hyvä lada!

saa.ppi

kun lueskelee näitä juttuja, niin kyllä se näkyy näistä että lada on tavallista parempi auto. eihän huonoa autoa kukaan haukkuisi. ja asiantuntijoita kaikki. autoasentajia ainakin. ja ladan omistajilla pirusti rahaa varmaankin: ajelevat halvoilla autoilla, niin mihin se kuluisi. itellä pankkilainalla ostettu kulkine ja siittäkin suurin osa vielä maksamatta. kyllä käy katteeksi!

14

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m.bee

      minulle sanoi taannoin eräs automyyjä että samanhintainen lada ostetaan käteisellä, mutta toisen merkkisen kauppaan tehdään osamaksusopimus. maksavat ostoksensa rahalla, eikä vanhoilla vaatteilla!

    • OmaOnValintani

      Hienoa, että olet löytänyt tuon pankkimaailman rahoittaaksesi älyttömiä autohankintojasi. Itse sentään ajelen velattomalla -VM 18 automerkillä, joka on vieläpä kaiken lisäksi jatkuvalla nelivedolla varustettu. Ja kyllä....Soppaa(siis bensiiniä Al a 95 Oktaanista) kuluu 7,0L/100km kesät, ja talvet.

      • Anonyymi

        sinä millään ajele. kuvittelet vaan.


    • wdmuka

      menikö talon hinta?

      • OmaOnValintani

        Et kyllä saa kummoista taloa alle 20tonnin?! Että eipä menny.


    • kulkupeli

      Ai Aurus on sun valinta?

      • OmaOnValintani

    • Maajussillemorsian22

      Lada oli hyvä auto ennenkuin Ranskalaiset työnsivät siihen näppinsä.

    • Anonyymi

      ooppelimies tuolla kehui talojaan ja rahojaan. niin ne heiveröiset ruukaa. minä ajan ladalla enkä pankin padalla. (-;

    • Anonyymi

      Missä niitä Ladoja on enää tänä päivänä?
      Lienee melkoisen kuollut merkki, eihän sillä ole edes "oikeaa" maahantuojaa, ja myyntikin on kappaleisa, eikä kymmenissä tuhansissa, kuten aikoinaan.
      Kuka tietää Lada-tehtaan tilanteen tänä päivänä, kiinnostaisi tietää.

      • Anonyymi

        se on kyllä harmi. joutuu kohta laittamaan muun merkkisen ja se korjaamokierre alkaa taas.


    • Anonyymi

      skoda on vähän niin kuin lada. yhtä slaavi ja muotoilultaan vanhanaikainen, mutta kuitenkin paljon huonompi, älä osta.

    • Anonyymi

      Miksiköhän Bäckman ajaa mieluummin venäläisten lastensa hakkaajavanhempien asiaa kuin Ladaa?

    • Anonyymi

      Kyllä Lada aina skodan voittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe