Vanhan talon lattian alle pitäisi keksiä jotain,
ettei hiiret penkaisi.
Joku ehdotti ekovillaa eristeeksi,mutta onko siihen lisätyn boorin vaikutus pitkäaikaista?
puurunkoinen olisi tarkoitus tehdä.
Neuvoista kiitos!
mikä karkottaa hiiret?
9
3708
Vastaukset
- verkkoa
Olisko mahdollista laittaa tiheää teräsverkkoa sellaisiin kohtiin ettei hiiret pääse sinne välipohjaan? Meille laitettiin räystäiden alle vesikatteen eteen tiiviisti joka koloon sellainen. Ei pääse hiiret seinää pitkin talon seinien väliin, eikä ampiaiset tekemään pesää myöskään.
- unto
Ei ekovilla estä hiiriä pitämään loitolla.
Olishan se aika ihme jos kyseinen villa olisi niin hyvin myrkytetty että se pitäisi hiiret loitolla,mitkä oisi vaikutukset ihmiselle?
Kokemusta on.- penmus
KISSA
- pms68
selluvillassa on booria joka ei siis häviä eikä haihdu ellei villakin tee niin. jyrsijät eivät moiseen tavaraan jostain syystä koske ei edes oravat joten nekin jättävät paikat rauhaan ja siksi sellua käytettäänkin mielellään yläpohjassa.. ei ihmiselle vaarallista edes syötynä esim silmähuuhteluun kätetään booriliuoksia ja vesikelloja sivellään sillä, myös rasvoissa saattaa olla mukana koska kuivattaa ja vie kutinaa.
- Villamies
Kyllä hiiret viihtyvät selluvillassa,miksipä se ei ois eläimille mukava,eihän selluvillasta ole ihmisellekkään mitään haittaa.
- pms68
Villamies kirjoitti:
Kyllä hiiret viihtyvät selluvillassa,miksipä se ei ois eläimille mukava,eihän selluvillasta ole ihmisellekkään mitään haittaa.
ne ei siis todellakaan viihdy siellä koska sellussa on booria ja se on jyrsijälle pahasta!!
- Villamies
pms68 kirjoitti:
ne ei siis todellakaan viihdy siellä koska sellussa on booria ja se on jyrsijälle pahasta!!
Ei haittaa boori hiiriä....
Hyvin viihtyy selluvillassa. - Anonyymi
Villamies kirjoitti:
Ei haittaa boori hiiriä....
Hyvin viihtyy selluvillassa.Haittaa boori hiiriä....
Ei hyvin viihdy Ekovillassa. - Anonyymi
Villamies kirjoitti:
Ei mitään haittaa paitsi tuhkamunat tulee, mutta se onkin tässä tapauksessa pelkkä etu
https://www.savenmaa.fi/storage/product_files/5/BOORAKSI-BORAX.pdf?srsltid=AfmBOorTv6NL4ZpruAYMjOodtYPldDYQgo_CENruslr08x6g-MdTWK8o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820