Minulla on numero, sim-kortti ja kännykkä
Ei toimi!!
Mikä on Telia dot
10
182
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta ei käy ilmi, onko kännykkä uusi vai jo käytetty, jollon se luultavasti on aikaisemmin toiminut.
Jos on uusi, on syytä tutustua ohjeisiin verkosta.
Jos on vanha, kannattaa panna kierrätykseen ja hankkia uusi, jos varaa on.
Voihan ilmankin kännykkää tulla toimeen.- Anonyymi
On hankalaa, kun puhelimeen ei tule mukaan käyttöohjeita. On sitten pakko etsiä neuvoja www-sivuilta.
Se on usein hidasta puuhaa, kun www:ssä voi olla
asiasta yli 200 sivua käsittävä opaskirja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hankalaa, kun puhelimeen ei tule mukaan käyttöohjeita. On sitten pakko etsiä neuvoja www-sivuilta.
Se on usein hidasta puuhaa, kun www:ssä voi olla
asiasta yli 200 sivua käsittävä opaskirja.Päinvastoin, verkon ohjeesta "Etsi sivulta" ja löydät välittömästi mitä tarvitset. Paperinen ohjekirja on hirveä.
- Anonyymi
Palauta tehdasasetukset. Ehkä yhteystiedot kännyssäsi pitää ensin siirtää SIM-korttiin ettei menetä niitä.
- Anonyymi
Tuo on hyvä varmuustoimenpide.
- Anonyymi
Katsoisitko sinäkin, koska aloitus on tehty ja vastaa vasta sitten.
Joku utelias vetäisee näitä vanhoja viestejä esiin, joihin sitten avuliaat antavat apuaan.- Anonyymi
Antavat apua ne, joilla on siihen voimavaroja.
- Anonyymi
Voit irtisanoa liittymän milloin tahansa.
- Anonyymi
Kuolinpesä on sen varmaan tehnytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolinpesä on sen varmaan tehnytkin.
Kyllä niinkin voi olla, jos hänellä on jonkun muun omistama laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890