Koulukiusaaminen

Voiaikojavoitapoja

Suomen koulujen ja yleensäkin sivistystason lasku aloitettiin jo vuosia sitten tasa-arvoistamisella ja vapaalla kasvatuksella. Kaikki kuri kiellettiin, lasten tuli saada kehittyä vapaasti ja luonnon ehdoilla. Viherpiiperrys oli kaiken lopun alku. Opettajilta vietiin arvovalta ja auktoriteetti, muka vapaan kasvatuksen ajatuksella. Itse olen 50 , ja kun minä kävin koulua, niin silloin opettaja MÄÄRÄSI, kuinka toimitaan ja miten käyttäydytään. Nykyään oppilaat määräävät ja opettajat vain nöyristelevät virkavirheen pelossa. Päin persettä on menty. Tsemppiä Tuula Vuoriselle!!!!!!!!!!

14

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmösysmästä

      Kyllä nyt loppuu kiusaaminen kun oikein työryhmä perustetaan mutta mikään ei tule muuttumaan niin kauan kun lasten vanhemmat eivä korviaan lotkauta eivätkä välitä missä jälkikasvu aikaansa viettää saavat itse ryypätä ja istua kapakassa nää vapaan kasvatuksen tulokset näkyy kouluissa ja myös kylällä aina syytetään kiusattuja kiusaajat pitää laittaa kuriin ja kiusaajien vanhemmat laitetteva aisoihin myös nimet julki niin johan alkaa hävettää silmää tekeviä !

    • pwierpwihpeihwpoh

      Vapaa kasvatus tuli kuvioihin 70-luvulla. Eihän se kaikkia lapsia silloin koskenut, mutta avasi uraa löysemmälle kurille. Nykyiset syrjäytyjät voivat teoriassa olla vapaan kasvatuksen uhreja jo kolmannessa polvessa.

      Vapaan kasvatuksen vastakohtahan ei ole se "remmillä perseelle" meininki. On olemassa muitakin tapoja.

    • kuntalainen

      Jokos sysmässä loppu koulukiusaaminen vai veikö eduskuntavaalit huomion muualle vai tukittiinko suut !!

    • Futureski

      Tukittiin suut tietenkin, löytyyhän siihen keinot jos toisetkin.

    • Sahti on hyvvee...

      • Histimuntikka

        Opettelisit symeä ni voisit sanova saht o hyveä!


    • stopkiusaamiselle

      Sensuuri toimii tällä palstalla hyvin kun mainitsin myös työpaikka kiusaamisesta niin heti viesti poistettiin mutta sanonpa kumminkin että myös työpaikoilla kiusataan sysmässä ei yksin kouluissa keskustan johtavassa marketissakin kiusataan työntekijöitä niin johdon kuin työntekijöidenkin puolella kyllä tämä totuus täytyy kestää että pitäis mennä vähän itsäänsä ja miettiä tilannetta !!!

      • persustakinpersumpi

        Lopetapa itse nyt heti tuollainen muiden kiusaaminen väitteilläsi. Ahistaa ja se on sinun syytäsi, senkin kiusaaja.


    • stopkiusaamiselle

      Osuiko kohdalle itse olen ehdottomasti kiusaamista vastaan yritin tuoda vaan totuutta julki olen ollut itsekkin työpaikka ja koulukiusaamisen kohde nykyään eläkeläinen kyllä näitä pitää tuoda julki eikä lakaista maton alle !!

    • Anonyymi

      Jokos kiusaaminen on saatu kuriin kun on niin hiljaista sillä rintamalla ?

    • Anonyymi

      Kiusaaja tiedetään, asenne tiedetään. Kiusatutkin ovat jo kotona asiasta kertoneet. Jään vaan ihmettelemään, millaisia vätyksiä nämä kiusattujen isät ovat? Aikoinaan pienellä kylällä Vantaalla oli ongelma nuorten kanssa. Kävivät viikonloppuisin hakkaamassa nakkikioskilla vanhat kotiin menossa olevat alkoholisoituneet miehet. Kukkan hiestä ei olut kenenkään meidän poika tai isä, mutta meidän porukat pitivät tekoja raukkamaisina. Yks lauantai-ita pakkauduttiin autoihin ja ajettiin kioskille, missä nämä tulevaisuuden toivot jo odottelivat uhtrjaan. Juostiin kiinni kaikki ja "päästettiin pahat henget" pois sielua kiusaamasta, jos tällainen sanonta täällä menee. läpi. Viesti meni hyvin perille, niinä vuosina, kun vielä seudulla vaikutin kaikki saivat syödä öisin nakkinsa ihan rauhassa. Eräänlaista ryhmäkuria..

      • Anonyymi

        Täytyypä oikolukea tarkemmin ensi kerralla, näppis täynnä leivänmuruja... :)


      • Anonyymi

        Niin, tai sitten hakkasitte viattoman nuorisoporukan, koska vain oletitte heidät syyllisiksi. Ehkä vanhat juopot oli hakattu jonkun toisen toimesta.
        Oman käden oikeudella ei tule kuin lisää uhreja. Miltä sinusta tuntuu, kun nyt mietit, että ehkä nuijit viattomia poikia?


    • Anonyymi

      Tämän kaiken kouluväkivallan mahdollistanut Tuula Hutsu Vuorinen ei mitään tsemppiä eikä sympatiaa ansaitse. Sysmän yhteiskoulu on epäonnistunut tehtävässään. Tavoitteista puhumattakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe