Minkälaisia kokemuksia Porilaisista lääkäreistä? Pohjois Porissa useita hyviä tohtoreita, mutta sitten on niitä muunkinlaisia. Esko Karra ei kuuntele lainkaan potilasta ja eikä hänen asenteensa riitä muutenkaan hoitamaan kyseistä työtä. Pohjois-Porissa on myös Susa Majaluoma, joka voisi katsella vähemmän sairaalasarjoja ja keskittyä enemmän työhönsä, josta hän saa palkkaa, kiitos.
Porin lääkärit
75
8181
Vastaukset
- Raikulipoika
Terveystalossa on yksi nopea lääkäri, joka kirjoittaa, mitä vain pyydät.
Kaikki tietää, kuka on kyseessä. Onkohan Valvira jo tietoinen asiasta.- Työkyvytöntyönhakija
Valavira kuulemman mukaan ei kuulu puuttua varsinkaan vakuutusoikeuden lääkärien päätöksiin.
- Porimurhaajat
Porissa on tappajalääkäreitä, ja niitä suojellaan.
- terttutuulikki1
Juha Välimäki on hyvä lääkäri.
- Anonyymi
Kyllä kirjoittaa omakantaan ihan mitä haluaa. Ajaa pois vastaanotolta kyllä tappajameininkiä. Missä ne lääkärinvalat. Saa valviralta huomautuksen. On tehnyt oman ymmärryksen mukaan. Epäasiallista käytöstä. Toivottavasti kuolee sairaalassa saamiinsa vammoihin.
- Anonyymi
Hoitoa ei saa. Voiko tuollainen lääkäri tuntea jotain. Väärällä alalla ja ammattitaidoton.
- sekuritas
Osta saksanseisoja. Et tarvitse vastuuvakuutusta ja lääkärintakin voit ottaa pois.
- ihmeparannettu
Vakuutuslääkäri parantaa kaikki vaivat ihan vaan papereita vilkasemalla.
- Anonyymi
Minusta valelääkäri on hyvä lääkäri. Ainaskin perempi, kuin kela-lääkäri. Valelääkäri näkee edes potilaan.
- Anonyymi
Alkaviin kipuihin verenpainetta alentavaa no veritulppia löytyi ku joutu päivystykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaviin kipuihin verenpainetta alentavaa no veritulppia löytyi ku joutu päivystykseen.
Ei olis kannattanut ottaa kokeellisia "rokotteita" niin ei olis veritulppia.
- Anonyymi
Täällä poistetaan asiallisia vastauksia.
Useiden hoitovirheiden uhrina mielipiteeni on että onneksi nykyään saa valita hoitavan sairaalan muualta kuin kotipaikkakunnalta.
Satakunnan keskussairaalan lääkärit tuntuvat olevan nuoria opiskelevia tai juuri opintonsa päättäneitä tyttöjä. Ja hoitovirheet ovat juuri heidän toimistaan johtuvia.
Jos ei ole kiireellinen hoidontarve niin hakeudun pois satakunnan sairaanhoitopiiristä toisaalle hoitoon.- Anonyymi
Hieno juttu. Jää sitten meille todella sairaille enemmän aikaa. Mene pois vaan. Suosittelen PohjoisKarjalan sairaanhoitopiiriä. Käytä mennessäsi kelataksia.
- Anonyymi
Riittää kun poistuu satashpn alueelta.
Täällä on terveydelle vaarallista sakkia työssä. - Anonyymi
Mainitsemasi lisäksi sekä nuoret opiskelijat että kokeneemmat lääkärit suosivat CIA:n hoito-ohjeistusta, eivät eettistä ja auttavaa hoitoa, kuten tähänastisissa vastauksissakin on tullut esiin.
SatSHP toimii tosiaan CIA:n ohjeilla, ei eettisen ja käyvän hoidon suositusten mukaisesti.
- Anonyymi
Eihän porilaisten tautia voi parantaa kukaan sielä viihtyy parantumaton keuhkotauti ja kateus
- Anonyymi
Junat kulkee Tampereelle, NÄÄS.
Tampereella on tohtoreita joka lähtöön ja homma hoituu.
Varokaa menemästä vakuutuslääkärin vastaanotolle.- Anonyymi
Suosittelen muita lääketieteellisen tiedekunnan yliopistokaupunkeja paitsi Tamperetta.
Tampereen yliopistosta valmistuneilla ei ole tieteellistä ajattelua niin kuin Stadin, Turun, Kuopion ja Oulun yliopistoista valmistuneilla. Tämä perusasia "tiede perustuu objektiivisesti tutkittuun faktaan" on ventovieras sekä kaupungin että sairaanhoitopiirin henkilökunnalle.
- Anonyymi
Paras gynekologi on Wladimir Kropeloi. On venäläinen lääkäri. En tiedä, missä ottaa vastaan Porissa.
- Anonyymi
Onko se mies vai nainen?
- Anonyymi
Joskus oli sellainen lääkäri kuin Ilkka Piisi. Soitti aina työnantajalle ensin ja kysyi voiko antaa sairaslomaa. Ja tämä on tosi.
- Anonyymi
Ilkka Piisi alias Pilkka Iisi.
Vai semmonen lääkäri, joka ei työkyvyttömyyttä tunnista. Eikä osaa tutkia potilasta. Eipä ne juuri tuoreemmatkaan lääkärit juurikaan osaa tutkia potilasta. - Anonyymi
Ottaa vielä vastaan Terveystalossa...siis ko. lääkäri.
- Anonyymi
Piisi on vasta 65-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piisi on vasta 65-vuotias.
Mitä tuo ikä tähän asiaan kuuluu?
- Anonyymi
Ajattelin tuon edellisen ajattelevan, että Piisi Iisi on jo niin vanha, ettei lääkäröi.
Ajatushajatus tuosta sanasta...vielä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin tuon edellisen ajattelevan, että Piisi Iisi on jo niin vanha, ettei lääkäröi.
Ajatushajatus tuosta sanasta...vielä .Ottaahan Jallukin vielä vastaan ja on paljon vanhempi kuin Piisi.
- Anonyymi
Lääkäreissä ammattitaito on melko kirjavaa ja usein lääkäriä ei kiinnosta potilas/asiakas ollenkaan. Melkein itse saa tehdä vastaanotolla diagnoosin, ehdottaa lääkehoidon ja muistuttaa sairaslomasta. Ei sen ihan näin pitäisi mennä,,,,
- Anonyymi
Lääkäreiden ego vahvistuu mitä enemmän tulee vuosirenkaita ja jokainen tietää voiko sellaisen kanssa vaihtaa ajatuksia sairauden hoidosta.
- Anonyymi
Tosi hyvä lääkäri.. Olemme olleet pitkään työkavereita.. Arvostan hänen ammattitaitoa
- Anonyymi
Terveystalolla on yksi huippuhyvä asiantuntijalääkäri.
Syötti vanhalle kissalleen sydänlääkkeitä, kun kuvitteli että sillä on heikko sydän.
Kissan silmät pullistui päästä ja se käveli päin seiniä kun näkö meni, kunnes kuoli.
Tämä neitokainen antaa mielellään lääkekuureja ja sairaslomaa sinullekin, ammattitaidolla ja 40 euroa 6 minuuttia.
- Anonyymi
Terveystalossa oli yksi hyvä lääkäri, mutta on nyt Valviran virkavapaalla.
Toivottavasti tulee takaisin.- Anonyymi
Jos viranomainen joutuu puuttumaan lääkärin oikeuksiin ja rajoittamaan niitä, niin silloin kyse normijärjellä päätellen kaikesta muusta kuin "hyvästä" lääkäristä. Ihan vain maalaisjärkeä käyttäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos viranomainen joutuu puuttumaan lääkärin oikeuksiin ja rajoittamaan niitä, niin silloin kyse normijärjellä päätellen kaikesta muusta kuin "hyvästä" lääkäristä. Ihan vain maalaisjärkeä käyttäen.
On myös näitä lääkäreitä joden toimia ei tule vain rajoittaa, vaan ottaa luvat pois lopullisesti, ja tiilenpäitä lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös näitä lääkäreitä joden toimia ei tule vain rajoittaa, vaan ottaa luvat pois lopullisesti, ja tiilenpäitä lukemaan.
No eihän pidä.
- Anonyymi
Olen käynyt vuosia tämän kyseisen lääkärin vastaanotolla eikä koskaan ole ollut valittamista, ihan asiallinen on ollut joka kerralla. Ei voi kuin ihmetellä mitä on mahtanut tapahtua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt vuosia tämän kyseisen lääkärin vastaanotolla eikä koskaan ole ollut valittamista, ihan asiallinen on ollut joka kerralla. Ei voi kuin ihmetellä mitä on mahtanut tapahtua.
Miksi olet käynyt vuosia jos ei ole ollut valittamista?
Lääkärille mennään nimenomaan valittamaan.
- Anonyymi
Kyllä sellaisia lekureitä pitää olla, jolta saa hyvät mömmöt.
- Anonyymi
Lääkärit on ammattikuntan, juurikin se joilla niihin lääkeisiin on lupa reseptit kirjoittaa.
- Anonyymi
Terveystalossa on lääkäri, joka toimittaa lääkkeitä kotiisi tietämättäsi kun olet poissa. Kissantappaja.
- Anonyymi
Mä sain klinikalta hyvät mömmöt joskus, mut ei enää. Alkoivat sitten pihtaamaan.
Viime aikoina sain mömmöt Terveystalosta, mut sekin juttu loppui.
Nyt haen taas mömmöjä Mehiläisestä.- Anonyymi
Minä haen apteekista.
- Anonyymi
Jos on sekopää ihminen, jonka tytär on lääkäri, niin onko tällaisella lääkärillä oikeus ruveta satuilemaan paskaa pelastaakseen äitinsä rikossytteistä?
- Anonyymi
Melko pitkälti samaa mieltä,on myönnettävä että kehityksen juna meni jo eikä esko ehtinyt mukaan.Minun kohdallani jätkän taidot ja työhalukkuus tuli esiin siinä kun olin näyttämässä nyrkin kokoista rasvapattia kyljestä,sanoi vaan ykskantaan ettei tämmöisiä täällä leikata,kysyin sitten että minkälainen sen pitäisi olla jätkä sai pienimuotoisen hepulin ja luulin jo että sekoaa siihen kuuluisaan villa lipolveriin.No meni muutamia vuosia ja taas menin samaan sairaalaan tällä kertaa täysin koemielessä ja eskohan se siellä keikkui jakkaransa varassa hyvä ettei tipahtanut muisti kaiketi edellisen käyntikertani,nyt kiskaisin ilman varoitusta paidan päältäni ja näytin selästäni revenneen lihaksen joka pitäisi mielestäni operoida,sama saatanan vastaus tälläkin kertaa eli jätkän muisti toimi vielä,sanoin että teetkö sinä palkkasi eteen mitään työtä kun myyt tuota ei sanaa niin kevyesti sanoin hänelle että minäkin osallistun hänen palkkansa maksuun veronmaksajana joten teen hänestä valituksen ja lähdin.Arvio Laiska Osaamaton.
- Anonyymi
Karralle en mene. Jo puhelinkeskustelu riitti.
Majaluomalla olin eilen. Meillä sujui kyllä ihan hyvin.
Paras Hans Laine. Suosittelen. Ihan parasta A-luokkaa kaikinpuolin. - Anonyymi
Keitä te luulette olevanne kun katsotte olevanne kompetentteja arvioimaan lääkärien pätevyyttä?Eihän teillä ole kuin juuri ja juuri peruskoulu suoritettu rimaa hipoen eikä älyllinen kapasiteetti riitä edes kakkosen kertotauluun...
- Anonyymi
Minulla ei ole edes peruskoulua, mutta pelastin vanhuksen varmalta kuolemalta jonka nimi oli tyhmä lääkäri.
Vanhus oli letkuissa, koomassa, ja lääkäri antoi 2 päivää elinaikaa, syötti letkuilla kovia lääkkeitä.
Sanoin että nyt poikki, vanhus kotiin ja heti, hänet tapetaan sinne sairaalaan.
Hänet vietiin kotiin "kuolemaan" perheen luo.
Sanoin että ei sitten pisaraakaan mitään lääkettä hänelle. Onneksi minua kuunneltiin.
Kaksi päivää ilman lääkkeitä hän alkoi virkistymään ja juomaan ja syömään, viikon päästä hän istui ja puhui.
Kanden viikon päästä käveli ja teki vähän ruokaa itselleen.
Kolmen viikon päästä hän teki suursiivouksen kotonaan.
Tästä on aikaa kolmisen vuotta, hän elää yhä ja voi hyvin. Olisi tapettu lääkkeisiin sairaalassa se on selvä.
Ainoa vaiva että selkä on vanha ja väsynyt, mitta se ei vie henkeä.
Lääkärit vie.
Tämä on kaunistelematon totuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole edes peruskoulua, mutta pelastin vanhuksen varmalta kuolemalta jonka nimi oli tyhmä lääkäri.
Vanhus oli letkuissa, koomassa, ja lääkäri antoi 2 päivää elinaikaa, syötti letkuilla kovia lääkkeitä.
Sanoin että ei sitten pisaraakaan mitään lääkettä hänelle. Onneksi minua kuunneltiin.
Kaksi päivää ilman lääkkeitä hän alkoi virkistymään ja juomaan ja syömään, viikon päästä hän istui ja puhui.
Tästä on aikaa kolmisen vuotta, hän elää yhä ja voi hyvin. Olisi tapettu lääkkeisiin sairaalassa se on selvä.
Lääkärit vie.
Tämä on kaunistelematon totuus.Kävin työterveyslääkärillä ja sanoin että on varmaan ainakin korona kun on lihakset niin kipeet.
Se sano että jaa mikkä lihakset.
Niin siitä mieleni pahoitin ja menin takaisin töihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit vie.
Tämä on kaunistelematon totuus.VMP
- Anonyymi
Itse menen vain ylimpien pomojen vastaanotolle, koska heidät on pätevyytensä perusteella valittu virkaansa johtamaan sairaiden parantamista. Satakunnassa korkeinta johtoa edustavat hyvinvointijohtaja ja sotejohtaja. Muut ovat pikkutekilöitä, joita kannattaa karttaa.
Tietääkö kukaan, missä he pitävät vastaanottoa, koska luotan vain heidän kirjoittamiin lääkeresepteihin?- Anonyymi
Minä en luota kuin itseeni ja siksi kirjoitan reseptit ja sairauslomat itselleni.
- Anonyymi
Kernaasti menisin Varhilan hoitoon.
- Anonyymi
Olen samaamieltä edellisen kanssa
- Anonyymi
Mitä ylemmäs sairaalahierarkiassa sitä pätevämpi on lääkäri.
Sairaanhoitopiirin hallituksessa on nämä huippuammattilaiset kuten Kauko Juhantalo..- Anonyymi
Missä ajassa elät? Kauko Juhantalo kuoli Marinin hallituksen aikana.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kauko_Juhantalo
Esko Ahon pää on laho ja samanlainen oli Juhantalo.
Nykyään on pahoinvointialueet - ei sairaanhoitopiirit.
- Anonyymi
Tämä olikin eilisen tietoa, mutta siksi että se on selkeä esimerkki mistä puhutaan. Kaikki tuntee henkilön.
- Anonyymi
Porissa lääkärit ja hoitajat on vaarallisia.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Susa on hyvä ... minulle paras kohdalleni osunut : kiitos hänestä tielleni 👍🙏
- Anonyymi
Satasairaalassa on kyllä jokunen kohteliaskin hoitaja. Pyysi anteeksi, että enhän pahastunut kun puhui minulle vähän kaksimielisiä. Sanoin että en toki, se on Porissa tapana. Hän sanoi että hyvä sitten, ajatteli vaan varmistaa että uskaltaa sitten puhua vähän rennommin.
- Anonyymi
Karra on hyvä lääkäri. Tietää jo diagnoosin, vaikka potilas ei ole edes vielä vastaanotolla ja lääkkeetkin jo kirjoitettu valmiiksi.
- Anonyymi
Sen perusteella Karra on näennäistieteilijä, sillä diagnoosi perustuu objektiivisesti (kliinisesti) tutkittuun faktaan, ei subjektiivisiin resepteihin ilman havaintoainesta.
- Anonyymi
moi olis mukava tietää esko karran ikä ja saavatko lääkärit tehdä töitä niin kauan kun haluavat,valvotaanko lääkäreitä jos saavat paljon nekatiivista palutetta?
- Anonyymi
Karran syntymävuoden saat tietää Valviran Terhikkirekisteristä. Suomessa lääkäri voi olla kunnalla/valtiolla töissä 68 vuoteen saakka ja sitten pitää jäädä eläkkeelle.
Yksityisvastaanottoa saa pitää kuinka kauan pystyy. Vaikkapa 100-vuotiaana.
Niin ja tuurauksia esim. kunnalla voi pitää, vaikka olisi yli 68-vuotta.
Tarkistin Terhikistä. Karra syntynyt vuonna -53
- Anonyymi
Satasairaalan ylilääkäri yritti tapattaa henkilön joka vaatii sitä syytteeseen, ja teki sen tunnetuksi.
- Anonyymi
Käykää vain hyvinvointijohtajan ja sotejohtajan vastaanotoilla, sillä heillä on korkein lääketieteellinen tietämys (siksi heille maksetaan kovaa palkkaa ja työetuutta).
Jos heidän vastaanotolle on pitkä jono, voi käydä alemmilla monitieteellisillä johtajilla.
Löytyy iso joukko muita johtajia (eniten Suomessa verrattuna työläisten määrään), joiden vastaanotolla voi käydä.
Kun käy vain huippupätevän, poliittisesti valitun johdon vastaanotolla, ei tarvitse kärsiä lattiatason (hoitajat ja lääkärit) mitättömästä lääketieteellisestä osaamattomuudesta.
Johtajan voi valita puoluejäsenkirjan mukaan.
Hoitajien ja lääkäreiden tehtävä on avustaa suurta johtajien joukkoa heidän raskaassa työssään valita hyvinvointipiiriin poliittisesti oikea hoitolinja.- Anonyymi
Ai niinkö meinaat. Sinulla sitten on kaiketi varmaa tietoa asiasta.
- Anonyymi
Tulevissa aluevaaleissa kannattaa muistaa SatHVA:n rakenteellinen korruptio ja siitä aiheutuvat henkilöstöongelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevissa aluevaaleissa kannattaa muistaa SatHVA:n rakenteellinen korruptio ja siitä aiheutuvat henkilöstöongelmat.
Demari Kai Kainulainen, on poistunut talosta.
- Anonyymi
Porissa on jokunen ylilääkäri ja tohtori Satasairaalan kirjoilla, joilla on samat toimintasuunnitelmat kuin Ullanlinnan erikoislääkärillä oli.
Joten kun ja jos jostain syystä aiot mennä heidän vastaanotolleen, katso ensin onko huoneessa isoa mattoa tai mattokääröä. Jos on niin älä mene, oman turvallisuutesi kannalta.
- Anonyymi
Minua löi yksi lääkäri puukolla vatsaan leikkaussalissa, mutta onneksi olin nukutettuna.
Yksi hoitaja kertoi tämän asian ja nyt teen puukotuksesta rikosilmoituksen.
T. PuukkoPirkko - Anonyymi
Satasairaalan klotsapiinisurmaajan ainoa veto syytteitä vastaan oli pyrkiä kierolla tavalla nukuttamaan uhrinsa, käymällä kajoamassa hänen elintarvikkeisiinsa kun hän oli poissa kotoa, ja sitten tunkeutua tainnutetun ihmisen kotiin kemikalisoimaan tainnutettu ihminen kunnes jäi kiinni. Varsinainen roisto ja tappouhkailija. Käytti myös anestesiakaasua uhrinsa tainnuttamiseen.
- Anonyymi
Mistä tiedät näin käyneen. No, miksi hullulta sitä kysymään, olisihan se aivan hullua.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389