Raiskaus käytävällä

nussittu

Nousin rappuset hitaasti ylös, ja olin juuri työntämässä ovea auki, kun se yhtäkkiä avautuikin. Törmäsin johonkin, ja suuret kädet tarttuivat hartioihini. “Noh! Mitäs sitä täällä rynnitään eteensä katsomatta?” Rami kysyi päästämättä irti hartioistani. “Enhän mä rynninyt. Sä vaan tulit mun tielle”, mä virkoin leikkisästi. Rami naurahti, ja sen toiseen poskeen ilmestyi pieni hymykuoppa. Me seisottiin tosi lähekkäin, mutta mua se ei vaivannut yhtään. Mehän oltiin hyviä kavereita, ja joskus jopa melkein päädytty samaan sänkyyn. Mä tunsin yhä vetoa Ramiin.
Rami vakavoitui, ja mutta siniset silmät tuikki leikkisästi. “Mitä sä muuten liikuskelet täällä käytävillä, kun on tunnit menossa?” Rami päästi irti mun hartioista, mutta mä en liikkunut kauemmas. “Menen terkkarille... Mutta pitäisihän sunkin olla tunnilla”, mä huomautin. “Mä olenkin menossa hammaslääkäriin”, Rami vastasi. Mä huokasin kuuluvasti. “Siellä terveystarkastuksessa multa riisutaan housut pois, ja paha miesterkkari raiskaa mut”, mä sanoin pokkana. Rami alkoi nauraa, ja mäkään en enää pystynyt näyttämään vakavaa naamaa vaan aloin hihittää. Ennen kuin mä ehdin tajutakaan, Rami oli vetänyt mut pyllystä omaan lantioonsa kiinni. Se alkoi lykkimään etumuksellaan mun pyllyä vasten, ja nauroi remakasti. “Näin se sit raiskais sua!” Rami hekotti, ja painautui lähemmäs. Mä tunsin sen kalun painautuvan persvakoni väliin, ja päätin ottaa asian vitsinä. Voihkin suureen ääneen ja pusersin perseeni aivan kiinni Ramin nivusiin ja kihnutin sitä vasten.
Pian Ramikin alkoi ähistä, mutta se ei ollut enää näyttelemistä. Hänen housujensa etumus painoi pyllyäni vasten kovana. Mä en tehnyt elettäkään irrottautuakseni Ramista, vaan kysyin:” Haluatsä mennä mun kanssa tonne siivouskomeroon?”
Komero oli yllättävän tilava. Siellä oli paljon hyllyjä, joilla oli pesuaineita ja vanhoja ämpäreitä sekä rättejä. Lattialla oli puinen pieni penkki, jossa oli paljon maalitahroja. Rami työnsi mut peremmälle komeroon ja käski ottaa housut pois. Se veti itsekin farkkunsa nilkkoihin, ja sen löysät kalsarit näytti hassuilta; sen kyrpä osoitti suoraan yläviistoon. Mä vedin sen kalsarit alas, ja tarrauduin sen suonikkaan ja tumman kalun varteen. Rami kuitenkin irrotti mun kädet, ja käski mennä penkille selälleen. Mä tein työtä käskettyä, ja levitin haarani levälleen, jotta Rami pääsisi parhaiten mun sisään. Se nousi mun päälleni, ja vei toisella kädellä sykkivän kalunsa mun märkien häpyhuulten väliin. Toisella kädellään se kohotti mun lantiota, ja työntyi mun sisään. Mä nostin jalkani sen olkapäille, ja se alkoi työntelemään mua lujasti. Sen kivekset hakkasivat mun haaroväliä, ja suonikas mulkku upposi yhä uudestaan mun emättimeen. Se työnsi aivan pohjalle asti, ja mun perse puristui tiukasti sen lantiota vasten.

9

13961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

      surkein novelli varmaan ikinä...

    • mie

      siis hä??mikä täs oli raiskaus käytäväl?!!?

    • Anonyymi

      Voinko panna sua kertoja?

      • Anonyymi

        Useitakin kertoja?❤️


    • Anonyymi

      Mahtava

    • Anonyymi

      Ja heräsit päikkäriltä kun ramilla tuli

    • Anonyymi

      Kaikessa rytinässä tilanteesta mustasukkainen Sini-tuotteen moppi kaatui Ramin hiuksiin niiden tuoksuessa myöhemmin vienosti tolulle:)

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Koska Rami oli kallistunut tolun tuoksuiseen Sini-moppiin ja nykyaikana sekään, että rakastui siivousvälineeseen ei olisi este suhteen virallistamiselle, kosi hän Siniä.

        Tällä välin äsken naitu nainen lensi siivouskomerosta käytävälle.

        Koska Sini ei vastannut kosintaan Ei-sanalla kertaakaan, katsoi Rami elämänsä sielunkumppanin löytyneen.
        Rami suuteli hellästi Siniä hänen suuhunsa jäädessä langanpätkiä.
        Niimpä hän marssi Sini kädessään maistraattiin virallistaen suhteen.
        Olin todistamassa asiaa ja tuli tippa linssiin 😪
        Tarina ei kerro, syntyikö suhteesta uusia siivousvälineitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe