Onko kukaan kokeillut?

positiivisestiyllättynyt

http://cms.selvannakija.webnode.fi/yhteystiedot/?fbclid=IwAR24LEGj9qg6pzIXDTL5MIbuLlmMZxTPnXLBIo5y7LbpAO6FaGWxRSBLnJg

olin kyllä positiivisesti yllättynyt ja hinta on todellakin sitä luokkaa että ei tule monensadan laskuja

38

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • positiivisestiyllättynyt
      • Anonyymi

        Olen myös hyvin yllättynyt miten joku voi nähdä noin tarkasti. Ihan paras


    • fanitankyllä

      Uskottoman näkijä,niin meni napiin,että ihan kylmälihaksissa nousi karvat pystyyn

    • kokeilentoistekkin

      on todella hyvä.Wau

    • Erikoinenjuttu

      Onpa erikoista, että heti soittamisen jälkeen pystyy sanomaan näkijän olevan hyvä. Itellä kyllä tuo asioiden toteutuminen ja näkijän hyväksi toteaminen on vienyt joskus jopa vuodenkin, joskus enemmänkin. Ei kai ne ennustukset kuitenkaan saman päivän aikana toteudu...

      • eioo

        onko kukaan sanonut että on samana päivänä toteutunut?


    • uskonennustuksiin

      Minulle näki hyvin menneen ja nykyhetken,uskon että tulevakin toteutuu. Minuutti hinta on 83 senttiä,eli ei todellakaa mitään yli 2€ tai jopa 4€

    • Onko tämä unilin Sari? Hyvin kyllä näki

      • uskonunelmiin

        Mietein samaa,. Minulle näki myös menneen ja nykyhetken todella hyvin,uskon että tulevankin näkee

        Tämä ei ainakaan pyydä mahdottomia. moni ottaa puolentunnin puhelusta yli 60€ toiset jopa enemmän


      • kokeiltuon

        Jos on unilin Sari niin suosittelen kyllä kysymään häneltä, minulle on asiat pitänyt paikkansa


      • Anonyymi

        On unilin Sari. Oli tuttu ääni ja sanoin että ihanaa kun hänet saa kiinni. Näki unilin aikana hyvin nyt vielä paremmin. Kertoi että unilin pomot painost puhelujen pitkittämiseen eikä välittänyt nämä pomot yhtään siitä miten asiakkaita kohdellaan. Nyt kun häntä ei painosteta niin energiat näkemiseen on paremmat ja näkyy sevemmin


    • mmmmmmmmm

      Minuakin kiinnostaisi. Kertokaa lisää kokemuksia jos niitä on.

      • pakkasöitä

        Kokemukset on hyviä jos on Unilin Sari niin aina sen näkemiset on toteutunut,ainakin minulla
        kun näki menneen ja tämänhetken ja menneestä sellaisen asian jonka olen halunnut unohtaa mutta tämä näkijä kyllä näki senkin sillä se vaikuttaa tähänkin päivään. Miellyttävän oloinen ja todella sympaattinen ihminen


      • mmmmmmmmmmmmm

        Kiitos sinulle.


    • kerrokerrokuvastin

      On todella hyvä,tietysti ei tulevaa voi vielä arvostella mutta mitä menneisydestä ja nykyhetkestä näki
      ja on todella hienoa,että hän ei laskuta ihmisiä törkeillä hinnoilla.

      Harvassa paikassa on tälläiset mahdollisuudet eikä lypsetä rahaa ihmisiltä mielettömästi
      katsoin hänen sivut juuri ja siellä on kyllä monta eri mahdollisuutta

      https://selvannakija.webnode.fi/yhteystiedot/

    • eipollutmikäänfeikkaja

      ARVOSTAN...kyllä oli juurikin oikea ihminen näihin asioihin ja suosittelen
      Ei ollut mitenkään töksäyttävä,minulle tuli lämmin olo ja se että hän todella pitä asiakkaistaan

    • Laura8242

      Mä löysin ilmaisen näkijän, mutta en oo saanu vastausta vielä. [email protected]

      Onko muilla kokemuksia?

      • näinsemeneevaan

        kukaan EI ilamaiseksi katso siks et ole saanut vastausta


      • Anonyymi
        näinsemeneevaan kirjoitti:

        kukaan EI ilamaiseksi katso siks et ole saanut vastausta

        Kyllä katsoo ilmaiseksikin ja ihan tarkasti, mutta he eivät ilmoittele itsestään tai mainostele missään. Heidät löytää jos henkimaailma niin haluaa.
        t. yksi sellainen


    • Anonyymi

      Onko tämä oikeasti muka Unilin Sari? Tilasin sähköpostitulkinnan ja olen tosi pettynyt. Tulkinnasta ei saa mitään irti ja täynnä ristiriitaisuuksia, eikä vastannut mihinkään mielessä olevaan kysymykseeni/asiaan. En voi suositella.

      • Anonyymi

        Oletko kirjoittanut hänelle siitä? Itse olen myös ottanut sähköpostiin. Kun lukee kaiken sen ja se asia on myöhemmin eikä nyt heti niin se aukeaa sulle kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kirjoittanut hänelle siitä? Itse olen myös ottanut sähköpostiin. Kun lukee kaiken sen ja se asia on myöhemmin eikä nyt heti niin se aukeaa sulle kyllä

        Miks minä sille kirjoittaisin, eihän se voi kirjotettua enää muuttaa? Olen pettynyt sitäkin enemmän, koska soitin hälle joku vuosi-kaksi sitten ja silloun näki oikein. Nyt en saanut tästä sähköpostitulkinnasta mitäön irti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks minä sille kirjoittaisin, eihän se voi kirjotettua enää muuttaa? Olen pettynyt sitäkin enemmän, koska soitin hälle joku vuosi-kaksi sitten ja silloun näki oikein. Nyt en saanut tästä sähköpostitulkinnasta mitäön irti.

        Hei

        Laitahan minulle sähköpostia jos joku asia on jäänyt epäselväksi.

        Joskus tiettyjä asioita ei näytetä siksi, että elämässä pitää olla myös ennustamattomia tapahtumia. joko kyseisiin asioihin ei ole näkynyt tai en ole saanut siitä kiinni

        Joidenkin asiakkaiden kohdalla on tapahtunut niinkin ,että voi mennä kuukausia ja yht äkkiä tulee joku näky niin aina kirjoitan siitä.

        Kiitos kaikille palautteista, niin myös siitä jos joku ei mene kohdilleen se on arvokas palaute ja auttaa minua kehittämään itseäni enemmän

        Terveisin: Sari


      • Hei

        Laitoin tuonne sinulle viestiä tuonne missä kirjoitit että et viitsi ottaa yhteyttä. Vaikka tunnen energiasi niin en voi tässä yleisessä keskustelussa vastata sinulle koska minulla on vaitiolovelvollisuus

        Terveisin: Sari


      • Ja kyllä olen Unilin Sari


      • Anonyymi
        Saripava kirjoitti:

        Hei

        Laitahan minulle sähköpostia jos joku asia on jäänyt epäselväksi.

        Joskus tiettyjä asioita ei näytetä siksi, että elämässä pitää olla myös ennustamattomia tapahtumia. joko kyseisiin asioihin ei ole näkynyt tai en ole saanut siitä kiinni

        Joidenkin asiakkaiden kohdalla on tapahtunut niinkin ,että voi mennä kuukausia ja yht äkkiä tulee joku näky niin aina kirjoitan siitä.

        Kiitos kaikille palautteista, niin myös siitä jos joku ei mene kohdilleen se on arvokas palaute ja auttaa minua kehittämään itseäni enemmän

        Terveisin: Sari

        ARVOSTAN Sari suuresti, että tulet kirjoittamaan tänne ja vielä omalla nimelläsi.

        Jos joku sanoo, että ei ole saanut selvää tulkinnasta.

        Saisinko olla utelijas ja kysyä, että ottiko tuo ihminen sinuun yhteyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ARVOSTAN Sari suuresti, että tulet kirjoittamaan tänne ja vielä omalla nimelläsi.

        Jos joku sanoo, että ei ole saanut selvää tulkinnasta.

        Saisinko olla utelijas ja kysyä, että ottiko tuo ihminen sinuun yhteyttä?

        Ei ole ottanut yhteyttä ja se on harmi. jos ei kysy johonkin selvennystä niin en voi siihen vastata. Mahdollista niinkuin näillä sivustoilla,että ihan tarkoituksella väittää noin

        olisi myös minulle tärkeää tietää jos joku ei ole tyytyväinen

        T. Sari


      • Anonyymi
        Saripava kirjoitti:

        Ei ole ottanut yhteyttä ja se on harmi. jos ei kysy johonkin selvennystä niin en voi siihen vastata. Mahdollista niinkuin näillä sivustoilla,että ihan tarkoituksella väittää noin

        olisi myös minulle tärkeää tietää jos joku ei ole tyytyväinen

        T. Sari

        Hei ja anteeksi kun en ole ottanut yhteyttä. En sanonut että mikään olisi epäselvää vaan oli ristiriitoja, mielestäni ne ovat kaksi eri asiaa. Itseasiassa tulkinnassa ei ollut mitään minkä toivoisin toteutuvan ja haluaisin unohtaa sen kokonaan.


      • Saripava kirjoitti:

        Ei ole ottanut yhteyttä ja se on harmi. jos ei kysy johonkin selvennystä niin en voi siihen vastata. Mahdollista niinkuin näillä sivustoilla,että ihan tarkoituksella väittää noin

        olisi myös minulle tärkeää tietää jos joku ei ole tyytyväinen

        T. Sari

        Hei

        Olen pahoillani että tulkinnassa on sitä mitä et ollut halunnut. Minusta olisi väärin kirjoittaa sinulle ihan kaikkea muuta kaunista ja seesteistä jos kerran en sellaista näe.

        Tulkinnan ottamisessa on aina riski kuulla jotain epämiellyttävää. Minä pysyn periaatteessa ja vaikka tiedän että asiakas pahoittaa mielensä niin kerron ikävätkin asiat

        Meillä kenelläkään ei ole elämää jossa kaikki olisi ihan joka hetki hyvin ja niillä asioilla on tarkoitus ja monesti se n ikävän asian kokeminen tuo positiivisuutta tullessaan kun sitkeästi jaksaa tahia

        Terveisin: Sari


      • Anonyymi
        Saripava kirjoitti:

        Hei

        Olen pahoillani että tulkinnassa on sitä mitä et ollut halunnut. Minusta olisi väärin kirjoittaa sinulle ihan kaikkea muuta kaunista ja seesteistä jos kerran en sellaista näe.

        Tulkinnan ottamisessa on aina riski kuulla jotain epämiellyttävää. Minä pysyn periaatteessa ja vaikka tiedän että asiakas pahoittaa mielensä niin kerron ikävätkin asiat

        Meillä kenelläkään ei ole elämää jossa kaikki olisi ihan joka hetki hyvin ja niillä asioilla on tarkoitus ja monesti se n ikävän asian kokeminen tuo positiivisuutta tullessaan kun sitkeästi jaksaa tahia

        Terveisin: Sari

        Minun elämässä ei ole koskaan ollut mitään hyvää. Jos voisin perua syntymäni, niin tekisin sen. Jokaisen päivän vaihtaisin pois.


    • Anonyymi

      Sarin tekemä energia putsaus on kyllä jotain sellaista ettei sitä ymmärrä ennen kuin sen kokee. Se hyvän olon tunne joka siitä tulee. Minulta ei laskuttanut siitä mitään. Kysyi lupaa tehdä sen. Hän teki sen 3 iltana ja joka päivä minulla oli todella hyvä olla ja nukuin levollisesti. En ole pitkiin aikoihin nukkunut niin hyvin.

    • Anonyymi

      Olen pariinkin kertaan soittanut ja hyvin näki myös ajat meni kohdilleen ja jotain tapahtui aiemmin mitä kertoi.

    • Anonyymi

      Olen kokeillut jo unilin aikaan ja nyt sen jäleenkin. Ihanhuppu on kyllä

      • Anonyymi

        Niin kun itse itseään kehuu ainahan sitä hyvä on :-D Totuus sitten jotain ihan muuta kuitenkin.


    • Anonyymi

      Kyllä se niin on, että sinä Sari, Unilin Sari olet hyvin läpinäkyvä. On muitakin viestiketjuja, jossa tämä sari kehuu itseään. Luullen, että muut eivät sitä huomaa. Peräjälkeen jättää viestiä kuinka energiaputsaus ollut hyvä ja ennustukset menneet oikeen. No kuules Sari, saatoit olla mukavan kuuloinen ihminen, mutta näkijää sinussa valitettavasti ei ole. Soitin n. 2 vuotta sitten sinulle miesasiasta ja päin mäntyä näit eli tapahtumat meni juuri toisin kuin sanoit. SORRY et ainakaan minulle tiennyt. Ja ps. Olen myös soittanut näkijöille, jotka ovat nähneet tulevaa. Terkuin Satu

    • Anonyymi

      Ja edelliseen lisäten. Ne oikeat näkijät, jotka omaavat näkemisenlahjan eivät täällä pyöri itseään kehumassa, heillä riittää puskaradion kautta asiakkaita. Siinä myös sinulle Sari vinkki, kun tulet itseäsi tänne kehumaan, kun niitä asiakkaita ei ole tarpeeksi niin se voi kertoa, että ennustaminen ei ole se sinun juttusi tai leipätyö... Meinaan siis nuo sinun omat kehumisviestisi ovat niin läpinäkyviä. Yhdessäkin viestiketjussa puhuit mukamas eri murteella mutta, kun se sun sisältö on sama ja oikeen paistaa, että sinä kirjoitat, kun tulee hetkessä 10 kehumisviestiä niin just joo...

    • Anonyymi

      En usko, että kauheen moni sinua sinne Unilille kaipaa tai edes muistaa, että olet ollut siellä, koska ennustuksesi eivät vain toimineet. Et nähnyt hyvää etkä huonoa oikein, kaikki sanomasi meni ihan hutiin, ei edes liipannut läheltä... Että en voi edes sanoa, että olis mennyt sinnepäinkään.

      • Anonyymi

        Hyvä esimerkki ketjusta, joka on ollut viimeksi ”ylhäällä” huhtikuussa. Sitten kriittinen ”Sari kirjoittelee täällä itse” -henkilö nostaa itse ketjun esiin ja todennäköisesti jatkaa itse tuota ”älä tule mainostamaan tänne” huutoa.... Näin se Sarin nimi pysyy esillä ilman Sariakin.

        Pönttö.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe