Miksi tuo profiilikuvatoiminto on aina vaan pois käytöstä. Tontun aika on jo ohi ja haluaisin sen pois?
Tonttuilun aika on ohi
15
103
Vastaukset
Joo, voin olla tonttu koko vuoden, jos näin jatkuu.
Kysyin ylläpidolta jo toista viikkoa sitten, eivät ole vastanneet.No kiva olla pääsiäisenä, vappuna ja juhannuksenakin vielä tonttu :D. Minä siivoan joulun jäljet viimeisetkin pois viimeistään loppiaisena joten joulutonttu jotenki ahistaa. Ihan kun ois jääny jotenki pois ajan hermolta.
siilivain kirjoitti:
No kiva olla pääsiäisenä, vappuna ja juhannuksenakin vielä tonttu :D. Minä siivoan joulun jäljet viimeisetkin pois viimeistään loppiaisena joten joulutonttu jotenki ahistaa. Ihan kun ois jääny jotenki pois ajan hermolta.
Siivota pitäisi minunkin, ainakin joulujutskat pois, mutta onhan tässä koko talvi ja kevät aikaa.
Tonttuilemisiin ;)Anceli kirjoitti:
Siivota pitäisi minunkin, ainakin joulujutskat pois, mutta onhan tässä koko talvi ja kevät aikaa.
Tonttuilemisiin ;)No muuta siivoustahan piisaa ympäri vuoden mutta joulu pois silmistä, ei jouda odottamaan. Kaikki jouluvalot ja koristeet kuusta myöten on kaikki poistettu. Joulukukka-asetelma on niin vielä elossa voimissaan joten se saa vielä olla, kun kerta tahtoo elää.
Aurinko pilkisti puiden latvojen takaa juuri kun kävin koiran kanssa lenkillä Kevättä jo rinnassa :).siilivain kirjoitti:
No muuta siivoustahan piisaa ympäri vuoden mutta joulu pois silmistä, ei jouda odottamaan. Kaikki jouluvalot ja koristeet kuusta myöten on kaikki poistettu. Joulukukka-asetelma on niin vielä elossa voimissaan joten se saa vielä olla, kun kerta tahtoo elää.
Aurinko pilkisti puiden latvojen takaa juuri kun kävin koiran kanssa lenkillä Kevättä jo rinnassa :).Kuinka ollakaan, yllättäen sain äsken ylläpidolta kyselyyni vastauksen:
Hei,
kiitos viestistäsi!
Tällä hetkellä profiilikuvien lisääminen on sivustonlaajuisesti pois käytöstä huoltotöiden vuoksi. Voimme kuitenkin täältä käsin poistaa kuvasi, jos haluat.
Saas nähdä kuinka tontun käy :)Anceli kirjoitti:
Kuinka ollakaan, yllättäen sain äsken ylläpidolta kyselyyni vastauksen:
Hei,
kiitos viestistäsi!
Tällä hetkellä profiilikuvien lisääminen on sivustonlaajuisesti pois käytöstä huoltotöiden vuoksi. Voimme kuitenkin täältä käsin poistaa kuvasi, jos haluat.
Saas nähdä kuinka tontun käy :)No ilmoititko että haluat sen heidän taholtaan poistettavaksi. Tonttuilet vielä :).
siilivain kirjoitti:
No ilmoititko että haluat sen heidän taholtaan poistettavaksi. Tonttuilet vielä :).
Kysymykseeni vastaamisensa vei pari viikkoa, ihan mielenkiinnosta pyysin poistamaan tontun, voidakseni seurata kuinka kauan se vie aikaa.
Ehtiikö ennen pääsiäisnoidan aikaa.Anceli kirjoitti:
Kysymykseeni vastaamisensa vei pari viikkoa, ihan mielenkiinnosta pyysin poistamaan tontun, voidakseni seurata kuinka kauan se vie aikaa.
Ehtiikö ennen pääsiäisnoidan aikaa.Jäämmä seuraamaan.
- Jäinkö-jotain-vaille
Mitä! Joko joulu oli? Äkkiäpä se meni.
Kannoin juuri joulukuusen ulos, eipä pannut yhtään hanttiin.
Monesti olen pilkkonut paikalleen, mutta roskia siinäkin touhussa tulee.
Ehkä se ylläpito on ajatellut sinun kohdalla, että jospa ihmisellä ois joulu ainainen.
Ihan söpön näköinen tonttu, piristää kovin Juhannuksena, jäämme odottamaan.
Eikös selaulukin.
Leivoset ilmassa tonttujen kanssa leikkiä lyö :).Uudenvuoden jälkeen aloin pikkuhiljaa purkaa joulujuttuja.
Viime yönä otin loput, eli valonauhan olohuoneen ikkunasta ja valosydämen keittiöstä.
En tiedä mitä tuo kissakin viime yönä meinasi, kun vähän väliä hyppi ja touhusi koko yön.
Yleensä se vaan aamuyöstä hetken juoksentelee, muuten nukkuu.
Minä en ole ollenkaan perehtynyt noihin profiilikuviin, en edes tiedä miten ne laitetaan.
Taidan olla vähän laiskanlainen opettelemaan sitä mitä ei välttämättä koe tarvitsevansa.- jghjghkgh
Ap, psst! Sun naamas nyt ei kauheesti kiinnosta ketään
Tiedän. Emmä naamaani ole tänne tyrkyttänytkään ja mua itteäni kiinnostaa millä kuvalla olen liikkeellä ;). Ja mieluusti pitäsiin sen sesonkiajassa.
Sulla ei varmaan sellaista tarvetta ole kun saat tyydytystä räksyttää puskasta, raukkis.
- Bengalitikku
Mulla roikkuu vielä isot pallot ikkunoissa.
Jotenkin niitä ei huomaa.
Muutoin jouluroina on suljettu laatikoihin.
Nopeasti se joulukin sitten meni.
Jotenkin loppaisena on aina ällikällä.Minä otin valopallon tänään pois ikkunasta. Jäljellä vielä sydämenmuotoinen helmivalokoriste joka saa vielä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641