerppa kun hänen keskisormikuvassaan oli läskinen naisen käsi.

Lerbba kertoo myös ettei koskaan ole harrastanut mitään urheilua ja ei ole kiinnostunut mistään urheilulajista. Hän ihmettelee joidenkin kiinnostusta eri lajeja, kuten hiihtoa kohtaan. Hän ihmettelee myös miksi isänmaallisuus ja Tuntematon Sotilas elokuva on joidenkin kiinnostuksen kohteena.
      Se on todella erikoista että hän suomalaisena ammattisotilaana ihmettelee isänmaallisuutta ja kiinnostusta Suomen sotien tuntemukseen.

Sekin on todella erikoista että armeijan kapparina häntä ei urheilu kiinnosta. Joka ikinen kappari meidän aikana harrasti perinteisiä urheilulajeja kuten hiihto, suunnistus ja lenkkeily. Ilmavoimain koelentäjäkapteeni ei harrasta mitään. Formulakuskitkin treenaa salilla koska heidän täytyy jaksaa kestää kisan G-voimat ja rasitus. Mutta Tikkakosken koelentäjän ei tarvi käydä salilla.

Ainoaksi harrastuksekseen lerppasensei ilmoittaa ilmapuntarin katselemisen ja kodinturvaksi rakentelee elektronisia hälyttimiä. Siinä ei kroppa ihan hirveästi rasitu, mutta onneksi on talkkipurkki pöydällä josta voi hikiseen persvakoon ja nivusiin tällätä vähän kuivatusta.

Mutta hieno homma on se että hän on päässyt 2008 käymään Thaimaassa kerran ja että isällään oli 90 luvulla vanha mersu. Onhan sitä siinäkin mitä muistella ja katsella siitä ikivanhasta näytöstä ikivanhalla kameralla otettuja kuvia. Se numballin näyttö oli sen näköinen kuvassa kuin siihen olisi oksennettu. Siinä pyöri joku Windows seiska vuosimallia 2011. Ei ole elektroniikkaharrastaja miljonäärillä ihan tätä päivää nuo vehkeet.

• nolojätkälerppa

Golf, lenkkeily, pyöräily ja kuntosali on lerpan inhokkilistalla, koska ne on useimmin mainittu täällä. Rahaton invahomopoika ei niihin pysty ja laatii kateuspäissään herjoja niiden harrastajille. Onko nolompaa nähty.

• lerpanlaiffia

Se on laiffin sunnuntaihuki töissä sitten lusittu, Prosenttitunnit korjattu talteen ja seonmoro. Lerpalla puuro ja googletauko. Takuulla tuo epeli on koettanut photoshopata itselleen kuvia motskareista ja jahdeista mutta todennut itsekin että ei ne mene läpi ja taas käy käry.
        PS: Kun vuokraan auton perheemme käyttöön niin silloin se on meidän se vuokra-auto, eikä pelkästään minun. Tämäkin tuntui olevan mahdotonta lerpan käsittää. Ei ne vaimo ja lapset tule kävellen perässä kyllä me ihan yhdessä liikuttiin koko loma.

• 63NumBall64

Resupetteri itse asiassa koneessa pyörii joko osx tai linux mint, riippuu vähän mitä teen, yhtään microsoftin softaa ei koneeseeni tule, eikä ole tullut 15 vuoteen, jos valikon vieressä lukee LM kyse on linux mintistä, toinen mitä paljon käytän on ubuntu... näyttö taitaa olla vuoden vanha LG 24"...

Katselin tuossa muutama ilta sitten uuden tuntemattoman areenasta, hieman vaisu oli, Lammion toiminta oli varsin kyseenalaista, tässä uudessa versiossa siis aidossa oli parempi Lammio, se miten nykyään toimitaan on sitten toinen juttu, kolme tähteä, vanha ja alkuperäinen neljä tähteä...

Kuka sinulle on sanot että en harrasta liikuntaa, olin 20 v. huippukunnossa, 3200 cooperissa, ja kössiä joka päivä 2-4 tuntia, sit tuli lapset joten aikaa ei jäänyt itselleen...

Se on totta en ole koskaan tehnyt ruumillista työtä sanan varsinaisessa merkityksessä, käsissä ei ole ensimmäistäkään kovettumaa, sileät kun persikka, kerran kuusi vuotiaana vedin puukolla käteen, siitä tuli arpi joka näkyy edelleenkin.

Nyt alkaa kädetkin ja jalat olla aika ruskettuneet kun on tullut ajeltua noilla mopoilla tai mopolla siis tuolla aeroxilla aika paljon, pcx ajakoon vaimo, resupetteri muuten kertoi että hänellä on pcx, vähen ihmetyttää kun hän sanoin olevansa lähes minun pituinen, ja ei maininnut että pcx on ainakin minulle liian pieni, ihan kuin istuisi lasten istuimessa, aika moni muukin minun kokoinen on asian todennut, mutta voihan smurffi olla 164 pituinen pikku poika, joka painaa suht. saman,

Mun sormet on vähän tälläiset tönköt ollu aina, aika lyhyet, mutta voin vakuuttaa että kirjoitusnopeuteni on tämän palstan paras.

Tiedätkö resu että tuota Aku Louhimiehen versiota ei ole tehty tuntemattoman mukaan vaan sotaromaanin, vaikka se on tuntematon sotilas...

• 2010unreg

Kaikki kolme leffaa ovat ohjaajiensa tulkintoja Väinö Linnan kirjasta Tuntematon Sotilas. Pääasiat ja henkilöt on kaikissa samat kuin kirjassa. Uusimmassa versiossa korostuu Rokan osuus ja hienosti korostuukin Eero Ahon loistavalla roolisuorituksella.

Katsottu ainakin neljästi meillä kun aina joku kaveri haluaa nähdä. Vanhan Epsonin projektorin tilalle vaihtui syksyllä EH-TW7400. Aivan mahtava kuvanlaatu ja olkkarin seinälle mahtuu melkein 200 tuumaa kuvatilaa. Tykissä riittäisi resurssit vaikka 400 tuumaan.

Kolme metriä leveä screeni otettiin varastosta maalle mukaan lasten iloksi. Kotona katsellaan ihan vaan valkoiseksi maalatulta seinältä. Nykyisille tykeille ei tarvi enää erikoismaaleja seinämaaliksi, paitsi ehkä joku hifistelijä on sitä mieltä.

Smurffi on 188cm ja 112kg ja olet keskustellut jonkun muun kanssa. Lopettakaas lapset se tappeleminen. Minä oon väsynyt tuohon lapselliseen kinaamiseen.

Jos on aikoinaan hankkinut lihasta ja on pohjakuntoa, niin ei se ole kuuskymppisenäkään ongelma laittaa itseään kuntoon. Minä en ole koskaan bodannut enkä aloitakaan. On tuohon lihaskasvuun luontaista taipumusta geeneissä. Talvisin treenasin salilla sellaiset 18 vuotta muun urheilun ohella.

Jojotellut painon ja kunnon kanssa aika lailla. Kädet on murtuneet sieltä täältä niin monta kertaa että ne vaatii huoltoa jatkuvasti. Polvet joudutaan joskus varmaan tekonivellyttämään. Raskas ruho ja raskaat harrastukset olleet koko iän. Vasen polvi mennyt yli 100 kertaa sijoiltaan ja leikattu kolmasti. Jos lihakset ei olisi kunnossa niin en pystyisi liikkumaan edes portaissa. Pakko treenaa siksi.

Sen verran oli urheilullinen perhe-elämä meillä että kaikki lapsemme ovat urheilijoita ja vieläpä lahjakkaita. Kilpatasolle eivät tähtää vaan liikkuvat liikkumisen ilosta. Tytär on erityisen lahjakas.

Vanhin poikani olisi pärjännyt 10 vuotiaana useimpia aikuisia miehiä vastaan thainyrkkeilyssä, mutta on niin kiltti luonteeltaan ettei ottelut kiinnostaneet koskaan sen kummemmin.

Sai juuri viimeiset paperit vuodenvaihteessa koulusta ja on valmis inssi ja pääsi suoraan työmaan johtohommiin keskisuureen rakennusliikkeeseen, johon hänet järkättiin harjoittelijaksi jo aiemmin koulujen välissä ja lomilla.

• 63NumBall64 kirjoitti:

Resupetteri itse asiassa koneessa pyörii joko osx tai linux mint, riippuu vähän mitä teen, yhtään microsoftin softaa ei koneeseeni tule, eikä ole tullut 15 vuoteen, jos valikon vieressä lukee LM kyse on linux mintistä, toinen mitä paljon käytän on ubuntu... näyttö taitaa olla vuoden vanha LG 24"...

Katselin tuossa muutama ilta sitten uuden tuntemattoman areenasta, hieman vaisu oli, Lammion toiminta oli varsin kyseenalaista, tässä uudessa versiossa siis aidossa oli parempi Lammio, se miten nykyään toimitaan on sitten toinen juttu, kolme tähteä, vanha ja alkuperäinen neljä tähteä...

Kuka sinulle on sanot että en harrasta liikuntaa, olin 20 v. huippukunnossa, 3200 cooperissa, ja kössiä joka päivä 2-4 tuntia, sit tuli lapset joten aikaa ei jäänyt itselleen...

Se on totta en ole koskaan tehnyt ruumillista työtä sanan varsinaisessa merkityksessä, käsissä ei ole ensimmäistäkään kovettumaa, sileät kun persikka, kerran kuusi vuotiaana vedin puukolla käteen, siitä tuli arpi joka näkyy edelleenkin.

Nyt alkaa kädetkin ja jalat olla aika ruskettuneet kun on tullut ajeltua noilla mopoilla tai mopolla siis tuolla aeroxilla aika paljon, pcx ajakoon vaimo, resupetteri muuten kertoi että hänellä on pcx, vähen ihmetyttää kun hän sanoin olevansa lähes minun pituinen, ja ei maininnut että pcx on ainakin minulle liian pieni, ihan kuin istuisi lasten istuimessa, aika moni muukin minun kokoinen on asian todennut, mutta voihan smurffi olla 164 pituinen pikku poika, joka painaa suht. saman,

Mun sormet on vähän tälläiset tönköt ollu aina, aika lyhyet, mutta voin vakuuttaa että kirjoitusnopeuteni on tämän palstan paras.

Tiedätkö resu että tuota Aku Louhimiehen versiota ei ole tehty tuntemattoman mukaan vaan sotaromaanin, vaikka se on tuntematon sotilas...

Itse olen Thaimaan lomillani vuokrannut PCX:n erittäin useaan otteeseen (kun isommalle ei ole joko ollut tarvetta tai niitä ei ole ollut saatavilla) ja varmastikkin useamman tuhat kilometriä on PCX:llä tullut taitettua. Olen 180cm./90kg. ja en koe PCX:ä mitenkin pieneksi itselleni.
        Se kun on kuitenkin sen "puolinumeroa" isompi kuin Honda Click ja vastaavat "perus-skootterit.
        Ja tuolla 150cc. versiolla tulee toimeen mäkisemmässäkin maastossa (kaksi päällä alkaa sitten jo tehon puute hieman iskemään). Erinomainen kaupunkikulkine jolla voi lähteä hieman pidemmällekkin matkalle.
        Tosin tuossa PCX:n kokoluokassa valitsen nykyään mielummin Yamahan vastaavan kilpailijan eli NMAX:n jos pelkkää kaupunki-ajokkia olen hakemassa.

• 63NumBall64
        santtu_1975X kirjoitti:

Itse olen Thaimaan lomillani vuokrannut PCX:n erittäin useaan otteeseen (kun isommalle ei ole joko ollut tarvetta tai niitä ei ole ollut saatavilla) ja varmastikkin useamman tuhat kilometriä on PCX:llä tullut taitettua. Olen 180cm./90kg. ja en koe PCX:ä mitenkin pieneksi itselleni.
        Se kun on kuitenkin sen "puolinumeroa" isompi kuin Honda Click ja vastaavat "perus-skootterit.
        Ja tuolla 150cc. versiolla tulee toimeen mäkisemmässäkin maastossa (kaksi päällä alkaa sitten jo tehon puute hieman iskemään). Erinomainen kaupunkikulkine jolla voi lähteä hieman pidemmällekkin matkalle.
        Tosin tuossa PCX:n kokoluokassa valitsen nykyään mielummin Yamahan vastaavan kilpailijan eli NMAX:n jos pelkkää kaupunki-ajokkia olen hakemassa.

Terve Santtu kyllä se on minun kokoiselle liian pieni forza aika hyvä, mutta tuo luokan pyörästä paras on yamaha aerox joka on kyllä hieman kapeampi, olen sinua noin kymmenen senttiä pidempi ja aikanakin kymmenen kiloa painavampi, tuntuu kuin istuisi lasten istuimessa, täällä hua hinissä on muutama muukin minun kokoinen, ja samat havainnot, kokeiltiin vielä siirtää ohjaustangon kulmaa paremmaksi, mutta se ei asiaan juurikaan vaikuttanut.

• 63NumBall64
        2010unreg kirjoitti:

Kaikki kolme leffaa ovat ohjaajiensa tulkintoja Väinö Linnan kirjasta Tuntematon Sotilas. Pääasiat ja henkilöt on kaikissa samat kuin kirjassa. Uusimmassa versiossa korostuu Rokan osuus ja hienosti korostuukin Eero Ahon loistavalla roolisuorituksella.

Katsottu ainakin neljästi meillä kun aina joku kaveri haluaa nähdä. Vanhan Epsonin projektorin tilalle vaihtui syksyllä EH-TW7400. Aivan mahtava kuvanlaatu ja olkkarin seinälle mahtuu melkein 200 tuumaa kuvatilaa. Tykissä riittäisi resurssit vaikka 400 tuumaan.

Kolme metriä leveä screeni otettiin varastosta maalle mukaan lasten iloksi. Kotona katsellaan ihan vaan valkoiseksi maalatulta seinältä. Nykyisille tykeille ei tarvi enää erikoismaaleja seinämaaliksi, paitsi ehkä joku hifistelijä on sitä mieltä.

Smurffi on 188cm ja 112kg ja olet keskustellut jonkun muun kanssa. Lopettakaas lapset se tappeleminen. Minä oon väsynyt tuohon lapselliseen kinaamiseen.

Jos on aikoinaan hankkinut lihasta ja on pohjakuntoa, niin ei se ole kuuskymppisenäkään ongelma laittaa itseään kuntoon. Minä en ole koskaan bodannut enkä aloitakaan. On tuohon lihaskasvuun luontaista taipumusta geeneissä. Talvisin treenasin salilla sellaiset 18 vuotta muun urheilun ohella.

Jojotellut painon ja kunnon kanssa aika lailla. Kädet on murtuneet sieltä täältä niin monta kertaa että ne vaatii huoltoa jatkuvasti. Polvet joudutaan joskus varmaan tekonivellyttämään. Raskas ruho ja raskaat harrastukset olleet koko iän. Vasen polvi mennyt yli 100 kertaa sijoiltaan ja leikattu kolmasti. Jos lihakset ei olisi kunnossa niin en pystyisi liikkumaan edes portaissa. Pakko treenaa siksi.

Sen verran oli urheilullinen perhe-elämä meillä että kaikki lapsemme ovat urheilijoita ja vieläpä lahjakkaita. Kilpatasolle eivät tähtää vaan liikkuvat liikkumisen ilosta. Tytär on erityisen lahjakas.

Vanhin poikani olisi pärjännyt 10 vuotiaana useimpia aikuisia miehiä vastaan thainyrkkeilyssä, mutta on niin kiltti luonteeltaan ettei ottelut kiinnostaneet koskaan sen kummemmin.

Sai juuri viimeiset paperit vuodenvaihteessa koulusta ja on valmis inssi ja pääsi suoraan työmaan johtohommiin keskisuureen rakennusliikkeeseen, johon hänet järkättiin harjoittelijaksi jo aiemmin koulujen välissä ja lomilla.

Vuonna 2017 valmistunut elokuva Tuntematon sotilas on Linnan romaanin ensimmäinen elokuvasovitus, joka perustuu Sotaromaani-versioon. Kun tieto Sotaromaaniin perustuvasta elokuvasuunnitelmasta vuoti julkisuuteen syksyllä 2014, asianosaiset aluksi kiistivät tiedon. Myöhemmin Linnan oikeuksienomistajat ja ohjaaja Aku Louhimies vahvistivat elokuvahankkeen olemassaolon yhteisellä tiedotteella.

• Se on varmastikkin totta että jos pituutta alkaa olemaan siellä 190cm. tienoilla, niin sitten PCX varmasti on auttamattomasti pienen oloinen.
        Aerox:lla en ole ikinä ajanut, mutta koska se on teknisesti käytännössä hyvin yhteneväinen tuon NMAX:n kanssa (Molemmat siis Yamahan valmisteita), vain erilaisella (agressiivisemmalla) ulkonäollä ja satulalla varustettuna, niin uskon sen olevan myös erittäin hyvä valinta.

Tuo edellisen mallisarjan Forza minulla on ollut vuokralla 3-4kertaa, ihan hyvä pyörä isompaa skootteria hakevalle (ja monasti se ainoa iso skootteri mitä osalta vuokra-paikoista eds löytyy), mutta siinä alkaa jo mallisarjan ikä pikkuhiljaa näkymään. Viimeksi kun itselläni oli isompi skootteri vuokralla (viime Toukokuussa), niin ajossa oli ensimmäistä kertaa Yamahan uusi 300XMAX ja sitä voin kyllä rehellisesti suositella erinomaisena isompana skootterina kenelle hyvänsä. Tuosta Forzastahan tuli viime vuonna uusi malli ja se pitää ottaa kyllä ajoon seuraavalla reissulla jos eteen tulee, ulkonäöllisesti hyvin identtinen tuon XMAX:n kanssa.

Mutta tietysti jos skootterilla pidempää matkaa haluaa ajaa, niin kyllä silloin oma ykkösvalinta olisi luonnollisesti tuo iso Yamahan TMAX530, jossa yhdistyy moottoripyörän suorituskyky ja ajettavuus, skootterin helppoutee (tosin ei kyllä ole enään mikään keskustaruuhkassa pujottelemiseen tehty peli).

• 63NumBall64
        santtu_1975X kirjoitti:

Se on varmastikkin totta että jos pituutta alkaa olemaan siellä 190cm. tienoilla, niin sitten PCX varmasti on auttamattomasti pienen oloinen.
        Aerox:lla en ole ikinä ajanut, mutta koska se on teknisesti käytännössä hyvin yhteneväinen tuon NMAX:n kanssa (Molemmat siis Yamahan valmisteita), vain erilaisella (agressiivisemmalla) ulkonäollä ja satulalla varustettuna, niin uskon sen olevan myös erittäin hyvä valinta.

Tuo edellisen mallisarjan Forza minulla on ollut vuokralla 3-4kertaa, ihan hyvä pyörä isompaa skootteria hakevalle (ja monasti se ainoa iso skootteri mitä osalta vuokra-paikoista eds löytyy), mutta siinä alkaa jo mallisarjan ikä pikkuhiljaa näkymään. Viimeksi kun itselläni oli isompi skootteri vuokralla (viime Toukokuussa), niin ajossa oli ensimmäistä kertaa Yamahan uusi 300XMAX ja sitä voin kyllä rehellisesti suositella erinomaisena isompana skootterina kenelle hyvänsä. Tuosta Forzastahan tuli viime vuonna uusi malli ja se pitää ottaa kyllä ajoon seuraavalla reissulla jos eteen tulee, ulkonäöllisesti hyvin identtinen tuon XMAX:n kanssa.

Mutta tietysti jos skootterilla pidempää matkaa haluaa ajaa, niin kyllä silloin oma ykkösvalinta olisi luonnollisesti tuo iso Yamahan TMAX530, jossa yhdistyy moottoripyörän suorituskyky ja ajettavuus, skootterin helppoutee (tosin ei kyllä ole enään mikään keskustaruuhkassa pujottelemiseen tehty peli).

täällä tuo vuokrakalusto on pääosin hondaa, ja painottuu noihin waveihin, snoopyyn ja clickkehin, yahamaakin on vaikea löytää, isoja pyöriä täällä ei edes vuokraa kuin kolme tai neljä vuokraajaa, valta-osa täällä myytävistä pyöristä noudattelee samaa linjaa, kun täällä olet käynyt täällä voi olla ruuhka-aikoina älyttömät ruuhkat, vein kerran autolla phetkasem roadia soi 102 kaverin lentokentälle tai no siihen bellin bussiterminaaliin, aikaa meni puolitoista tuntia autolla muutaman kilsan matkaan, kaveri meinasi myöhästyä bussista...

Tuo aerox en tuota nmaxia ole kokeillut, on paras täällä liikenteessä mulla on kolme vuotta vanha forza joka on liian iso, pcx taas liian pieni minun ajaa, tuo aerox on passeli, jopa erinomainen, olen ajellut paljon vesiskotterilla, tuossa aeroxissa on sama fiilis.

• oikaisevähän
        63NumBall64 kirjoitti:

Vuonna 2017 valmistunut elokuva Tuntematon sotilas on Linnan romaanin ensimmäinen elokuvasovitus, joka perustuu Sotaromaani-versioon. Kun tieto Sotaromaaniin perustuvasta elokuvasuunnitelmasta vuoti julkisuuteen syksyllä 2014, asianosaiset aluksi kiistivät tiedon. Myöhemmin Linnan oikeuksienomistajat ja ohjaaja Aku Louhimies vahvistivat elokuvahankkeen olemassaolon yhteisellä tiedotteella.

"Tiedätkö resu että tuota Aku Louhimiehen versiota ei ole tehty tuntemattoman mukaan vaan sotaromaanin, vaikka se on tuntematon sotilas... "
        Mitäs tuo sekoilu tarkoitti?

• tplay
        oikaisevähän kirjoitti:

"Tiedätkö resu että tuota Aku Louhimiehen versiota ei ole tehty tuntemattoman mukaan vaan sotaromaanin, vaikka se on tuntematon sotilas... "
        Mitäs tuo sekoilu tarkoitti?

Varmaan sitä että elokuvan käsikirjoitus on tehty sotaromaanin mukaan, asiasta löytyy paljon tietoja wikipediassa.

• selväpyy
        tplay kirjoitti:

Varmaan sitä että elokuvan käsikirjoitus on tehty sotaromaanin mukaan, asiasta löytyy paljon tietoja wikipediassa.

Kaikkihan ne on samasta sotaromaanista.

Joillakin tuntuu olevan sellainen käsitys Tuntemattomasta Sotilaasta että se on Edvin Laineen vuonna 1955 ohjaama elokuva alunperin.
        Ei se ole vaan alkuperäinen on se kirja, johon nämä kaikki kolme leffaa perustuvat käsikirjoituksineen päivineen.

Wikipedia:

"Kirjan pohjalta on tehty kolme elokuvaa: Edvin Laineen ohjaama Tuntematon sotilas vuodelta 1955, Rauni Mollbergin ohjaama Tuntematon sotilas vuodelta 1985 ja Aku Louhimiehen ohjaama Tuntematon sotilas vuodelta 2017"

Älä nyt aloita tästä uutta ilmakitka ja etelänapa keskustelua.

• KultakäätyJaRolex

Hormoonihiiriä, todistelee tyttöystäviä valokuvin paikkakunnalta jossa tyttöystävätarjonta ennätyksellisintä maailmassa.

Onnea teille halmekopiot, olette löytänyt teille sopivan paratiisin.

• onnetonruipeloItkee

Bruce Oreck, aloittaja tiedätkö kuka hän on, onko tyhmä ?

Iso Arska työskenteli ainakin senaattorina ja kuvernöörinä Kaliforniassa, eräässä maailman vaikutusvaltaisimmassa hallintoalueella.

• 2010unreg

Bruce vaikuttaa mukavan rennolta hepulta. Diggaa Suomea ja on kämppäkin edelleen Suomessa. Minulla on yksi yhteinen harrastus Brucen kanssa ja se ei ole bodaus vaan kivien keräily.

• 63NumBall64

Mitä tapahtuu kun aivojen proteiini muttuu lihasten proteiineiksi, ja vähän muutakin https://fi.wikipedia.org/wiki/Anaboliset_steroidit
      Hauskaa on se että wikipediasta löytyy totuus, niin ilmakitkaan kun siihen mitä mantereita on olemassa, pieni yksityiskohta palvelusajoilta, undekaanihappo-esteri niminen testosteroidi oli muutaman tapaamani venkulan kielenkäytössä taipunut undulaattihapoksi, enkä voinut mitään mielikuvalle pujut puhuivat kuin undulaatit, c.luokka siviiliin rauhanaikana.

• kozzujakola

Lerpan eturauhanen taas oireilee.

• lerpanlaiffia

Äläs nyt. Lerppahan juuri kertoi ettei ole mikään sohvaperuna. Hän kertoo harrastaneensa liikuntaa 40 vuotta sitten eli ihan tossa viime aikoina. Sen jälkeen hän ei ole ehtinyt kun tuli perhe ja sitten tuli thaivaimo jolla pirskatin kipeenä kaikki paikat koko ajan ja joutuu nukkumaan eri huoneessa kun on niin kipeä. Se sopii lerpalle hyvin koska sen peli ei vetele. Siksi lerpsakkaa harmittaa kun toisilla on rahaa, vapautta, mieskuntoa, harrastuksia ja naisia.

• TasoaOllaPitää
        lerpanlaiffia kirjoitti:

Äläs nyt. Lerppahan juuri kertoi ettei ole mikään sohvaperuna. Hän kertoo harrastaneensa liikuntaa 40 vuotta sitten eli ihan tossa viime aikoina. Sen jälkeen hän ei ole ehtinyt kun tuli perhe ja sitten tuli thaivaimo jolla pirskatin kipeenä kaikki paikat koko ajan ja joutuu nukkumaan eri huoneessa kun on niin kipeä. Se sopii lerpalle hyvin koska sen peli ei vetele. Siksi lerpsakkaa harmittaa kun toisilla on rahaa, vapautta, mieskuntoa, harrastuksia ja naisia.

LERPANPÄIVÄÄ JA LERPANLAIFFIA KESKUSTELEE KESKENÄNSÄ LERPASTA.

Tässä Pattayan rakkaiden taso.

• KrunikanVili
        TasoaOllaPitää kirjoitti:

LERPANPÄIVÄÄ JA LERPANLAIFFIA KESKUSTELEE KESKENÄNSÄ LERPASTA.

Tässä Pattayan rakkaiden taso.

Persläpilerppa se huutelee täyttä kurkkua, kun totuutta itsestään lukee!!!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      69
      2690
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2647
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      16
      2026
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      40
      1989
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      49
      1960
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      270
      1922
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1261
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      37
      1066
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      0
      1000
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      94
      964
    Aihe