Palstalaisiin vetoaa

40 kiloiset, anorektiset thaityttöset....
Ilmoita

17 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Älä ole katkera amalia. Sinussa on noin 3 thaityttöstä samassa pakkauksessa. Se tarkoittaa että olet 3 kertaa vetovoimaisempi fysiikan lakien mukaan. Mitä isompi kappale, sitä enemmän siinä on vetovoimaa.
Ilmoita
mielummin 120 kiloinen kuin 40 kiloinen.
Ilmoita
45 kiloiset hintelät leidipoit näyttää olevan suosiossa
1 VASTAUS:
145 kiloisen suomalaisen pallomahan alla sellainen hintelä poika. huh huh
+Lisää kommentti
Palstalaisiin vetoaa 40 kiloiset, anorektiset thaityttöset....

Miksi?
2 VASTAUSTA:
Tottakai vetoaa, kehen ei vetoaisi?

Liha on parasta luun vieressä.
Juu, en minäkään tykkää mistään 140 kiloisista valaista, mutta en myöskään anorektikoista, jotka ovat pelkkää luuta ja nahkaa.
+Lisää kommentti
pallomahat peräkammarreissa taas haaveilee
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Kyllä täytyy myöntää aloittajan olevan oikeassa. n.20v-40kg eksoottinen, ammattitason fyysinen viihdyttäjä vetoaa ja tuottaa nautintoa kovastikin. Osaa temput, nielee lastin, eikä väsähdä ihan pienistä. Jopa kahden viikon tynkälomalla pattiksella saa itsensä rentoutettua suht pienellä rahalla. pari-kolme päivää aina yhden kanssa ja sit vaihto.
3 VASTAUSTA:
ja sitten takaisin äitin luo peräkammariin
Mutsi delas 8 vuotta sitten, mutta meillä vaimon mandaatilla asusteleva laardiperse kyllä löytyy. Se ei kelpaa edes matuille. Oli ihan pantavan näköinen ja oloinen paketti, kunnes parin raskauden jälkeen keskittyi lihomiseen. Muuttui myös passiiviseksi oikeastaan aivan kaikessa joten rupsahti kolmevitosen ja neljänkympin välissä. Onneksi pesee vielä pyykit ja siivoaa talon. Sen sisko on sitä pari vuotta vanhempi ja todellinen hoikka timmiperse objekti. Ei ikinä uskoisi että sisko on 42....32 pikemminkin. Olen saanut siltä jokusen kerran ja laittoi mut todella koville. Valitettavasti mun muijani ei ole tullut oikeastaan missään kohdin isosiskoonsa. Kotoani löytyy se syy, miksi käyn säännöllisesti irstailemassa huorissa Thaikuissa. Haluan naida naista, en täysnegatiivista kiukuttelevaa valasta t hyljettä.
20-40 kirjoitti:
Mutsi delas 8 vuotta sitten, mutta meillä vaimon mandaatilla asusteleva laardiperse kyllä löytyy. Se ei kelpaa edes matuille. Oli ihan pantavan näköinen ja oloinen paketti, kunnes parin raskauden jälkeen keskittyi lihomiseen. Muuttui myös passiiviseksi oikeastaan aivan kaikessa joten rupsahti kolmevitosen ja neljänkympin välissä. Onneksi pesee vielä pyykit ja siivoaa talon. Sen sisko on sitä pari vuotta vanhempi ja todellinen hoikka timmiperse objekti. Ei ikinä uskoisi että sisko on 42....32 pikemminkin. Olen saanut siltä jokusen kerran ja laittoi mut todella koville. Valitettavasti mun muijani ei ole tullut oikeastaan missään kohdin isosiskoonsa. Kotoani löytyy se syy, miksi käyn säännöllisesti irstailemassa huorissa Thaikuissa. Haluan naida naista, en täysnegatiivista kiukuttelevaa valasta t hyljettä.
Miltä itse näytät ja paljonko laardia päällä?
+Lisää kommentti
Jyyspi
Ilmoita
Tottakai, naisen pitää olla alle 60 kg, muuten se ei ole nainen vaan joku jokinorsu
1 VASTAUS:
Tottakai, naisen pitää olla yli 60 kg, muuten se ei ole nainen vaan joku luuranko
+Lisää kommentti
Eihän se 40 kiloinen oo mikhään anorektikko jos pituutta on 1,5m ? Thirak painoi 27 vuotiana 38 kiloa, nykyään 69 vanhana 51 ,ja on rakkaudenkahvat :-*
Ilmoita
Näin on!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Palstalaisiin vetoaa

40 kiloiset, anorektiset thaityttöset....

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta