-Pidätkö? Iida kysyi kujeillen. En saanut vastausta suustani ja Iida naurahti äänekkäästi. Hän käveli hitaasti sängyn ympäri ikäänkuin arvioiden saalistaan ja tuli jälleen päälleni. Terävät kynnet alkoivat samalla hetkellä leikitellä rintakehälläni ja alavatsallani lähestyen penistäni. Iida katsoi minua koko ajan silmiin ja nautti selvästi tilanteesta. Sen jälkeen hän vei päänsä kohti jalkoväliäni ja otti penikseni suuhunsa aloittaen taivaallisen tuntuisen suuseksin. Voihkin nautinnosta miettien samalla keinoja siihen, miten kestäisin nautintoa tarpeeksi pitkään. Tilanne oli niin kiihottava, että ennenaikaisen laukeamisen uhka oli todellinen. Samalla Iida irrotti huulensa väreilevän penikseni ympäriltä siirtyen suutelemaan vartaloani joka puolelta.
Iida jatkoi pian suihinottamista. Aloin tuntea, että laukeaminen oli jo lähellä ja en pystynyt enää olemaan hiljaa, vaan ääntelin voimakkaasti. Samalla hetkellä Iida lopetti kesken! Katsoin häntä pettyneenä. Iida hymyili jälleen. Anovan katseeni nähdessään hän jatkoi hetken kuluttua ja upotti ihanat huulensa jälleen kaluni ympärille. Laukeaminen alkoi olemaan sekunneista kiinni, mutta Iida lopetti taas juuri, kun olin valmiina purkautumaan. Hengitin raskaasti ja toivoin mielessäni hänen jatkavan. Samalla toivoin salaa, että tätä kiusoittelua kestäisi vielä pitkään.
– Iida, mä kävin jo ihan rajoilla äsken. Anna mun laueta, pliis, anelin ja odotin Iidan reaktiota. Hän toi päätään hieman lähemmäs kasvojani ja sanoi hiljaa:
– Tiiätkö, että mua ei kiinnosta sun rajoilla käynnit.
Voihkaisin pettyneenä ja tunsin taas, miten Iida jatkoi suuseksiä vain lopettaakseen sen ihan hetken päästä. Olin haljeta ja tuntui, etten ollut ikinä ollut niin kiihottunut. Hän toisti saman vielä kertaalleen ja istui sitten viereeni sängyn reunalle.
Iida otti sängyn alta pullon liukuvoidetta ja kaatoi sitä kämmenelleen sekä kivikovan penikseni päälle. Hän vei kätensä kaluni ympärille ja alkoi liikuttaa sitä hitaasti edestakaisin. Iidan pitkät kynnet kiiltelivät kasvojeni edessä rytmikkään kädenliikkeen tahdissa. Ei taaskaan kestänyt kauaa, kun tunsin olevani laukeamaisillani. Enää en voinut sanoa yllättyväni, kun Iida hidasti ja piti vain kättään vasten kaluani varoen liikuttamasta sitä.
– Jatkanko? Iida kysyi. Naisella oli tilanne täysin hallussaan.
– Jatka, jatka, voihkin ja tunsin, miten siteet olivat niin tiukalla etten saisi niitä millään itse irti.
– Hmmm, mitenhän tuo olisi, vastasi Iida.
Samalla hetkellä tajusin, että hän ei aikonut päästää minua piinasta vielä pitkään aikaan. Kestäisi luultavasti jopa tunteja ennen kuin saisin luvan laueta.
Iidan muodonmuutos (loppuosa)
Teppe
1
478
Vastaukset
- Bassso
Mistä tuollasen naisen löytäisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1117154
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t334209törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/383688Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3981950- 321457
- 351448
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi621367Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121088Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1751075Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:111010