Wihuri jättää Bottaksen.

bottas-saa-monoa

Wihuri on sponsoroinut Bottasta koko F1-uran ajan.
Ilman Wihurin rahoja Bottas ei ajaisi F1-sarjassa.
Nyt Wihuri lopttaa sponsoroinnin.
Wihuri tietää jo että Bottas ei jatka Mersulla 2020.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuki.tai.ei

      Pieniä on Antin pennoset F1-maailmassa.

      • huono.signaali

        Ei tainnut Antti tykätä, kun Waltteri keskittyy kaikkeen muuhun kuin F1 uraan, ostelee ökyautoja jne


    • Tutkinta

      Wihuri hyppäsi häviäjä talliin! Onnittelut!
      Tallimääräykset syynä ettei Valtteri ole paremmilla sijoilla .
      Kaikki syytökset kannattaa kääntää sinne kun keinotekoisesti pidettiin Hamilton johdossa .
      F1 veikkaukset olen lopettanut kun sopupeli/määräyksineen näköjään sallitaan siellä vaikka pesäpallossakan ei niitä suvaita .

    • Bottas

      Ei Wihuri mitään tiedä.
      Mercun tallipäällikkö Toto Wolff asettelee ehtoja Bottakselle ja itse sanalla antaa tallimääräyksiä että Hamiton voittaa ☹️👎
      Ihan sairasta toimintaa 👎
      Toto Wolff tuhoaa Mercun maineen.
      Potkut pitäisi antaa .

    • nojooo

      Se on muuten sillai, että Wihuri tietää asioista jonkin verran enemmän kun täällä tietäjät yhteensä.
      Nää kaikesta valittajat ei ymmärrä moottoriurheilusta paljoakaan. Ainakaan ne jotka ei ole koskaan edes ajopukua päälleen pukeneet.

      • en.kehuisi

        Antti A. jos kukaan tietää miten oman perheyhtiön rahaa saa poltettua autourheiluun monilla eri tavoilla saavuttamatta mitään kansainvälistä menestystä. Kotimaan kisoissa oli helppo pärjätä, kun käytti pirusti rahaa jonkin Porschen rakenteluun.


      • interser
        en.kehuisi kirjoitti:

        Antti A. jos kukaan tietää miten oman perheyhtiön rahaa saa poltettua autourheiluun monilla eri tavoilla saavuttamatta mitään kansainvälistä menestystä. Kotimaan kisoissa oli helppo pärjätä, kun käytti pirusti rahaa jonkin Porschen rakenteluun.

        Näistä kitisijöistä ei monikaan ollut edes syntynyt kun Antti ajatti Leksan Interserie sarjan voittoon ja usein. Myös rallipuolella pärjättiin.


      • melu.paljasti
        interser kirjoitti:

        Näistä kitisijöistä ei monikaan ollut edes syntynyt kun Antti ajatti Leksan Interserie sarjan voittoon ja usein. Myös rallipuolella pärjättiin.

        Teijossa ja Perniössä ihmiset hyppivät ojiin, kun iso Antti kaahasi Porschellaan kohti Saloa tuhatta ja sataa, ei sitä miestä työnteko kiinnostanut pätkääkään.


      • altapois
        melu.paljasti kirjoitti:

        Teijossa ja Perniössä ihmiset hyppivät ojiin, kun iso Antti kaahasi Porschellaan kohti Saloa tuhatta ja sataa, ei sitä miestä työnteko kiinnostanut pätkääkään.

        Olitko hyppimässä vai kuulitko joltain ?


    • F1_fani

      Minä kyllä uskon että Wihuri teki väärän päätöksen, sillä Bottas voi hyvinkin voittaa. Hamilton on voittanut nyt niin monta kertaa putkeen, että on todennäköistä että mersu antaa nyt Bottakselle hyvän mahdollisuuden ilman tallimääräystä.

      • mersuontiimi

        mersu ei tosiaan "anna" kenellekään yhtään mitään...Bottaksen pitää ihan itse ajaa alkukaudesta niin hyville sijoille, että ylipäätään voi nauttia voitoista ja lopuksi tallimääräyksistä itselle edullisesti...jos on kauden puolivälissä 50 pistettä perässä tallikaveria, ei siinä paljon "anneta voittaa"...


    • ABLOY

      Wihuri jätti Bottaksen.
      Bottas saanut uuden sponsorin se on ABLOY.

    • uskomatontatouhua

      Ensi kauden jälkeen Bottas voi keskittyä täysin SM-rallien ajamiseen,koska tallipaikka formuloissa näyttää kovin epätodennäköiselta,jos ei tulokset parane.Bottas on saanut nyt jo niin monta vuotta harjoitella,että nyt pitäisi jo osata muutakin,kun selittää.

    • VB-77

      Ocon ajaa Mersulla 2020.
      Päätös on jo tehty.

      • Kuormaaja

        Oletko nähnyt päätöksen kirjallisena?
        Pelkkää kökköpuhetta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe