Lopen keskiluokka uskomattoman kestävää

JHepotki

Ei voi muuta kuin ihailla, kuinka vahva keskiluokka Lopella on. Vuodesta toiseen se jaksaa vetää Heinosen ja Kokoomuksen vaalivankkureita. Se on uhrannut palvelunsa, huoltosuhteensa ja matkaa kohti 25 veroprosenttia. Eikä haittaa, se ottaa jokaisen iskun vastaan ylpeästi ja jaksaa maksaa jokaisen mainostempun.

Onnea Loppi!

6

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimonikulttuurisuutta

      Itse olen jo valinnut äänestäväni perussuomalaisia, vielä en tiedä ehdokasta.
      Suomi on pelastettava. Suosittelen muitakin äänestäjiä äänestämään nyt viisaasti.

    • niinpopulististatouhua

      Kokoomus ja persut yhtä saamattomia.
      Suuret puheet ja pienet teot.

    • tukkahyvinkaikkihyvin

      Heinosen kannattajille riittää,kun saavat istua Shellillä samassa kahvipöydässä.
      Asioiden hoidosta viis ja ammattitaidosta.

    • Närhijä

      Saatiin sentää vaalilääkäri ja mummot meni vipuun taas.

      Demari meni vipuun ja jojotti ittensä kenttänsä kanssa, saa maksaa ja pitkään.

    • Menttaal

      Voiko joku Lopella oikeasti henkisesti hyvin? Ongelmia näyttää olevan niin eliitillä kuin rupusakilla. Meinaan menttaalipuolen.

      Mutta se on totta, että kun laskee taloudelliset plussat ja miinukset, niin Lopella on kallista asua ja elää. Heti kun saa mökin myytyä niin adjö!

    • onneamökkikaupalle

      Luulen,että Loppilaiset olisivat iloisia,jos muuttaisit muualle ruikuttamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe