VERISUREN HINNANKOROTUS

omakoti

Odotinkin että kuinka paljon Verisure nostaa tänä vuonna hintaa kun joka vuosi nousee vähintään yli kaksi euroo/kk
Tänä vuonna nousua jo 4,17/kk.
Taitaa loppua meillä Verisuren palvelut.

50

16019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä nyt taisi tuo 10% korotus mennä meilläkin yli kipurajan, 51,47 eur/kk on jo liikaa.

      • Anonyymi

        Hyvästä pitää maksaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästä pitää maksaa!

        Niin olen samaa mieltä kanssassi


    • Vaihtaja

      10% hinnankorotus on aika törkeää. Edellisen kerran korottivat hintoja kaksi vuotta sitten.

      Menee harkintaan, että onko Verisure korottanut viimeisen kerran hintoja!

    • Hintaryöstökö

      Verisure nosti hintaa ilman ennakkovaroitusta. Varmasti ovat kopioineet toimintatavan monopoliyritys Carunalta. Myyjän lupaus hinnasta piti vain muutaman kuukauden. Etsin vastaavan palvelun muualta, mutta löytyykö vinkkejä mistä?

      • Sopivahinta

        Sector Alarm tuottaa samaa palvelua ja pörssi yhtiönä ei hinnatkaan nouse. Suosittele.


      • Anonyymi
        Sopivahinta kirjoitti:

        Sector Alarm tuottaa samaa palvelua ja pörssi yhtiönä ei hinnatkaan nouse. Suosittele.

        Verisure ja Sector Alarm ovat molemmat samaa schaisea, mitä tolkuttomiin kuukausimaksuihin tulee.

        Ei ole mitään järkeä maksaa vuositolkulla naurettavia kuukausimaksuja laitteista, joita et edes omista!
        Halvemmaksi tulee kun ostaa jostain turvatekniikkaliikkeestä laitteiston omaan laskuun ja ostaa pelkän valvonnan esim. Securitakselta tai Avarnilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verisure ja Sector Alarm ovat molemmat samaa schaisea, mitä tolkuttomiin kuukausimaksuihin tulee.

        Ei ole mitään järkeä maksaa vuositolkulla naurettavia kuukausimaksuja laitteista, joita et edes omista!
        Halvemmaksi tulee kun ostaa jostain turvatekniikkaliikkeestä laitteiston omaan laskuun ja ostaa pelkän valvonnan esim. Securitakselta tai Avarnilta.

        Paljon halvemmaksi tulee kun laittaa lukituksen kuntoon ja hommaa kunnon kotivakuutuksen.


      • Anonyymi

        Mietinpä tässä että vaihdan yhtiötä Maksan tällähetkellä Verisurelle kuukaudessa 71.69 joka tekee Ojalan laskuopin mukaan 860.28 tuo on törkeä hinta Maksoin juuri laskun taitaa olla viimeisiä kertoja terveisin Reima


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon halvemmaksi tulee kun laittaa lukituksen kuntoon ja hommaa kunnon kotivakuutuksen.

        Nimim. Ei mitään rotia

        Tämä meilläkin harkinnassa. Alkaa tuo hintojen nousu olla sitä luokkaa, että päässä jo käryää.


      • Anonyymi
        Sopivahinta kirjoitti:

        Sector Alarm tuottaa samaa palvelua ja pörssi yhtiönä ei hinnatkaan nouse. Suosittele.

        KYLLÄ NÄKYY NOUSEVAN SAMALLA LAILLA. Joka vuosi!!!!!😡


      • Anonyymi00045
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimim. Ei mitään rotia

        Tämä meilläkin harkinnassa. Alkaa tuo hintojen nousu olla sitä luokkaa, että päässä jo käryää.

        Ja rosvot nautttii!


    • sebalus

      Securitaksella seuraava palvelu 24Koti, johon kannatanee tutustua. Myös Sector alarmilla kodinturvaan liittyviä palveluita.

      • Anonyymi

        Suosittelen lämpimästi Securitasta.
        Heiltä voit ostaa myös laitteiston kokonaan omaksi, jos et halua laitteet käydään poistamassa sopimuksen päätyttyä.


    • BPH

      Hinnankorotus meille ilman erillistä ilmoitusta 4,18 € kk.
      Lähes 10 prosenttia kuukaudessa. Nyt tuli mittari täyteen.
      Irtisanomisaika kuitenkin on 3 kk.

    • BHP

      Verisuren hinnat nousevat ja nousevat vaikka heidän palveluksiaan ei ole tarvittu viime vuonna kertaakaan muutoin kuin laskutuksessa.

      Luulen, että vaihto näillä hinnoilla on edessä.

      Tällä hetkellä minimivarusteilla plus lisäkameralla 47,04 € kk.

      Meille riitti.

    • kjdfkjdfjkdfkj

      Omat laitteet ja valvonta ajot pieneltä paikalliselta yrittäjältä. Toivat vielä hälyttimeen oman ip-siirtolaitteensa joka ei maksanut mitään kun vanha robotti olisi vain paukuttanut turhaa laskua soitellessaan. Korotuksia ei ole näkynyt ja palvelu on hyvää.

    • Anonyymi

      2020 tammikuussa taas hinnat nousi, mutta ei aivan niin paljon. Harmittaa kun ei ole ensimmäisiä 2015 vuoden laskuja tallessa. Olisi mielenkiintoista laskea mikä on ollut palvelun kk-hinnan nousu ja verrata sitä kuluttajahintaindeksiin vastaavalla ajanjaksolla.
      Olisiko jollakin mahdollisesti tallessa yli kymmenen vuoden tositteita Verisuren laskutuksesta?

      • Anonyymi

        Ei ole laskuja tallessa, joka vuosi on noussut hinnat ja reippaasti. Turha sitä on laskea ja vertailla, jos pystyy vielä maksamaan. Jos on liian kallis, niin sitten kannattaa pyytää firmalta laitteiden irroittamista ja tarrat irti ovista. Ei tuota oikein uskalla tehdä, tulee vielä joku sitten "kylään". Se on vähän kuin viikottainen lotto, ei sitä uskalla jättää tekemättä, jos vaikka tulee päävoitto! :-)))

        /asiakas vuodesta 2012.... maksanut useita tonneja kodin turvallisuudesta! :-0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole laskuja tallessa, joka vuosi on noussut hinnat ja reippaasti. Turha sitä on laskea ja vertailla, jos pystyy vielä maksamaan. Jos on liian kallis, niin sitten kannattaa pyytää firmalta laitteiden irroittamista ja tarrat irti ovista. Ei tuota oikein uskalla tehdä, tulee vielä joku sitten "kylään". Se on vähän kuin viikottainen lotto, ei sitä uskalla jättää tekemättä, jos vaikka tulee päävoitto! :-)))

        /asiakas vuodesta 2012.... maksanut useita tonneja kodin turvallisuudesta! :-0

        Juuri tuollaisella hällä väliä-asenteella tätäkin maata johdetaan kuvaannollisesti kohti tuhoa. Katsopa vaikka Sanna Marinia ja kumppaneita, todella välinpitämätön asenne heillä varsinkin Suomalaisia kohtaan. Heille on pääasia, että muualta tulleilla olisi kivaa ja kaikki tarvittava, mieluiten vielä reilusti enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole laskuja tallessa, joka vuosi on noussut hinnat ja reippaasti. Turha sitä on laskea ja vertailla, jos pystyy vielä maksamaan. Jos on liian kallis, niin sitten kannattaa pyytää firmalta laitteiden irroittamista ja tarrat irti ovista. Ei tuota oikein uskalla tehdä, tulee vielä joku sitten "kylään". Se on vähän kuin viikottainen lotto, ei sitä uskalla jättää tekemättä, jos vaikka tulee päävoitto! :-)))

        /asiakas vuodesta 2012.... maksanut useita tonneja kodin turvallisuudesta! :-0

        Voihan ne tarrat itse väsätä, ei rosvo tiedä onko hälytintä vai eikö ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan ne tarrat itse väsätä, ei rosvo tiedä onko hälytintä vai eikö ole.

        Hei mahtavaa! Kiitokset tuosta tarravinkistä! Googlaamalla löytyi ja väritulostimella valokuvapaperille! Toimii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mahtavaa! Kiitokset tuosta tarravinkistä! Googlaamalla löytyi ja väritulostimella valokuvapaperille! Toimii!

