Jos olisit ihastunut ja saisit mahdollisuuden ottaa yhteyttä ihastukseesi,

kymysys

niin miten kauan miettisit, mitä sanoisit?

15

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäTuleeEkanaMieleen

      Luontevimmin tulee, kun ei mieti liikaa.

    • enaikailisi

      Vastaisin heti.

    • OotMielessäPäivittäin

      Olen ollut puolitoista kuukautta ihastunut erääseen. Minulla on kyllä hänen numeronsa ja lähes päivittäin mahdollisuus mennä hänen luokseen juttusille, mutten ole ottanut yhteyttä koska olen parisuhteessa ja jännitän muutenkin aika paljon hänen seurassaan.

      Toki minua kiinnostaisi tutustua häneen paremmin ihan kaverimielessäkin, koska tiedän että meillä olisi yhteistä jutunjuurta ja viihtyisimme yhdessä. Ja uskon, että tuo ihastuminenkin voisi helpottaa jos tuntisin häntä vähän paremmin enkä maalailisi mielessäni hänestä mitään unelmien prinssiä.

      Ehkä tämä viesti ja vastaus ei ihan nyt tullut oikean kysymyksen tai kategorian alle, mutta jospa se ei haittaa. Näissä olosuhteissa voi siis olla, etten tule ottamaan häneen mitään yhteyttä vaikka mahdollisuus on. Jos olisin vapaa, olisin ottanut häneen yhteyttä todennäköisesti heti seuraavana päivänä, kun ensimmäisen kerran kohtasimme ja sain hänen numeronsa.

    • Suunnilleen

      Kaksi vuotta.

      • Liiankauan

        Oikeastiko, ai vielä kaksi vuotta?


      • Eitietenkään
        Liiankauan kirjoitti:

        Oikeastiko, ai vielä kaksi vuotta?

        Olen pohtinut jo 1,67 vuotta.


      • Aikaansakutakin
        Eitietenkään kirjoitti:

        Olen pohtinut jo 1,67 vuotta.

        Vuoden 2017 keväästä?

        Miten ihmeessä se on kestänyt noin kauan?

        Onko toinen ollut varattu vai mistä tiedät että hän jaksaisi sinua odotella noin pitkään?


      • Entietenkään
        Aikaansakutakin kirjoitti:

        Vuoden 2017 keväästä?

        Miten ihmeessä se on kestänyt noin kauan?

        Onko toinen ollut varattu vai mistä tiedät että hän jaksaisi sinua odotella noin pitkään?

        Huumoria vain, varautuneisuuteni kustannuksella.


    • Varmaan aika pitkään ja voi olla etten sanoisi mitään. Yleensä ihastuessani mietin ensin sovinko sen ihmisen kanssa yhteen, haluanko ihan oikeasti sen elämän mitä se elää (ei niin että kaikkea olisi pakko kopioida) ja miettisin paraneeko kummankin elämä yhdessä oikeasti. Sitten varmaan jäisin passiin katsomaan näkyykö jotain kiinnostumisen ja välittämisen merkkejä takaisinpäin. Menisiköhän siinä kaikessa neljä tai viisi vuotta, jos minut jätetään päättämään asia ..

    • reikjaviikki

      Ei mulla oikeastaan olis mitään sanottavaa, haluaisin nähdä ja kokea, a) että näkisin mitä tapahtuu ja että b) että esim onko tunne molemmin puolinen. Ihastumisen ääneen sanominen tuntuu hölmöltä...

      • hölmöläistenhommaa

        Eihän tuollaista kannatakkaan töksäyttää suoraan.
        Täytyy sitä hieman tuntosarvilla kokeilla ensin miten toinen reagoi.

        Tosin voihan sitä hieman vihjailla ja osoittaa kuitenkin kiinnostusta koska tuskin toinenkaan hirvittävän innostunut ole jos toinen vaikuttaa täysin tunteettomalta.


    • otinmahiksenensaanut

      Olin, otin, enkä pitkään miettinyt, koska en olisi muuten uskaltanut. Ikinä en enää sitä kokeile, huh.

    • Riihimäki

      Aina kannattaa käyttää se tilaisuus, koskaan ei tiedä mitä tulee eteen. Tilaisuus voi olla viimeinen ja menee hyvä ihminen ohi. Kokemuksella sanon.

      • alakkonäämua_

        Oletko R-nainen Riksusta?


    • Badoo

      Sain vasta tietää kiinnostuksen kohteen nimen, hän ehtikin jo kadota deittailu sovelluksesta kun meinasin alkaa aktivoitumaan sielläkin taas :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe