Ihan uskomatonta missäköhän kaikki yp on?
On sitten nämäkin sivut pilattu.
2
92
Vastaukset
- Jokujostain
Joo olipa hassuja vastauksia, mut ihmisen onni, kun tänne kysymyksensä laittaa, niin voi olla, että onkin huomaamattaan antanut jo vastauksen itselleen. Mut kun oli niin hassuja, nii olisiko kysymyksetkin kopsuja vaan.
Profetia palsta kin on nykyään tyhjä, tai erilainen kävin sitä joskus katselemassa,halusin oppia ymmärtämään kun kävivät täällä saatanoita syyttelemässä, mene ja tiedä sitten kummilla oli parempi onnistus prosentti. - keskitiet
No.ns uskovaistenhan ei pidä avata tällasia sivuja lainkaan,suutarit pysykööt lestissään,se on jo syntiä kun avaa nämä sivut-kiihkouskosten mukaan.ps en tunne lainkaa hyvää uskovaista,päällä käypiä keuhkoilijoita,eivät osaa sosiaalisia taitoja puhuen päälle omaa asiaansa eivätkä lainkaa ole kiinnostuneet toi8sen asiasta! mun mielestä vähän vajaita tai henkisesti häiriintyneitä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909