Ei voi muuta kuin ihailla, kuinka vahva keskiluokka Lopella on. Vuodesta toiseen se jaksaa vetää Heinosen ja Kokoomuksen vaalivankkureita. Se on uhrannut palvelunsa, huoltosuhteensa ja matkaa kohti 25 veroprosenttia. Eikä haittaa, se ottaa jokaisen iskun vastaan ylpeästi ja jaksaa maksaa jokaisen mainostempun.
Onnea Loppi!
Lopen keskiluokka uskomattoman kestävää
6
117
Vastaukset
- eimonikulttuurisuutta
Itse olen jo valinnut äänestäväni perussuomalaisia, vielä en tiedä ehdokasta.
Suomi on pelastettava. Suosittelen muitakin äänestäjiä äänestämään nyt viisaasti. - niinpopulististatouhua
Kokoomus ja persut yhtä saamattomia.
Suuret puheet ja pienet teot. - tukkahyvinkaikkihyvin
Heinosen kannattajille riittää,kun saavat istua Shellillä samassa kahvipöydässä.
Asioiden hoidosta viis ja ammattitaidosta. - Närhijä
Saatiin sentää vaalilääkäri ja mummot meni vipuun taas.
Demari meni vipuun ja jojotti ittensä kenttänsä kanssa, saa maksaa ja pitkään. - Menttaal
Voiko joku Lopella oikeasti henkisesti hyvin? Ongelmia näyttää olevan niin eliitillä kuin rupusakilla. Meinaan menttaalipuolen.
Mutta se on totta, että kun laskee taloudelliset plussat ja miinukset, niin Lopella on kallista asua ja elää. Heti kun saa mökin myytyä niin adjö! - onneamökkikaupalle
Luulen,että Loppilaiset olisivat iloisia,jos muuttaisit muualle ruikuttamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808