Meidän noutaja ei hauku koskaan, mikä neuvoksi?
Miten saa kultaisen noutajan haukkumaan kun vieraita ovella?
7
<50
Vastaukset
Miksi ihmeessä sen haukkua täytyisi. Ole onnellinen että se ei niin tee. Useimmat haukkuvien omistajat toivoisivat niiin.
Olisi kva kuulla miksi haluaisit koirasi haukkuvan.- NytTääPuree
Ei mitenkään, sinulla on väärä rotu. Ota laumanvartijakoira. He haukkuvat koko ajan 24 h vuorokaudessa varmuuden vuoksi. Ettei kukaan edes tulisi ovelle. Jos silti tulee, niin koira lopettaa sen välittömästi. Kyllä he ovat ihania koiriaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
- Mahtavarotu
Laumis ei hauku turhasta,äänellä ilmottaa tunkeutujille,et täällä ollaan jo passissa.
- Onneako
Slovakiancuvac olisi paras rotu. Takuulla kukaan naapureistasi ei pidä sinusta sen jälkeen.
- Saasilittäälaumista
Mulla on laumis,ja kolmen naapuruston muidun kanssa käydään viikottain kimppalenkeillä.
Eihän naapureista tarvii pitää sen kummemmin,jokainen elelee elämäänsä .Tuskin kaikki sinustakaan pitää,mutta harvempi suoraan sanoo.
Minulla ihan puhevälit naapureihin,ja kyläilläänkin,ei hyvin on asiat.Koirasta ei oo harmia muille,se ei muiden maille karkaa,eikä uhkaile tai hyöki.
- Vahtihaukkuu
Kun saat koiran innostumaan,ja haukkumaan,sanot heti HAUKU ja palkitset herkuilla ja kehuilla.Aina siis teet noin .Minun oppi viikossa .Nyt ei tarvitse edes ääntä käyttää,koira näkee,et sanon hauku sanan.Ja haukahtaa heti,ja palkkaan ja kehun .
Haukkuminen on hyödyllistä opettaa,se pitää loitolla ei toivotut ihmiset.Ei siis aina tarvii olla vihainen koira,kunhan haukkuu opetetusti.Muut käskyt opetetaan samoin. - haistakaaPASKA
Minun koira ei hauku, mutta minä haukun aina vieraat kun tulevat
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418