Iidan muodonmuutos (loppuosa)

Teppe

-Pidätkö? Iida kysyi kujeillen. En saanut vastausta suustani ja Iida naurahti äänekkäästi. Hän käveli hitaasti sängyn ympäri ikäänkuin arvioiden saalistaan ja tuli jälleen päälleni. Terävät kynnet alkoivat samalla hetkellä leikitellä rintakehälläni ja alavatsallani lähestyen penistäni. Iida katsoi minua koko ajan silmiin ja nautti selvästi tilanteesta. Sen jälkeen hän vei päänsä kohti jalkoväliäni ja otti penikseni suuhunsa aloittaen taivaallisen tuntuisen suuseksin. Voihkin nautinnosta miettien samalla keinoja siihen, miten kestäisin nautintoa tarpeeksi pitkään. Tilanne oli niin kiihottava, että ennenaikaisen laukeamisen uhka oli todellinen. Samalla Iida irrotti huulensa väreilevän penikseni ympäriltä siirtyen suutelemaan vartaloani joka puolelta.

Iida jatkoi pian suihinottamista. Aloin tuntea, että laukeaminen oli jo lähellä ja en pystynyt enää olemaan hiljaa, vaan ääntelin voimakkaasti. Samalla hetkellä Iida lopetti kesken! Katsoin häntä pettyneenä. Iida hymyili jälleen. Anovan katseeni nähdessään hän jatkoi hetken kuluttua ja upotti ihanat huulensa jälleen kaluni ympärille. Laukeaminen alkoi olemaan sekunneista kiinni, mutta Iida lopetti taas juuri, kun olin valmiina purkautumaan. Hengitin raskaasti ja toivoin mielessäni hänen jatkavan. Samalla toivoin salaa, että tätä kiusoittelua kestäisi vielä pitkään.

– Iida, mä kävin jo ihan rajoilla äsken. Anna mun laueta, pliis, anelin ja odotin Iidan reaktiota. Hän toi päätään hieman lähemmäs kasvojani ja sanoi hiljaa:

– Tiiätkö, että mua ei kiinnosta sun rajoilla käynnit.

Voihkaisin pettyneenä ja tunsin taas, miten Iida jatkoi suuseksiä vain lopettaakseen sen ihan hetken päästä. Olin haljeta ja tuntui, etten ollut ikinä ollut niin kiihottunut. Hän toisti saman vielä kertaalleen ja istui sitten viereeni sängyn reunalle.

Iida otti sängyn alta pullon liukuvoidetta ja kaatoi sitä kämmenelleen sekä kivikovan penikseni päälle. Hän vei kätensä kaluni ympärille ja alkoi liikuttaa sitä hitaasti edestakaisin. Iidan pitkät kynnet kiiltelivät kasvojeni edessä rytmikkään kädenliikkeen tahdissa. Ei taaskaan kestänyt kauaa, kun tunsin olevani laukeamaisillani. Enää en voinut sanoa yllättyväni, kun Iida hidasti ja piti vain kättään vasten kaluani varoen liikuttamasta sitä.

– Jatkanko? Iida kysyi. Naisella oli tilanne täysin hallussaan.

– Jatka, jatka, voihkin ja tunsin, miten siteet olivat niin tiukalla etten saisi niitä millään itse irti.

– Hmmm, mitenhän tuo olisi, vastasi Iida.

Samalla hetkellä tajusin, että hän ei aikonut päästää minua piinasta vielä pitkään aikaan. Kestäisi luultavasti jopa tunteja ennen kuin saisin luvan laueta.

1

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bassso

Mistä tuollasen naisen löytäisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe