Ja epävakaa???????
Oletko tasapainoton
30
<50
Vastaukset
- riippuuvähän
Riippuu taktiikasta. Kuka kyttää, miten kyttää. Mitä puhuu, kenelle puhuu. Tarkoitusperä.
- silmätkiinnijalastakin
"Silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt" seisot pikkuvarpaallasi mahdollisimman kauan, kuten jossain Speden Peleissäkin.
- Nelikontin
Enemminkin horjuva ja huojuva
- Huppatihei
En. Välillä epävarma.
- EiJeeeeeeesuuus
Enemmänkin minua kuvaavat sanat ovat:
Rutiininomainen
Turvallisuushakuinen
Jääräpäinen
Rauhaa rakastava
Muutoksiin huonosti reagoiva
Eli arkeni kulkee samoja rutiininomaisia ratoja tunnista toiseen ja nautin siitä. Luo turvaa ja pysyvyyttä elämääni että sen raamit on päivästä toiseen samanlaiset
Nautin tasaisuudesta ja rauhaisasta elämästä. Liialliset tapahtumat ja alati muuttuvat päivät aiheuttaa minulle stressiä
Suuriin muutoksiin minä reagoin usein pienellä henkisellä kriisillä
En viihdy ihmisten lähellä joiden tunteet ja mielipiteet sekä suunnitelmat vaihtuilee nopeasti nopein kääntein.
Luovat minulla stressiä koska kaipaan pysyvyyttä elämääni enkä alati muuttuvaa maastoa jossa ollaan jatkuvassa muutoksessa
En nauti ihmisen läheisyydestä joka räiskyy useita kertoja päivässä lähes spontaanisti tai joka on kauhean levoton kulkuri jonka täytyy matkustaa ja elää matkalaukkuelämää kykenemättä rauhoittumaan ja asettumaan aloilleen. Sellaiset durasel puput on raskaita
Mulla on aika vakaat perustunteet ja samat asiat ja tilanteen vuodesta toiseen laukaisee samat tunteet
Olen hyvin rutiininomainen niissäkin.- kaikkitäydentyy
Taidokasta taas... vastata itsenään omaa tyyliä alleviivaten ja samalla mollata toista. Se ikävä voi olla myös puhdasta kateutta toisen piirteistä mitä itselläänkin toivoisi olevan.
- EiJeeeeeesuuus
kaikkitäydentyy kirjoitti:
Taidokasta taas... vastata itsenään omaa tyyliä alleviivaten ja samalla mollata toista. Se ikävä voi olla myös puhdasta kateutta toisen piirteistä mitä itselläänkin toivoisi olevan.
Kato kato. Narsistinen omija tykkää haukkua ja hyökkäillä päälle mutta kun saa todellista haukkumista siihen huora perseelleen takaisin kantti loppuu kesken
Onko narsisti tyytyväinen vai haukunko pahemmin ?
Olet niin paljon mua täällä haukkunut et on aika monet haukut tasoitettavana!
Vieras ihminen joten sulla ei mitään oikeutta tulla mun päälle.
Ihme itserakas maailman napa
”Minä olen niin hot et tottakai koko suomi24 puhuu juuri minusta ”
Helvetin oksettavaa itserakkautta
Luulet itsestäs ihan liikoja
Ilmeisesti olet joku pikkulikka joka ei osaa vielä käyttää päätään nettipalstoilla. Järki jäässä - Huh.hui
EiJeeeeeesuuus kirjoitti:
Kato kato. Narsistinen omija tykkää haukkua ja hyökkäillä päälle mutta kun saa todellista haukkumista siihen huora perseelleen takaisin kantti loppuu kesken
Onko narsisti tyytyväinen vai haukunko pahemmin ?
Olet niin paljon mua täällä haukkunut et on aika monet haukut tasoitettavana!
Vieras ihminen joten sulla ei mitään oikeutta tulla mun päälle.
Ihme itserakas maailman napa
”Minä olen niin hot et tottakai koko suomi24 puhuu juuri minusta ”
Helvetin oksettavaa itserakkautta
Luulet itsestäs ihan liikoja
Ilmeisesti olet joku pikkulikka joka ei osaa vielä käyttää päätään nettipalstoilla. Järki jäässäEi sitten pokka pitänyt. Roolisuoritus oli nyt riman alta.
- EiJeeeeesuuus
Huh.hui kirjoitti:
Ei sitten pokka pitänyt. Roolisuoritus oli nyt riman alta.
”Karmaa”
”Kuvottavaa ”
”Sielunkumppani”
Ihme sekopää punapäälleni koko vitun paska se jaksaa minua omakseen tunnistella noita sanoja mua lääppiessä tai haukkuessa käyttää
Sairas itseään täynnä oleva kusipää joka luulee koko maailman haluavan sen!
Minä en tunne koko rumaa mielisairasta paska aivoa!
Tiedän vain että jos tuntisin niin vihaisin häntä ihmisenä!
Sairas ihminen jonka maailma pyörii itsensä ympärillä
Muita ihmisiä ei ole
Oulun horotsu tai mikä lie kai sitten se - EiJeeeeesuuus
Huh.hui kirjoitti:
Ei sitten pokka pitänyt. Roolisuoritus oli nyt riman alta.
Tuleekohan horolta lisää näitä perinteisiä mitä lurittelee kun laitan vastaan
Onhan tuo horo mun kanssa täällä kauan tapellut ja turpaan aina saanut kun sen tyrkyn pillunsa on eteeni yrittänyt tuoda että nussisin vaikka olen nainen
Sitten loukkaannutaan kun torjun ihan niin kuin tuntisin koko horoa ollenkaan !
Nytkin lääpitään ja loukkaannutaan
Varmaan oon taas Timo tai sen vaimo siis ne perinteiset harhat taas - Huh.hui
EiJeeeeesuuus kirjoitti:
Tuleekohan horolta lisää näitä perinteisiä mitä lurittelee kun laitan vastaan
Onhan tuo horo mun kanssa täällä kauan tapellut ja turpaan aina saanut kun sen tyrkyn pillunsa on eteeni yrittänyt tuoda että nussisin vaikka olen nainen
Sitten loukkaannutaan kun torjun ihan niin kuin tuntisin koko horoa ollenkaan !
Nytkin lääpitään ja loukkaannutaan
Varmaan oon taas Timo tai sen vaimo siis ne perinteiset harhat taasPalstakuningattaren kaunis sisin paljastui. On oikein mustaa valkoisella nyt näkyvissä kuinka tasainen luonne sitä ollaan!
- Eijeeesuus
Huh.hui kirjoitti:
Palstakuningattaren kaunis sisin paljastui. On oikein mustaa valkoisella nyt näkyvissä kuinka tasainen luonne sitä ollaan!
OLen aina ollut täällä tämä ja esittänyt en mitään
Olen myös tämä sama muualla.
En koskaan pidä siitä että kukaan käy minua kohtaan väkivaltaiseksi
Henkinen ja fyysinen päälle käynti johtaa aina tähän reaktioon
Miksi ?
Koska minua on irl pahoinpidelty ja nyt en enää suostu oleen uhri
En anna siihen mahdollisuutta - Eijeeeeesuus
Huh.hui kirjoitti:
Palstakuningattaren kaunis sisin paljastui. On oikein mustaa valkoisella nyt näkyvissä kuinka tasainen luonne sitä ollaan!
Kukaan ei hyökkää päälleni syyttä väkivallalla
Ja tuleekos nyt se kollega harha?
Nyt ois se perinteisesti vuorossa
Yleensä näillä kohdin meidän palsta tappelua tulee se tai olet Timon vaimo harha mukaan
Tunnen jo hyökkääjäni tavat täällä
- enpidämuutoksista
En ole, mutta on aavistus siitä kuka on. Kaveriksi sopii vain rauhallinen ja pienistä ympyröistä pitävä ihminen.
- Mutten_liikaa
Ehkä vähän
- mitäjärkeä
Kuka jaksaa tälläistä? En kyllä ikinä palaa tähän maahan kun lähden pois.
painoton vaiko vakaa, kas siinä pulma
- joskuolemaeipelota
Mutta jos on joku perimmäinen suunnitelma mielessä, silloin elämä voi olla melko vakaatakin :D
- Tietysti silloin antaa oikeuksia toimia ajoittain miten itse haluaa toisia määräillenkin :D
- kuvaileva1sana
Minua voisi kuvata pelkästään yksi sana: TEHOKAS.
- välilläkannattaarelata
Kaikki ovat joskus niin sekä näin. Tutkimuksen mukaan on normaalia olla välillä vähän epätasapainossa mutta jos se on pysyvämpää epätasapainoa.. niin kannattaisi keskustelemalla ammattiauttajan kanssa saada ehkä jotain rauhoittavaa että saisi ajatukset irti ja kohoamaan eri asioihin kuin vain johonkin tiettyihin pariin asiaan.. tuntuu että sulla joku asia junnaa? kun et muuta tuohon laita tai kirjoita..
- tehotonolematonoot
Sinua ei tietysti kukaan kunnioita olet siis olematon ihminen kaikille muille hehhehe :D
- väittelykeskustelua
Moderaattorit ovat innoissaan hyvistä ja kuumistakin keskusteluista taas, ei tarvitse puuttua lainkaan, kun vain on kuumaa keskustelua välillä :D
- buhahaaaa
3 päivää niin ei ole mitään keskustelua! 😂 ei ainuttakaan!
- Rekkaripakkokotulee
buhahaaaa kirjoitti:
3 päivää niin ei ole mitään keskustelua! 😂 ei ainuttakaan!
Miten niin?
- En.tarjolla
Jos tää liittyy siihen tutkimukseen, että noilla ominaisuuksilla varattu nainen on hyvä petissä niin kandeisi vastata kyllä.
- Melkoikäväjo
Alipaine pyörryttää. Onko käsillä viimemetrit?
- fromdusktilldawn
Monesko kuudeštatoista malttoi pidättää itsensä, tätä tiedustellaksensa sitten.
- EnNormaalisti
En ole, mutta vaikutan epävakaalta kun olen maaninen
- keskipakoisvoima-keke
Lievä tasapainottomuus on normaalia ku aattellee tosiasioiden pohjalta elämäämme pyörivän pallon pinnalla.Tätä sanotaa planeetta maaksi.
Laske missä kyydissä ollaan kun melkein 30 metriä sekunnissa pyörimme maa-lingossamme. - Kännylläeitarinoida
Olen tasapainoinen, mutta en tasapaksu.
En tarvitse rutiineja, mutta ymmärrän ihmisiä, joille rutiinit tuovat raamit vuorokauteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861829Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171141Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991135Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79992Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot153862- 92856
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54761Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv54701- 53694