        Suosittelen kaikille pelkkiä tarroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole laskuja tallessa, joka vuosi on noussut hinnat ja reippaasti. Turha sitä on laskea ja vertailla, jos pystyy vielä maksamaan. Jos on liian kallis, niin sitten kannattaa pyytää firmalta laitteiden irroittamista ja tarrat irti ovista. Ei tuota oikein uskalla tehdä, tulee vielä joku sitten "kylään". Se on vähän kuin viikottainen lotto, ei sitä uskalla jättää tekemättä, jos vaikka tulee päävoitto! :-)))

        /asiakas vuodesta 2012.... maksanut useita tonneja kodin turvallisuudesta! :-0

        Sellaiset tarrat voi itse tehdä, ne pitää rosvot loitolla.


      • Anonyymi

        2015 Vantaan asuntomessutarjous 44,90 e/kk, pysyi v 2016, v. 2017 hinta 48,88 e, v. 2018 hinta 52,17. Sitten kuulin, että työkaverilla hinta alempi ja yhdellä soitolla hinta putosi 31,90 e. V. 2020 hinta 33,14 e, v. 2021 34,49 e ja nyt 37,20 e/kk.

        Korotuksista ei koskaan ole tullut ilmoitusta.
        Taidanpa taas soittaa Verisureen ja ilmoittaa lopettavani, jos hinta ei laske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2015 Vantaan asuntomessutarjous 44,90 e/kk, pysyi v 2016, v. 2017 hinta 48,88 e, v. 2018 hinta 52,17. Sitten kuulin, että työkaverilla hinta alempi ja yhdellä soitolla hinta putosi 31,90 e. V. 2020 hinta 33,14 e, v. 2021 34,49 e ja nyt 37,20 e/kk.

        Korotuksista ei koskaan ole tullut ilmoitusta.
        Taidanpa taas soittaa Verisureen ja ilmoittaa lopettavani, jos hinta ei laske.

        Aijai, ja me kun maksetaan 60 e/kk. Ja nyt hinta nousi 63 e/kk


    • Anonyymi

      Tein juuri tarrat kiinteistölle. Vartija muka vartioi, vaikkei mulla ole mitään vartiointia. Ikkunassa lukee PANSSARILASI, vaikka ei se ole kuin tavallista lasia. Takaovella on merkitä, hälytin 24 h. Ei koko kiinteistöllä ole mitään hälyttimiä.

      Portilla lukee vieläpä, että tallentava kameravalvonta, muttei siellä mitään kameroitakaan ole.

      Etuovelle meinaan laittaa vielä kyltin: Varo vihaista koiraa!

      • Anonyymi

        Juuri näin, oikein toimittu! Kun vielä lukitus on kunnossa ja hyvä kotivakuutus niin ei mitään hätää. On epätodennäköistä että rosvo tulee ja vaikka tulisi vakuutus korvaa koska hyvä lukitus pitää huolen että varmasti tulee murron jäljet.


      • Anonyymi

        Ei varmasti varas tule kun luulee että vastassa on panssarilasi, hälytin, tallentava videovalvonta ja vielä vihainen koira! Olet ovela kettu.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti varas tule kun luulee että vastassa on panssarilasi, hälytin, tallentava videovalvonta ja vielä vihainen koira! Olet ovela kettu.

        Tota kettua ei taida pidätellä mikään muu kuin......


      • Anonyymi00048

        Juuri näin...vain tyhmä menee retkuun ja olettaa että varasta ollaan heti pysäyttämässä.
        Varkaan voi pysäytyää em.tavalla eikä tarvitse maksella kk maksuja.
        Fiksusti toimittu. Meillä ollut sama käytäntö jo reilut 20 vuotta.


    • Anonyymi

      Turha maksaa tyhjästä. Sanoin irti Verisuren ja ostin Ajax turvajärjestelmän itselle. Tulee kuvat hälytyksistä appiin, näyttää lämpötilat, voi ohjata laitetta... pitkä penni säästyy. Jos tulee hälytys, niin tarvittaessa osaan itsekkin soitella poliisin tai palokunnan. Kamerailmaisin on todella hyvä hälytystapauksessa, niin ei tarvitse arvailla. Ainakin www.turvatek.fi tai www.turvakauppa.fi myy Ajaxia.

    • Anonyymi

      Securitaksella ei ole hinnat nousseet. Olen ollut asiakkaana nyt muutaman vuoden ja tyytyväinen. Ärsyttää myös Verisuren tuputusmarkkinointi ja hintojen pimitys.

      • Anonyymi

        No älä ota verisuren hälytysjärjestelmä jos se noi ärsyttää


      • Anonyymi

        Samaa mieltä ed. hlön kanssa. Netistäkään et löydä Verisuren hintoja, laskussakaan ei ole erittelyjä, saati ilmoitusta kk hinnan korotuksesta.

        Nimim. Joku roti pitää olla


    • Anonyymi

      Minä rakensi itse system toimi telefonissa mycket bra. Kostar inte raha. 0 € Monta kamera näky puhelin ja hälyttää.

      Jätte bra
      Free

      • Anonyymi

        Okei


    • Anonyymi

      Suosittelen suomalaista kotivartija.fi. Sieltä voi ostaa laitteet omaksi eikä ole pakko ottaa edes vartiointipalvelua. Toki senkin saa halutessaan.

    • Anonyymi

      Tänään tuli ilmoitus , että hinta nousee yli 4 €/ kk. Keräilen lelut muovipussiin oven ulkopuolelle ja aiheutan hälytyksen.

      • Anonyymi

        Älä nyt lapsen leluja heitä ulos sehän tarvisee niitä viellä kun se on lapsi


    • Anonyymi

      Niin on raja ylitetty. Laitteet maksoi pitkälti yli 1000€ v 2015 ja nyt kk- maksu lähes 75€ eli 900€/v. Joka vuosi noussut sen viitisen €. Nyt alkaa olla mitta täynnä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattaa soitella Verisurelle, että vaihdat kilpailijaan jollei hinta tipu. Itse tein näin kun hinta noussut joka vuosi ja ekasta soitosta meni päivä niin joku isompi pamppu soitti takaisin ja sanoi, että laitetaan alennus voimaan 😄 Hinnasta lähti 18e pois per kk. Ihmisten kusettamista toi kk hinta kun noin helpolla tuokin alennus onnistui.

      • Anonyymi

        Miksi sinä kiusaat verisuren työntekijöitä kun ne tekee vaan työtään ei ihme että verisuren työntekijät eivät halua tehdä yhteistyötä tuollaisen kiusan kappaleen kanssa häpeä saatanan homo🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kiusaat verisuren työntekijöitä kun ne tekee vaan työtään ei ihme että verisuren työntekijät eivät halua tehdä yhteistyötä tuollaisen kiusan kappaleen kanssa häpeä saatanan homo🖕

        Moi verisuren toimitusjohtaja. Teitäkö ei nyt saisi kiusata kilpailuttamalla? Teidän porukka kiusaa ihmisiä soittelemalla ovikelloja jatkuvasti ja pommittamalla naapurin muistisairasta mummoa vähintään kuukausittain. Joku raja pitäisi teilläkin olla häiriökäyttäytymisessä ja jättää ainakin mummot rauhaan. Alkaa sukulaisilla olla jo pinna vähän kireänä kun jatkuvasti on "sovittu neuvottelu" ja niitä joutuu sitten setvimään ja perumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi verisuren toimitusjohtaja. Teitäkö ei nyt saisi kiusata kilpailuttamalla? Teidän porukka kiusaa ihmisiä soittelemalla ovikelloja jatkuvasti ja pommittamalla naapurin muistisairasta mummoa vähintään kuukausittain. Joku raja pitäisi teilläkin olla häiriökäyttäytymisessä ja jättää ainakin mummot rauhaan. Alkaa sukulaisilla olla jo pinna vähän kireänä kun jatkuvasti on "sovittu neuvottelu" ja niitä joutuu sitten setvimään ja perumaan.

        No selvä sitten tuun sun oven taakse soittelemaan ovikelloa hää hää


    • Anonyymi00044

      Näyttää siltä, että Verisure on siirtynyt VentureCapitalisin kynsiin ja voittoa täytyy tulla. Ja sehän maksatetaan loppukäyttäjillä. Kannattaa tsekata vaihtoehdot..

    • Anonyymi00047

      Onko verisure tää kun kotiruoka tulee verenä ulos oksentaessa. Jos poistut kotoa vaikka ihan vaan töissä kävin.

    • Anonyymi00049

      Tuo on hyvä hetki tarkistaa, mistä kokonaisuudessa oikeasti maksaa ja vastaako palvelu edelleen omaa tarvetta.

      En kuitenkaan lopettaisi toimivaa hälytyspalvelua ihan suoraan pelkän hinnankorotuksen takia, jos järjestelmä on muuten palvellut hyvin. Usein kannattaa ensin olla yhteydessä palveluntarjoajaan ja käydä oma tilanne läpi: mitä pakettiin kuuluu, mitä osia oikeasti tarvitaan ja voisiko kokonaisuutta jotenkin räätälöidä.

      Kuukausimaksullisessa hälytysjärjestelmässä maksetaan yleensä muustakin kuin laitteista. Mukana voi olla esimerkiksi hälytyskeskuspalvelu, vartijakäynti, ylläpito, sovellus, huolto, palo-/vuotovahdit ja järjestelmän jatkuva valvonta. Jos jokin osa kokonaisuudesta ei ole enää tarpeellinen, sitä voi olla mahdollista keventää.

      Itse tekisin näin ennen irtisanomista:

      pyytäisin erittelyn siitä, mitä nykyiseen kuukausihintaan sisältyy
      kysyisin, voiko pakettia keventää tai muuttaa
      tarkistaisin, onko mukana laitteita tai palveluita, joita ei enää käytetä
      laskisin kokonaiskustannuksen 3–5 vuoden ajalta
      vertaisin, mitä vaihtoehtoisissa ratkaisuissa todella sisältyy hintaan
      miettisin, kuka reagoi hälytykseen, jos palvelu vaihdetaan itse valvottuun ratkaisuun

      Halvempi itse asennettava järjestelmä voi olla järkevä, jos pystyy itse reagoimaan ilmoituksiin. Jos taas koti on usein tyhjillään tai haluaa, että joku muu käsittelee hälytyksen ja tarvittaessa reagoi, hälytyskeskus- ja vartiointipalvelu voi edelleen olla perusteltu.

      Eli en katsoisi vain kuukausihintaa, vaan sitä, mitä hinnalla saa ja vastaako kokonaisuus omaa tilannetta.

      Kokosin eri vaihtoehtojen vertailua tänne, jos auttaa hahmottamaan eroja:

      https://turvavertailu.fi/halytysjarjestelmat/

      Laajempi opas aiheesta:

      https://turvavertailu.fi/blogi/halytysjarjestelmien-vertailu-2026/

    • Anonyymi00050

      Ymmärrän kyllä ärsytyksen hinnankorotuksista, mutta hälytysjärjestelmän kohdalla en itse lähtisi ihan ensimmäisenä irtisanomaan hyvin toiminutta palvelua pelkän korotuskirjeen perusteella.

      Näissä palveluissa on kuitenkin aika paljon muutakin kuin pelkät seinässä olevat komponentit. Mukana voi olla hälytyskeskus- ja vartiointipalvelu, sovellus, laitteiden ylläpito, huolto, palovaroittimet, kamerat, vartijakäynnit ja koko järjestelmän toimintavarmuus. Ja jos järjestelmä on ollut vuosia käytössä, sen vaihtaminen ei ole ihan nappia painamalla tehty juttu. Vanhojen laitteiden poisto, uuden järjestelmän asennus, opettelu ja sopimusten säätö on oma työnsä.

      Lisäksi taitaa olla niin, ettei oikein mikään palvelu pysy vuodesta toiseen samanhintaisena. Hinnat nousevat vähän joka puolella, ei vain yhdellä toimijalla. Toki se ei tarkoita, että kaikki korotukset pitäisi hyväksyä purematta, mutta ennen irtisanomista kävisin kyllä keskustelun oman toimittajan kanssa.

      Itse kysyisin suoraan, onko vanhalle asiakkaalle mahdollista tarkistaa hintaa, päivittää pakettia tai tehdä uusi sopimustarjous. Jos palvelu on muuten pelannut hyvin, voi olla järkevämpää neuvotella kuin lähteä tylysti katkaisemaan koko järjestelmää.

      Kilpailuttaminen on silti ihan tervettä. Ei välttämättä siksi, että pitäisi heti vaihtaa, vaan jotta tietää, mitä vastaava palvelu muualla maksaa ja mitä siihen oikeasti sisältyy. Pelkkä kuukausihinta ei kerro kaikkea, koska eri paketeissa voi olla isoja eroja palvelun, laitteiden ja hälytyksiin reagoinnin osalta.

      Jos haluat mukaan varovaisen Turvavertailu-maininnan ilman suoraa linkkiä, lisää loppuun:

      Osoitteessa www.turvavertailu.fi löytyy koontia siitä, miten eri hälytysjärjestelmiä voi vertailla ominaisuuksien eikä pelkän kuukausihinnan perusteella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe