Uskaltaako sinne viedä lapsia? Sellasii juttuja liikkuu että hoitajat eivät olisi päteviä.
Pasalanpuiston päiväkoti
15
1413
Vastaukset
- Rohkearotansyö
Ole rohkea ja kokeile. Jos lapsesi eivät pidä paikasta niin aina voitte vaihtaa päiväkotia.
- Anonyymi
Tarkistat, ettei siellä ole matuja. Matujen kanssa lapsi ei ole turvassa.
- Rakettitiedettäkö
Ei se lastenhoito niin vaikeaa ole.
- VainHulluTekeeNiin
Älä vie kakaroitasi raisioon!
- Zenav
Ihan mielettömän mukava ja osaavan oloinen henkilökunta! Tykkään ja lapset tykkää myös👍
- Redsquar
Ammattitaitoista ja lämpimän motivoitunut henkilökunta. Oma lapsi ainakin aamulla menee ja iltapäivällä saapuu hyvin tyytyväisenä. ☺️
- Anonyymi
Vuoden kokemuksella en suosittele. Liian isot ryhmät, lapset omillaan ja sitten joka päivä valitusta miten lapsi on ollut huonosti. Hoitajat väsyneen oloisia ja kiukkuisia.
- Anonyymi
Opetetaanko siellä transuilua ja anaaliseksin alkeita ne ovat kuulemma erittäin tärkeitä arvoja avoimessa sosialidemokraattisessa yhteiskunnassa
- Anonyymi
En suosittele paikkaa.
- Anonyymi
Älkää missään nimessä viekö lapsianne sinne, hyvin vähän hyvää sanottavaa
- Anonyymi
Mä oon ollut siellä hoidossa lähes joka viikko ja mun mielestä hoitajat on oikein kivoja. varsinkin se yksi joka vaihtaa mun vaipat.
- Anonyymi
Ookko sieki homo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko sieki homo?
Meinaatko että päiväkodissa olevat ovat homoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että päiväkodissa olevat ovat homoja?
Kyllä, lapsissa on paljon homoseksuaalisuutta ja transseksuaalisuutta.
- Anonyymi
Harri Potterit ja Afrikan tähti ovat kuulemma kielletty.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 95958
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849