Ei voi muuta kuin ihailla, kuinka vahva keskiluokka Lopella on. Vuodesta toiseen se jaksaa vetää Heinosen ja Kokoomuksen vaalivankkureita. Se on uhrannut palvelunsa, huoltosuhteensa ja matkaa kohti 25 veroprosenttia. Eikä haittaa, se ottaa jokaisen iskun vastaan ylpeästi ja jaksaa maksaa jokaisen mainostempun.
Onnea Loppi!
Lopen keskiluokka uskomattoman kestävää
6
248
Vastaukset
- eimonikulttuurisuutta
Itse olen jo valinnut äänestäväni perussuomalaisia, vielä en tiedä ehdokasta.
Suomi on pelastettava. Suosittelen muitakin äänestäjiä äänestämään nyt viisaasti. - niinpopulististatouhua
Kokoomus ja persut yhtä saamattomia.
Suuret puheet ja pienet teot. - tukkahyvinkaikkihyvin
Heinosen kannattajille riittää,kun saavat istua Shellillä samassa kahvipöydässä.
Asioiden hoidosta viis ja ammattitaidosta. - Närhijä
Saatiin sentää vaalilääkäri ja mummot meni vipuun taas.
Demari meni vipuun ja jojotti ittensä kenttänsä kanssa, saa maksaa ja pitkään. - Menttaal
Voiko joku Lopella oikeasti henkisesti hyvin? Ongelmia näyttää olevan niin eliitillä kuin rupusakilla. Meinaan menttaalipuolen.
Mutta se on totta, että kun laskee taloudelliset plussat ja miinukset, niin Lopella on kallista asua ja elää. Heti kun saa mökin myytyä niin adjö! - onneamökkikaupalle
Luulen,että Loppilaiset olisivat iloisia,jos muuttaisit muualle ruikuttamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211797Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2551497- 741366
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883