Ihan uskomatonta missäköhän kaikki yp on?
On sitten nämäkin sivut pilattu.
2
86
Vastaukset
- Jokujostain
Joo olipa hassuja vastauksia, mut ihmisen onni, kun tänne kysymyksensä laittaa, niin voi olla, että onkin huomaamattaan antanut jo vastauksen itselleen. Mut kun oli niin hassuja, nii olisiko kysymyksetkin kopsuja vaan.
Profetia palsta kin on nykyään tyhjä, tai erilainen kävin sitä joskus katselemassa,halusin oppia ymmärtämään kun kävivät täällä saatanoita syyttelemässä, mene ja tiedä sitten kummilla oli parempi onnistus prosentti. - keskitiet
No.ns uskovaistenhan ei pidä avata tällasia sivuja lainkaan,suutarit pysykööt lestissään,se on jo syntiä kun avaa nämä sivut-kiihkouskosten mukaan.ps en tunne lainkaa hyvää uskovaista,päällä käypiä keuhkoilijoita,eivät osaa sosiaalisia taitoja puhuen päälle omaa asiaansa eivätkä lainkaa ole kiinnostuneet toi8sen asiasta! mun mielestä vähän vajaita tai henkisesti häiriintyneitä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723