Runkkupaikat

Jarnonnus

20

44285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näyttää Google rikkoneen kartan tai liikenne on kasvanut liikaa.

      • Anonyymi

        Jos joku tietää kenen palvelu tuo on voisiko pyytää korjaamaan? Siinä luki että, vain sivu omistaja pystyy tekemään jotta korjaantuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku tietää kenen palvelu tuo on voisiko pyytää korjaamaan? Siinä luki että, vain sivu omistaja pystyy tekemään jotta korjaantuisi.

        tietääksen palvelu tallinnasta käsin. tunnettu mies suomesta


    • Anonyymi

      Tosi huonosti kyllä viimeaikoina viestejä täällä, sen jälkeen kun kartta toiminut huonosti. Onko mitään muuta?

    • Anonyymi

      Ei toimi enää

    • Anonyymi

      Hyvä, että ei toimi. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat risukot oli täplitetty "runkkupaikoiksi". Kukaan ei tapaa ketään, jos paikkoja on miljoona, pitää tietysti tunnistaa todelliset ja suositut paikat. Lisäksi mukana oli paljon vedätysviestejä, oikeasti ketään ei ollut paikalla.

      • Anonyymi

        Mistä päin oot


    • Onko jo uusi sivu

      • Anonyymi

        Missä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kui aktiivisesti porissa noissa käydään?? Mulla ei kokemusta, mut tekis mieli koittaa. Olen ukm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kui aktiivisesti porissa noissa käydään?? Mulla ei kokemusta, mut tekis mieli koittaa. Olen ukm.

        En tiedä, tekis mieli joskus käydä katsomassa, mut ei oo rohkeus vielä riittänyt.
        T: toinen kun porist


    • Anonyymi

      Tainnu korona pelästyttää..

    • Anonyymi

      Onnistuuko joku lisään uusia paikkoja? Mulla herjaa vaan jotain että liian lähellä olemassaolevaa kohdetta....

      • Anonyymi

        Ihan villinä veikauksena, luulisin syyksi, että yrität laittaa liian lähelle toista merkkiä :D


    • Anonyymi

      Ei aukia sivu

    • Anonyymi

      Googlaa runkkupaikat, ja kartta aukeaa..toimii 👍

    • Anonyymi

      On se surullista, jos pitää julkisilla paikoilla touhuta

      • Anonyymi

        Surullista? Toiset vaan tykkää exhibitionismista.


      • Anonyymi

        No en mä ollu surullinen ku mua painetti Roihikan vesitornilla.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe