Miten saa kultaisen noutajan haukkumaan kun vieraita ovella?

Asasi1969

Meidän noutaja ei hauku koskaan, mikä neuvoksi?

7

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi ihmeessä sen haukkua täytyisi. Ole onnellinen että se ei niin tee. Useimmat haukkuvien omistajat toivoisivat niiin.

Olisi kva kuulla miksi haluaisit koirasi haukkuvan.

• NytTääPuree

Ei mitenkään, sinulla on väärä rotu. Ota laumanvartijakoira. He haukkuvat koko ajan 24 h vuorokaudessa varmuuden vuoksi. Ettei kukaan edes tulisi ovelle. Jos silti tulee, niin koira lopettaa sen välittömästi. Kyllä he ovat ihania koiriaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

• Mahtavarotu

Laumis ei hauku turhasta,äänellä ilmottaa tunkeutujille,et täällä ollaan jo passissa.

• Onneako

Slovakiancuvac olisi paras rotu. Takuulla kukaan naapureistasi ei pidä sinusta sen jälkeen.

• Saasilittäälaumista

Mulla on laumis,ja kolmen naapuruston muidun kanssa käydään viikottain kimppalenkeillä.

Eihän naapureista tarvii pitää sen kummemmin,jokainen elelee elämäänsä .Tuskin kaikki sinustakaan pitää,mutta harvempi suoraan sanoo.
        Minulla ihan puhevälit naapureihin,ja kyläilläänkin,ei hyvin on asiat.Koirasta ei oo harmia muille,se ei muiden maille karkaa,eikä uhkaile tai hyöki.

• Vahtihaukkuu

Kun saat koiran innostumaan,ja haukkumaan,sanot heti HAUKU ja palkitset herkuilla ja kehuilla.Aina siis teet noin .Minun oppi viikossa .Nyt ei tarvitse edes ääntä käyttää,koira näkee,et sanon hauku sanan.Ja haukahtaa heti,ja palkkaan ja kehun .
      Haukkuminen on hyödyllistä opettaa,se pitää loitolla ei toivotut ihmiset.Ei siis aina tarvii olla vihainen koira,kunhan haukkuu opetetusti.Muut käskyt opetetaan samoin.

• haistakaaPASKA

Minun koira ei hauku, mutta minä haukun aina vieraat kun tulevat

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2017
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1932
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1475
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1281
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1239
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe