oisko laihiskaveria? mun mitat 165/ 64-67. käyn salilla eli lihasta on kans mut sillä ei oo väliä. haluisin painaa kesään mennessä enintään 55kg! mut kaveria tarvisin en pysty yksin tähän..
Kaveria????????
9
<50
Vastaukset
- vittumikäläski
mä ehkä voisin ite oon 150/43 ja mulla edessä noin 10kg parin kuukauden sisään!
- tilipivituntappi
mistä päin oot? ja onks suö jotai mis voi puhuu?
- vittumikäläski
tilipivituntappi kirjoitti:
mistä päin oot? ja onks suö jotai mis voi puhuu?
en viitti kertoo paikkakuntaa ainakaa tääl ja tottakai!
- jepsjepsss
Hei mua kiinnostais kans! 172/56 ja pitäis saaha ~5-6kg pois
- yasslol
Muaki vois kiinnostaa! Oon 167cm ja tällä hetkellä 53.5kg mut tavote 48kg paikkeilla. Tulkaas instassa juttelee (voiskai sitä jonku ryhmänki siellä tehä?) @slzjud
- Jepsjepsss
Pitäiskö tehä joku kikkiryhmä tms?
- Lolol
Moi olen yli 150cm pitkä ja tällä hetkellä 56.6 kiloo painava ja haluaisin päästä siitä eroon tavoite paino olisi aluksi edes 45 mutta lopuksi ehkä 40 tarvisin jonkun kaverin koska se on jotenkin vaikeaa yksin en juuri harrasta mitään mutta lenkeillä olisi tarkoitus käydä en syö aamupalaa enkä ole oikeastaan ikinä syönyt pidän herkuista ja ruuasta ja se on ISO ongelma ja kaveria tarvitsisin tsempaamaan ja puhumaan näistä asioista oisi kiva jos joku vastaisi
- Haluanollakaunis
Sama juttu, yritin olevinaan "parantua" anoreksiasta, tyhmin idea ikinä. Tulkaa seuraamaan ig unelmien_tulevaisuus
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895