Minulla on numero, sim-kortti ja kännykkä
Ei toimi!!
Mikä on Telia dot
10
101
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta ei käy ilmi, onko kännykkä uusi vai jo käytetty, jollon se luultavasti on aikaisemmin toiminut.
Jos on uusi, on syytä tutustua ohjeisiin verkosta.
Jos on vanha, kannattaa panna kierrätykseen ja hankkia uusi, jos varaa on.
Voihan ilmankin kännykkää tulla toimeen.- Anonyymi
On hankalaa, kun puhelimeen ei tule mukaan käyttöohjeita. On sitten pakko etsiä neuvoja www-sivuilta.
Se on usein hidasta puuhaa, kun www:ssä voi olla
asiasta yli 200 sivua käsittävä opaskirja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hankalaa, kun puhelimeen ei tule mukaan käyttöohjeita. On sitten pakko etsiä neuvoja www-sivuilta.
Se on usein hidasta puuhaa, kun www:ssä voi olla
asiasta yli 200 sivua käsittävä opaskirja.Päinvastoin, verkon ohjeesta "Etsi sivulta" ja löydät välittömästi mitä tarvitset. Paperinen ohjekirja on hirveä.
- Anonyymi
Palauta tehdasasetukset. Ehkä yhteystiedot kännyssäsi pitää ensin siirtää SIM-korttiin ettei menetä niitä.
- Anonyymi
Tuo on hyvä varmuustoimenpide.
- Anonyymi
Katsoisitko sinäkin, koska aloitus on tehty ja vastaa vasta sitten.
Joku utelias vetäisee näitä vanhoja viestejä esiin, joihin sitten avuliaat antavat apuaan.- Anonyymi
Antavat apua ne, joilla on siihen voimavaroja.
- Anonyymi
Voit irtisanoa liittymän milloin tahansa.
- Anonyymi
Kuolinpesä on sen varmaan tehnytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolinpesä on sen varmaan tehnytkin.
Kyllä niinkin voi olla, jos hänellä on jonkun muun omistama laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254103- 773251
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?402870Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.682755- 1592730
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi512498Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352315- 351912
- 511888
- 421659