UUsi runkkupaikkakartta avattu
https://www.cruisingmaps.net/m/runkkupaikat#16x63.533538x29.180411
Runkkupaikat
23
50207
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää Google rikkoneen kartan tai liikenne on kasvanut liikaa.
- Anonyymi
Jos joku tietää kenen palvelu tuo on voisiko pyytää korjaamaan? Siinä luki että, vain sivu omistaja pystyy tekemään jotta korjaantuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku tietää kenen palvelu tuo on voisiko pyytää korjaamaan? Siinä luki että, vain sivu omistaja pystyy tekemään jotta korjaantuisi.
tietääksen palvelu tallinnasta käsin. tunnettu mies suomesta
- Anonyymi
Tosi huonosti kyllä viimeaikoina viestejä täällä, sen jälkeen kun kartta toiminut huonosti. Onko mitään muuta?
- Anonyymi
Ei toimi enää
- Anonyymi
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Hyvä, että ei toimi. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat risukot oli täplitetty "runkkupaikoiksi". Kukaan ei tapaa ketään, jos paikkoja on miljoona, pitää tietysti tunnistaa todelliset ja suositut paikat. Lisäksi mukana oli paljon vedätysviestejä, oikeasti ketään ei ollut paikalla.
- Anonyymi
Mistä päin oot
Onko jo uusi sivu
- Anonyymi
Missä?
- Anonyymi
https://cruisingmap.net/ tuolta löytyy uusi
- Anonyymi
Kui aktiivisesti porissa noissa käydään?? Mulla ei kokemusta, mut tekis mieli koittaa. Olen ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui aktiivisesti porissa noissa käydään?? Mulla ei kokemusta, mut tekis mieli koittaa. Olen ukm.
En tiedä, tekis mieli joskus käydä katsomassa, mut ei oo rohkeus vielä riittänyt.
T: toinen kun porist
- Anonyymi
Tainnu korona pelästyttää..
- Anonyymi
Onnistuuko joku lisään uusia paikkoja? Mulla herjaa vaan jotain että liian lähellä olemassaolevaa kohdetta....
- Anonyymi
Ihan villinä veikauksena, luulisin syyksi, että yrität laittaa liian lähelle toista merkkiä :D
- Anonyymi
Ei aukia sivu
- Anonyymi
Googlaa runkkupaikat, ja kartta aukeaa..toimii 👍
- Anonyymi
On se surullista, jos pitää julkisilla paikoilla touhuta
- Anonyymi
Surullista? Toiset vaan tykkää exhibitionismista.
- Anonyymi
No en mä ollu surullinen ku mua painetti Roihikan vesitornilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä ollu surullinen ku mua painetti Roihikan vesitornilla.
Oliko ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista? Toiset vaan tykkää exhibitionismista.
"exhibitionismi" tarkoittaa sitä että ei ota muita ihmisiä huomioon. Se tarkoittaa että on niin itsekeskeinen että pakottaa muut katselemaan.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838