Ei voi muuta kuin ihailla, kuinka vahva keskiluokka Lopella on. Vuodesta toiseen se jaksaa vetää Heinosen ja Kokoomuksen vaalivankkureita. Se on uhrannut palvelunsa, huoltosuhteensa ja matkaa kohti 25 veroprosenttia. Eikä haittaa, se ottaa jokaisen iskun vastaan ylpeästi ja jaksaa maksaa jokaisen mainostempun.
Onnea Loppi!
Lopen keskiluokka uskomattoman kestävää
6
279
Vastaukset 6
- eimonikulttuurisuutta
Itse olen jo valinnut äänestäväni perussuomalaisia, vielä en tiedä ehdokasta.
Suomi on pelastettava. Suosittelen muitakin äänestäjiä äänestämään nyt viisaasti. - niinpopulististatouhua
Kokoomus ja persut yhtä saamattomia.
Suuret puheet ja pienet teot. - tukkahyvinkaikkihyvin
Heinosen kannattajille riittää,kun saavat istua Shellillä samassa kahvipöydässä.
Asioiden hoidosta viis ja ammattitaidosta. - Närhijä
Saatiin sentää vaalilääkäri ja mummot meni vipuun taas.
Demari meni vipuun ja jojotti ittensä kenttänsä kanssa, saa maksaa ja pitkään. - Menttaal
Voiko joku Lopella oikeasti henkisesti hyvin? Ongelmia näyttää olevan niin eliitillä kuin rupusakilla. Meinaan menttaalipuolen.
Mutta se on totta, että kun laskee taloudelliset plussat ja miinukset, niin Lopella on kallista asua ja elää. Heti kun saa mökin myytyä niin adjö! - onneamökkikaupalle
Luulen,että Loppilaiset olisivat iloisia,jos muuttaisit muualle ruikuttamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561