Meille tehtiin vuosi sitten taloyhtiöömme ikknaremontti ja wc on remontoitu joskus vuosikymmeniä sitten. Ennen ikkunaremonttia ei tehty asbestikartoitusta joten tuskin sitä on tehty ennen wc remonttiakaan.. olemmeko hengitelleet siis asbestia? Rivitalot on rakennettu 70 luvulla ja asukkaat olivat ikkunaremontin ajan kotonaan ja jouduimme itse siivoamaan remppafirman pölyt ja purut omiin imureihin yms.
70luvulla rakennetun talon remontointi, asbesti?!
Eihyväjuttu
3
63
Vastaukset
- Osa-aikaeläkeläinen
Näyttää siltä että tosi kova asbestialtistus aiheuttaa ongelmia. Esim. enovainajani teki aikoinaan asbestitöitä, ja vanhalla iällä hänellä oli jokin keuhko-ongelma kai asbestin takia, mutta lähinnä vanhuuden heikkouteen hän kuoli.
Minäkin olen puuhannut asbestin kanssa niin paljon, että yöunet menisivät sen seurauksia pelätessä. Korkean kolesterolin takia minä lääkärin mielestä olen vaarassa kuolla ennenaikaisesti.- jätkä_vaan
Taas näitä asbestinvaarojen vähättelijöitä liikenteellä.
- oliko_se_noin
Asbesti onkin hirrrrveän vaarallista, tappaa talossa ja puutarhassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802