Iidan muodonmuutos (alkuosa)

Teppe

Suhteeni Iidan kanssa näytti jäävän lyhyeksi. Parisuhdetta oli kestänyt vajaa pari kuukautta ja ei ollut hurraamista. Tutustuin Iidaan yhteisen ystävän kautta ja aika pian ensitapaamisen jälkeen aloimme seurustelemaan. Alkuun molemmat olivat tosi innoissaan, mutta huuma laimeni hyvin nopeasti. Viimeiset viikot olivat tuntuneet lopun alulta. En kuitenkaan halunnut antaa vielä periksi, koska aistin, että Iidassa oli jotain sellaista, mikä ei ollut vielä tullut kunnolla esille.

Eniten oli tökkinyt seksin kanssa. Iida oli ollut jatkuvasti sängyssä epävarma ja arka enkä minä ole koskaan syttynyt sellaisesta. Olen aina pitänyt naisista, joilla homma on hallussa ja jotka osaavat ottaa tarvittaessa ohjat mieheltä omiin käsiinsä. Iidalta sellaista oli turha odottaa. Perjantai-iltana olin menossa Iidan luokse yökylään. Emme olleet päässeet näkemään vajaaseen viikkoon ja oli tarkoitus, että omistautuisimme illan aikana vain toisillemme. Mietin myös, että ottaisin jossain vaiheessa puheeksi suhteemme tulevaisuuden ja kysyisin Iidalta, mitä mieltä hän siitä oli.

Asuimme lähellä toisiamme, joten päätin kävellä, koska ilmakin oli mukavan keväinen. Astelin rappuset kolmanteen kerrokseen ja soitin ovikelloa. Askeleet lähestyivät ja ovi avauttui. Edessäni oli näky, jota en osannut odottaa. Kyllä se oli Iida, kuten pitikin, mutta jotain oli tapahtunut. Iida oli muuttunut. Hän oli pukeutunut mustaan seksiä tihkuvaan ihonmyötäiseen mekkoon, joka jätti käsivarret ja suurimman osan selästä paljaaksi. Iida oli myös käynyt kampaajalla: pitkähköt hiukset olivat lyhentyneet ja väri vaihtunut vaaleahkosta sähäkän tummaksi. En ollut aiemmin nähnyt Iidalla kuin pari kertaa hieman meikkiä, mutta nyt hän oli meikannut silmänsä voimakkaan mustaksi ja lakannut kyntensä kiiltävällä violetilla lakalla erittäin naisellisiksi. Huulissa oli aistikasta tummanpunaista huulipunaa. Hän oli kertakaikkiaan tyrmäävän näköinen ja jäin tuijottamaan häntä hetkeksi aikaa suu auki ennen kuin astuin kynnyksen toiselle puolelle.

Sisälle päästyäni suuntasimme välittömästi makuuhuoneeseen koko ajan toisiamme suudellen. Vaatteeni lensivät lattialle nopeasti. Iida työnsi minut sängylle selin makuulle ja tuli itse rintani päälle istumaan kahareisin. Huomasin, että hänellä ei ollut mekon alla ollenkaan pikkuhousuja ja sukkahousuiksi vielä äsken luulemani mustat sukat olivatkin seksikkäät stay upit.

– Nuole mua! Iida komensi liikkuen eteenpäin kohti kasvojani. Vilkaisin häntä ja siirsin mekon helmat syrjään työntäen samalla kasvoni hänen vaginansa eteen. Upotin kieleni hänen sisäänsä ja aloin nuolla himokkaasti. Hetken jatkettuani Iida otti ranteistani kiinni päättäväisesti ja vei ne vasten takorautaista sängyn päätyä. Vedin kieleni pois Iidan pillusta ja aloin aavistella hänen aikeensa. Iida vetäytyi hieman taaksepäin.

– Pidä kädet siellä! hän sanoi tiukalla äänellä.

Nainen hymyili viettelevästi katsoen minua silmiin ja avasi sängyn vieressä olevan rokokoo-tyylisen lipaston ylälaatikon. Hän veti esille pitkän punaisen silkkihuivin ja venytteli sitä käsissään silmieni yläpuolella. En voinut uskoa, että tällaista voisi tapahtua, mutta samalla olin niin kiihottunut, etten meinannut pysyä järjissäni. Iida vei huivin ensin vasemman käteni luokse ja sitoi sen tiukasti kiinni sängyn päätyyn. Näykin hänen kaulaansa, kun hän veti huivin toisen pään oikean käteni luokse ja sitoi sen samalla tavalla. Käteni olivat niin tiukasti paketissa sängynpäätyä vasten etten voinut niitä juurikaan liikuttaa. Hän antoi minulle suudelman ja nousi sängyltä. Huoneen nurkassa olevassa pärekorissa oli kaksi samanlaista silkkuhuivia, joilla Iida sitoi jalkani kiinni sängyn toiseen päätyyn. Olin x-asentoon sidottuna täysin hänen armoillaan. Iida tuli seisomaan lähemmäs minua ja näin, miten hän avasi hitaasti mekkonsa vetoketjun. Mekon pudotessa lattialle kiihotuin vain lisää: hänellä oli yllään musta korsetti, johon oli kiinnitetty sukkanauhat. Ne jatkuivat ihoa nuollen edelleen kohti stay upien päätä. Täydellistä, ajattelin mielessäni.

1

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuristinaVain

      Me olemme aikuisempi pariskunta, naimisissa jo viitisentoista vuotta. Meille, vaimolle eritoten, vapauttava kokemus oli vierailumme saksalaisella tasokkaalla, hienovaraisella swinger-klubilla. Vaikutti että siellä käy ihan tavallisia keskiluokkaisia pareja ja yksittäisiä miehiä.

      Vähitellen uskaltauduimme nousta yläkertaan ja riisuutua mekin. Yläaulassa oli etupäässä ilkialastomia ihmisiä rennosti jutellen, kädet toistensa lanteilla. Vieraiden saamaan varustukseen kuului pyyhe, jota tarvittiin, kun mekin sitten uskalsimme siirtyä kurkistamaan mitä sisemmissä pikku huoneissa tapahtui. Leveälle neliskulmaiselle vuoteelle oli levitetty pyyhe, jonka päällä jalat levällään lepäsi rehevämuotoinen saksalaisrouva vierellään kaksi miestä, jotka rauhallisest, keskenään jutellen hieroivat ja hyväilivät rouvaa rentoutumaan. Katsojia sai olla, ja meidätkin kutsuttiin mukaan hyväksyvällä hymyllä. Vähitellen tunnelma tiivistyi ja käytiin neuvottelu, jossa toinen miehistä sai avioparilta luvan. Hän asettui nelinkontin rouvan reisien väliin ja rouva ohjasi hänet sisäänsä. Se oli sellainen trimmattu ärhäkän karvainen tussu, ja sinne miehen tanakasti seisova elin liukui muutamalla työnnöllä paljaaltaan. Sitten alkoi nautiskelu. Mies oli välillä liikkumatta, välillä liikutteli pakaroitaan. Rouva oli tulipunainen kasvoiltaan ja kaulaltaan, jalat korkealla miehen kupeissa. Sitten alkoi intohimoinen nainti, joka päättyi yhteiseen huutoon, miehen laskiessa siementään.

      Myöhemmin illalla juttelimme pariskunnan kanssa. He olivat hieman kauempaa maalta. Kolme lasta oli, rouvalla sterilisaatio, joten hän saattoi nauttia miesten kanssa seurustelusta luonnollisella tavalla.

      Rouvalla oli myöhemmin toinenkin kavaljeeri, hoikka nuorimies, jolla oli korvakoru. Sitten oli vuorossa oma aviomies, ja rouvan huttura kutua täysi, niin spermassa ja turvoksissa kuin olla voi. Sitä viattomampi oli kauniin hammasrivin väläyttämä iloinen hymy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4178
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3554
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2461
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2091
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1926
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1525
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1403
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1310
    Aihe