Pitkäaikainen yhteiselo on nyt loppu ja heti on ikävä. Sitä pelisivustoa nimittäin.
Ikävä Aapelia
11
282
Vastaukset
- Toinenmaailma
Oma suhteeni Aapelin kanssa ei ollut kovin pitkä, mutta sitä syvällisempi. Ikävä on.
- Anorakki
Ikävä on Aapelia. Aapeliin jäi paljon muistoja ja kavereita.
- Simpukka2222
Harmi, kun ei huomannut hyvästellä ystäviä, joiden kanssa pelasimme monen vuoden ajan. Kiitos kuitenkin kaikille ystäville, jos tänne jotenkin eksytte:)
- Knainen
Aapeli ei toiminut moneen vuoteen minulla kunnolla. Jokin java minulla tökki eikä pelit auenneet, joten lopetin kauan aikaa ennen sivuston lopetusta pelailun siellä.
Siirryin samankaltaiselle mutta enemmän pelejä ja paremmin toimivalle saitille.
www.royalgames.com
Eihän nämä Aapeli ja Royalgamesin pelit mitään sellaisia oikeiden tietokonepelien harrastajien suosikkeja ole, mutta itse tykkään joskus kuluttaa aikaani ja tavoitella uusia tasoja niin tuollaisten pikkupelien parissa. Keskittyminen ei riittäisi mihinkään laajaan kunnon pleikkari tai tietokonepeliin. Exäni aina nauro pleikkaripelien harrastajana että ei jaksa noita mutta silti mä sain sen tekeen mulle pelitililleni Aapelin puolelle joskus enkat yhdessä pelissä jossa ammuskelua ja mä en niin välittänyt siitä mutta tarvitsin Taatelit sieltä. Se oli peliharrastaja joten sille enkkapisteet tuli helposti tuollaisista peleistä.
Välillä se pelaili mun tunnuksilla siellä mutta kun mä suosin yatzia niin se veteli niitä jossa ammuskeltiin tai ajettiin jollain. Taisi se muutamia korttipelejä pelailla myöskin mutta ei yatzia,
sain muita paikkakuntalaisiani houkuteltua sitten minun yatzi kaveriksi ja joskus tehtiin turnajaisia niistä. Sovittiin puhelimella et nyt meen sinne ja tuu säki ja haasta.
Lähinnä miehiä olivat. - Anonyymi
Sama täällä, missä sanapelit ja kaikki kiva pelisivustolta. Harmi, illan kiva loppui:(
- Anonyymi
Nuo on pahoja, tosi koukuttavia.
- Anonyymi
Kyllä, todella kaipaan Aapelia, loistava paikka pelailla ja jutella. Värivaltaus, jatsi ym
- Anonyymi
Aapeli oli ihana! Tuli siellä tutustuttua ja vietettyä aikaa aika paljonkin
- Anonyymi
Löytyusköhän vanhoja aapeli pelaajia vielä jostain muualta??
- Anonyymi
Löytyy, mutten kerro mistä. Etsi itse.
- Anonyymi00011
Kerro nyt mistä löytyy? 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432789SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis582235Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781929Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis641579- 1401512
- 601064
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7908Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön216849- 38753