Lehtijuttua lueskellessa Jämijärvelle on tullut "myyriä",eli toisen kunnan agentteja. Joillakin on kova into koittaa kaataa kunta konkurssikaupungin syliin.
Myyrät jyllää
2
325
Vastaukset
- olen_kuullut
Liikkuuko siellä susia?
- Sähkösaapas
Onhan se yleisessä tiedossa. " Toisen kunnan" agenttejahan siellä hyppää, onhan kyseessä suuri ja mahtava politrukki. Katsoo vain menneisyyttä ja vieraslistaa.
Tämä asia on selväksi tullut jo kauan sitten, kesti vain hetken johdattaa ansaan. Pohjalaiseen supiloukkuun. Nyt nämä virolaisvalmisteiset valtionkouluttamat moniosaajat ovat saaneet pestin toveri pulmuselta, jolla ei historiasta juuri puhdasta paikkaa löydy, kusetusta ja huijaamista, lain kiertämistä ja salakauppaa. Kenestä puhumme? No talonmies pikkaraisesta.
Tilasikohan se nämä viron sähkömiehet oikein ulkomaankomennukselle, kun demaritkin on sydänkäpyjä. Maksattaa senkin veronmaksajilla.
Myyrä mikä myyrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301925- 841188
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92709Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 22657