Uusia asukkaita

Joku on tulossa?
Ilmoita

Minä tuun. Sysmä on kunta jossa pennut pannaan kuriin. Opettajilla on särmää ja päättäjät viisaita. Sata lasissa tulossa ollaan, kuntaan jossa arvot ovat kohdallaan ja viherpiipertäjät pidetään kurissa.
Ilmoita
ei sysmään tarvita yhtään kelan asiakkaita niitä on jo tarpeeksi vaan sellaisia jotka maksaa vupkransa itse ja tekevät töitä sysmään pitää asukkaita jotka tuovat kuntaan rahaa nyt kaikki vaan ottamassa!!!
1 VASTAUS:
Onkos siellä työtä tarjolla meinaan siinä tapauksessa tulijoita kyllä olisi. Veikkaan että sieltä on lähdettävä muualle, jos työnteko kiinnostaa. Puhun nyt oikeasta palkkatyöstä jolla tulee toimeen.
+Lisää kommentti
Niin, eikö valtionavut tule asukasluvun mukaan? Ja olisi kiva tietää, mitä töitä siellä on tarjolla? Ei kaikki elä sossunvarassa, on esimerkiksi eläkeläiset, tai sitten muuten elantonsa jo hankkineet ja muuttavat huvilalle asumaan päijänteenrannalle. Hölmötä vielä kysymys? Oletkohan itse Sysmäläinen? Joku tossa tekstissä mättää!
Ilmoita
olen sysmäläinen ja ikäni sysmässä asunut nykyisin eläkeläinen en tarkoittanutkaan eläkeläisiä paluumuuttajia ja tänne asumaan tulevia mökkiläisiä vaan nimen omaan sossun elättejä jotka tulee tänne vain etuuksien vuoksi !
Ilmoita
Minäkin olen eläkeläinen, tienaan edelleen 4000 puhtaana käteen verojen jälkeen ja nautin elämästä Sysmässä. Koetapappa pelle päästä samaan. Sysmä on hieno paikka asua ja elää!
1 VASTAUS:
Senttiä vai...häh
+Lisää kommentti
nimenomaan varakkaita eläkeläisiä ei pummeja eikä mitään mumuseti !
Ilmoita
kaikki varakkaat tervetuloa sysmään meillä on jo omastatakaa sossun elättejä ihan riittävästi ja en tarkoittanut mumumusti vaan MAMUSETIÄ että lapset säästyy maailma on täynä kaikenlaisia hörhelöitä ja koijareita ja onnen onkijoita hyötymistarkoituksessa !!!
Ilmoita
Taas sysmään tullut uusia "asukkaita" kela maksaa vuokrat kunta antaa asunnot ja sossu maksaa palkan ja toimeen tulon että näin meillä sysmässä ! ei muuta kun tupakan ja viinan hakuun !!!
1 VASTAUS:
sitähän mä meinasin kysyä et kukas ne maataloustuet sit maksaa.
+Lisää kommentti
Joo lisää kirvesmiehiä sysmään pysyy kerrostalojen ovilasit puhtaana kun tarpeeksi usein vaihtaa asuntojen ovet ja lukot kunnossa kun ovia uusitaan lukot sarjotetaan uusiksi paha juttu on vaan se ettei voi palkkaa maksaa ja särkijätkin persaukista porukkaa ettei niiltä mitään saa ja muut asukkaat joutuu maksumiehiksi että ei kannata toivottaa tervetulleeksi ha ha !
Ilmoita
Joo ei kelan asiakkaita niitä on täällä ennestään taas oli tilipäivä ja se näky heti katukuvassa että rahat haisemaan ja sossunluukulle lisää hakemaan sysmän tk .ssa hörhöt kuntoutetaan että pääsevät uudestaan jatkamaan kesken jäännyttä hurmeltamista ettää näitäkö täällä kaivataan voi v...ttu ottaa pattiin tässä ns. normi kansalainen joutuu kaiken maksamaan itse !
Ilmoita
Eihän tänne kukaan uskalla tulla kun terveyden hoito on mitä on lääkärit laittaa potilaat vajaakuntoisina kotiin sit pitää mennä yksityiselle puolelle oikeaan lääkäriin kun julkisella puolella ei välitetä hoitaa tällä systeemillä kyllä väki vähenee ja kirkkomaa kutsuu ja hautaustoimisto tienaa kyllä näin on !!!!!!!!!
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Jos kaikki tulee tänne vaan sossun elätiksi ovat vaan ottamassa eikä ole tänne mitään tuomassa senhän tietää miten siinä käy viimeinen sammuttaa valot !
Ilmoita
Miksiköhän kaikki vastaukset tähän aloiteeseen tuli ainoastaan näiltä sosiaalipummeilta, joita juuri yritettiin pitää Hartolan puolella poissa meidän sivistyneiden sysmäläisten parista? Vaikka ette te typerykset paljoakaan ymmärrä kieliopin päälle, niin osaatte kuitenkin nettiä käyttää, uskomatonta mutta totta, vai kaveritko auttoi?
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Uusia asukkaita

Joku on tulossa?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta