Sut löytää
Miani, tahdon
24
<50
Vastaukset
ota kontaktia suoraan, vai eikö ole lämmennyt sulle? palstalla vuodesta toiseen turhaa huudella
- 1kengännauhapaketissa
Eriparia kengätkin kun kerran tuossa ihmettelin ostoksilla ollessani, kun kengännauhoissa lukee hyllyssä "kengännauha", että onkohan siinä paketissa vain 1 kengännauha sitten, olisi tympeää jos eivät myisi parittain nauhojakaan..
- Paritonpari
1kengännauhapaketissa kirjoitti:
Eriparia kengätkin kun kerran tuossa ihmettelin ostoksilla ollessani, kun kengännauhoissa lukee hyllyssä "kengännauha", että onkohan siinä paketissa vain 1 kengännauha sitten, olisi tympeää jos eivät myisi parittain nauhojakaan..
Hahaa tälle minäkin olen koskus naureskellut.
- Miaaa
En halua olla kanssasi missään tekemisissä!
Mia- MiaRakastanSua
Mitä mä nyt oon tehnyt? :'(
- MiaRakastanSua
Mia tarvitsen Sut ja rakastan Sua. Tahdon Sinut ihana.
- oikeamiia
Lennot etelään on ostettu maanantaille. Siinäs kaipailet.
- MiaRakastanSua
Minun Mia kirjoitetaan yhdellä i:llä
- Tuntuuolenvan
Sulla on niitä naisia siellä riittämiin, valitse niistä!
- MiaRakastanSua
Tämä viesti on söpölle brunelle naiselle lähelle
- MiaRakastanSua
Mia ❤️
- MiaRakastanSua
Mia, mistä Sut löydän?
- kissojenvihaaja
Lisääkkö uun tohon perään niin sehän on kuin mouruamista.
Mitä se nyt on kyllä ilman sitä uutakin.- MiaSöpöOlet
Minun Mia taas tykkää kissoista tosi paljon
- Hihiiii
MiaSöpöOlet kirjoitti:
Minun Mia taas tykkää kissoista tosi paljon
Olen kyllä koira ihminen enemmän:D
- SöpölleMialleni
Hihiiii kirjoitti:
Sulla oli kissa ainakin. Mäkin haluisin kivan koiran, vaikka Viron katukoira.
En oo ollu täällä pitkään aikaan, mutta löysin heti tän. Meillä on jokin ihmeellinen yhteys. ;) - SöpöinOletMia
Hihiiii kirjoitti:
Pusuja ihana 😘
- Phonehome
SöpölleMialleni kirjoitti:
Sulla oli kissa ainakin. Mäkin haluisin kivan koiran, vaikka Viron katukoira.
En oo ollu täällä pitkään aikaan, mutta löysin heti tän. Meillä on jokin ihmeellinen yhteys. ;)Teillä on varmasti joku kolmannen asteen yhteys:D
- M_Nainen
Mistä tuntisin sut
- RakastanSinua
Ihana olet Mia ❤️
- Mjauuh
Voi teitä naisia täällä mouryatte 🐈🐱
- Eivankilalle
Koira olis kiva toisenlaisessa ympäristössä, voisi vapaana juosta metsässä..
- Eikuihtunut
Elämässä on toivoa jäljellä
- Teitäeitulekoskaan
Tämä se jaksaa höyrytä tuuleen täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671