Miksi windowsia edes pidetään käyttöjärjestelmänä?

sellainen_se_witutin_on

Sehän on ilmiselvä haittaohjelma. Windows on haittaohjelma joka erityisesti keskittyy kahteen päätehtäväänsä: ihmisten tietojen varastamiseen ja toimimiseen muiden haittaohjelmien latausalustana. Satunnaisesti Windows on saatu myös tuhoamaan käyttäjien tietoja ja laitteistoja. Kahden viimeksi mainitun ominaisuuden kehittäminen on ollut kesken koska Redmontissa ei ole ollut riittävästi osaamista, mutta yhteistyö Trumpin hallinnon kanssa on kantanut hedelmää ja viimeisissä windowsin päivityksissä on tietojen tuhoutumis- ja laitteistojen rikkoutumisprosentteja saatu nousemaan huomattavasti.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkihjughyfgt

      Alkuajaan Windows oli vain DOSsin päällä toimiva skini.

      • nyt_tiedän

        Minäkin muistan kun kouluun tuli "windows", niin komennoilla piti käynnistää ohjelmat. Silloin en vielä tiennyt kuinka ilkeä ja ahne microsoft on...


      • Peterberseruvella

        Ei. Se on haittaohjelma ja toimimaton
        Niin osaa ehkä poistaan windowsinkin
        Windows 10 kaatuilee koko ajan
        Windows 10 ääni ongelmat
        Windows 10 Wlan ongelmat
        Windows 10 tulostin ongelmat
        Windows 10 näyttöresoluuttio ongelmat
        Windows 10 levyasema ongelmat
        Windows 10 päivitys ongelmat
        Windows 10 vakoiluongelma
        Windows 10 TV-mokkulaongemaa
        Windows 10 Nettikku ongelmaa
        Windows 10 laitta bioksen päreiksi
        Windows 10 Hitsaa prosessorin oikosulkuun
        Windows 10 korruptoi kiintolevyt ja muistitikut
        Windows 10 hajoitta polttavat asemat.
        Windows 10 saa tulostimet ylikuumiaan
        Windows 10 yms ongelmat.....


      • Ovat_linuks-ongelmia

        No mutta, nythän sinä luettelit kaikki tubuttimen ongelmat. Esiintyvät myös muissakin linukseissa.


      • Anonyymi

        palstahomo tykkää winkurasta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Super virus w10 on


      • Anonyymi

        On se surkee, toi w10.


    • GUI_ja_API

      https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_3.1x
      Wikipedian mukaan Windows ei ole käyttöjärjestelmä, vaan pelkkä käyttöliittymä ohjelmistorajapinta. Se ei sisällä esim. levyoperaatioita tai muistinhallintaa (himem.sys) jotka ovat käyttöjärjestelmän toimintoja. Windows toimii ja sitä pystyy käyttämään eri käyttöjärjestelmien kanssa, mm. MS-DOS, IBM PC DOS ja DR DOS, ja välttämättä ei siis tarvita MS:n käyttöjärjestelmää ollenkaan kun käyttää Windowsia.

    • PelkkäHaitake

      Koska windows on NSA urkintaohjelma!

    • täysroska

      "Windows on saatu myös tuhoamaan käyttäjien tietoja ja laitteistoja"
      Onhan se saatu tuhoamaan käyttämättömien käyttöjärjestelmätkin (päivityksillä tuhonnut linuxien osiot).

    • ccpffrt

      Kymmenet miljoonat naiset konttoreissa käyttää Windowsia, eikä ne tiedä mitään aloittajan ongelmista, ne vaan tekee töitään.

      • niinpä.sit.että

        Laitteiden toimivuus onkin joidenkin toisten vastuulla.


    • Se-on-varma

      Windows 10 ohitti seiskan kuitenkin. Eli se on käyttöjärjestelmä ja hyvä.

    • sellainen_se_on

      windows on käyttökelvotonjärjestelmä

      • Se-on-varma

        Miksi miljoonat ihmiset käyttää sitä? Microsoft kehittää sitä paremmaksi ja kuuntelee käyttäjiltä saatua palautetta. Mistä muualta se tulisi kuin käyttäjiltä.


      • tyhmätkäyttääpakosta
        Se-on-varma kirjoitti:

        Miksi miljoonat ihmiset käyttää sitä? Microsoft kehittää sitä paremmaksi ja kuuntelee käyttäjiltä saatua palautetta. Mistä muualta se tulisi kuin käyttäjiltä.

        Tosiaan kuuntee! Niillähän on oikeudet mikrofoniinki (sopimuksessa lukee) :-(
        Käytävät lähinnä työkaluna, kun microfot on voittanut tarjoukilpailun. Microsoftin menestys pohjautuu vain ja ainoastaan korruptioon.
        Oikeat käyttöjärjestelmät luovutetaan maailmanlaajuisesti jakeluun alpha, beta versioina, ja ovat avointa lähdekoodia, jota jokainen voi tutkia ja myös ilmoittaa virheestä.


      • Pelästynyt
        Se-on-varma kirjoitti:

        Miksi miljoonat ihmiset käyttää sitä? Microsoft kehittää sitä paremmaksi ja kuuntelee käyttäjiltä saatua palautetta. Mistä muualta se tulisi kuin käyttäjiltä.

        Eikö kehittäjät itse käytä sitä?


      • käyttäisitkö_itse
        Pelästynyt kirjoitti:

        Eikö kehittäjät itse käytä sitä?

        ei tietenkään kun tietävät oikein hyvin mikä se on!


    • Bourbonangel
    • Linuks_vain_rypistys

      Aloitukseen voisi vastata vaikka että, milloin linuksista tulee edes käyttöjärjestelmä? Sillä heti kun sellainen ilmestyy, saatanpa hyvinkin ottaa sellaisen toiseksi varakoneelle!

      Mutta kun kerta toisensa jälkeen samat rypistykset, toimimattomuudet, tökerö käyttö ja lukuisia muita epämukavuuksia täynnänsä koko linuks (merkistä viis), niin eipä niihin kannata aikaa paljoa tuhlata.

      Paskat minä siitä, vakoileeko Windows vai ei tai miten paljon, pääasia että TOIMII isolla Teellä!

      • Anonyymi

        Tietosi ovat vanhentuneet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe