Arvostettu yleisteknillinen aikakauslehti Tekniikan Maailma uutisoi numerossaan 6/1979 että LÄNSIMAISIN ITÄAUTO (lehden otsikko) oli siihen aikaan FSO Polonez.
Onkohan nyt Skoda ottanut FSO Polonezin paikan? Minusta melkein näin on, Dacian kanssa niin ja näin.
Tekniikan Maailma uutisoi seuraavaa
27
<50
Vastaukset
Moni nuori sekoittaa skodan ja ladan keskenään.
- DosettiBeckman
Moni nuori sekoittaa Suomen ja Venäjän keskenään. Goooool sen sijaan tietää olevansa venäläinen.
- OtatToy
Mutta mistä tulee itäisin itäauto? Kaukaa venäjän takaa....
- pyllistelijöiden.tekemä
Kyllä Turkissa kyhätty Tojo on nykyajan itäauto.
- Itäauto
Historian tuntemus valaisi asian jos ei olisi peruskoulussa nukuttu. Itäauto ja itäblokki, Varsovan liitto, ivy maat ja neukkula ovat kommunistisia liittolaisia.
- Onjapysyy
Varsovan liiton ajat ovat kaukana takanapäin, aikoinaan ehdin ajaa sekä takatuuppariskodalla että poloneesilla.
Tuhnu ei kuitenkaan ole koskaan ollut länsiauto. Se on ja pysyy itäautona, länsiauton halpakopiona. - älä.elä.menneisyydessä
Hyvä, että valaisi. Kun vielä joku voisi valaista Sinulle, että historia keskittyy enempi menneisyyteen kuin tulevaisuuteen nykyhetkenkin ollessa usein aika vierasta.
- harasoo
Camry made in russia, siinä Terojen itäunelma.
- natsaju.teetävarten
Ja alle aidot Nokian renkaat, made in russia! Tsekissä tehtyjä Continentaleja ei tero huoli.
- DDR
Pneumant taitaa olla skootan ensiasennusrenkaat merkiltään.
- Toyota_Hybrid1
meilläpäin polski fiat ja skoda sotketaan aina keskenään.
- ootko.kotiryssä
No eipä niitä Polski-Fiatteja taida nähdä Suomen rajojen sisäpuolella.
- Toyota_Hybrid1
ootko.kotiryssä kirjoitti:
No eipä niitä Polski-Fiatteja taida nähdä Suomen rajojen sisäpuolella.
kyllä polski fiatteja näkyy suomessakin, skoda octavia on polski fiatin reinkarnaatio.
- Kakka.Kikkare
Toyota_Hybrid1 kirjoitti:
kyllä polski fiatteja näkyy suomessakin, skoda octavia on polski fiatin reinkarnaatio.
Minä luulin päässeeni "siitä" eroon kun aamulla vedin pöntön.
Mutta täällä se reinkarnaatio holvistin muodossa spämmää...
- Koeistuja
Ihmettelen suuresti Skodistien jyrkkää suhtautumista autonsa itämaineeseen. Eikö sen asian kanssa voi elää niin kuin muutkin normaalit ihmiset. Skoda tehdään itäblokin alueella ja that's it.
Minä, Koeistuja, voin sen myöntää eikä tee tiukkaakaan.- Helppomyöntää
Siellä Venäjällä mikään ei ole totta, mutta kaikki on mahdollista. "Kaikki normal", sanotaan...
Täällä Suomessa on toisin. - poiuytre
Oletko koeistunut jo oman ulkohuussisi? No älä vaan kerro kokemuksiasi.
- KoeistujaMunchausen
Täällä Suomessa on toisin. Skoda ei ole itäauto eikä ole ikinä ollutkaan, Skodassa ei ole ruosteesta tietoakaan ja Skoda on täysin viaton kaikista öljynsyönneistä, dsg-ongelmista tai nokkaketjun venymisistä ja minä olen sentään ajanut Skodalla miljoonia kilometrejä yhteen suuntaan.
Skoda on maailman nopein, paras ja suurin auto joka suhteessa ja minä olen Münchausen. - vielä.idempi.auto
Ihmettele sinä vain ja muista välillä koeseisoa.
Minä taas ihmettelen sitä, että Skodan pitkälle yli sadan vuoden historiasta muutaman kymmenen vuoden jakso jaksaa jatkuvasti kiehtoa.
Toivottavasti sinua kiehtoo uutinen päivän lehdestä: Skodan joidenkin tulevien mallien (jonkun tulevan mallin) valmistusta suunitellaan täällä (siis Thaimaassa). Sähköauton siis.
- OnhanSe
Oli Poloneesi paljon länsiautomman näköinen kuin nykyinen, Ladan muotokieltä toistava kantti x kantti oktaavia.
- ei.voi..vaatiakaan
Pakko todeta, ettei teitä Teroja ole älyllä siunattu.
- koeajaja
Huomasitkohan, että tuosta jutusta on neljäkymmentä(40) vuotta!!!!!!
Maailma on jo ihan erilainen nykyisin, esim. itäblokki on sortunut vuosikymmeniä sitten.
Juttusi pointti jäi epäselväksi, jos siinä nyt sellaista olikaan.- Koeistuja
Tottakai maailma muuttuu, jotkin asiat vaan ei muutu.
Ja kaikkihan tietää mikä ei ole muuttunut. - ei-mikään-koehenkilö
Koeistuja kirjoitti:
Tottakai maailma muuttuu, jotkin asiat vaan ei muutu.
Ja kaikkihan tietää mikä ei ole muuttunut.Juttusi eivät ole muuttuneet yhtään fiksummiksi. Ehkä et sinäkään.
- koeistuja
No mutta mitä sanoisit itäauton maineesta? Luulin tämän olevan Skoda-palsta enkä tiennyt että täällä näin hyökätään henkilöa kohden? Onko tämä yleinen Skoda-kääkkien tapa tämä tämmöinen? Olen perin hämmentynyt.
- Koe.ponnistaja
koeistuja kirjoitti:
No mutta mitä sanoisit itäauton maineesta? Luulin tämän olevan Skoda-palsta enkä tiennyt että täällä näin hyökätään henkilöa kohden? Onko tämä yleinen Skoda-kääkkien tapa tämä tämmöinen? Olen perin hämmentynyt.
Uhriutumisesi on nykyisin jopa muotia. Että sikäli olet muuttunut, vaikka taidat olla "eilen syntynyt" näistä historiallisista viitteistä huolimatta. Se, missä olet syntynyt on myös mielenkiintoista, viitaten tarinoihisi...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185353MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182795- 112420
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5972054Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231766Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421335Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31118Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3961069Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057