Iidan muodonmuutos (loppuosa)

Teppe

-Pidätkö? Iida kysyi kujeillen. En saanut vastausta suustani ja Iida naurahti äänekkäästi. Hän käveli hitaasti sängyn ympäri ikäänkuin arvioiden saalistaan ja tuli jälleen päälleni. Terävät kynnet alkoivat samalla hetkellä leikitellä rintakehälläni ja alavatsallani lähestyen penistäni. Iida katsoi minua koko ajan silmiin ja nautti selvästi tilanteesta. Sen jälkeen hän vei päänsä kohti jalkoväliäni ja otti penikseni suuhunsa aloittaen taivaallisen tuntuisen suuseksin. Voihkin nautinnosta miettien samalla keinoja siihen, miten kestäisin nautintoa tarpeeksi pitkään. Tilanne oli niin kiihottava, että ennenaikaisen laukeamisen uhka oli todellinen. Samalla Iida irrotti huulensa väreilevän penikseni ympäriltä siirtyen suutelemaan vartaloani joka puolelta.

Iida jatkoi pian suihinottamista. Aloin tuntea, että laukeaminen oli jo lähellä ja en pystynyt enää olemaan hiljaa, vaan ääntelin voimakkaasti. Samalla hetkellä Iida lopetti kesken! Katsoin häntä pettyneenä. Iida hymyili jälleen. Anovan katseeni nähdessään hän jatkoi hetken kuluttua ja upotti ihanat huulensa jälleen kaluni ympärille. Laukeaminen alkoi olemaan sekunneista kiinni, mutta Iida lopetti taas juuri, kun olin valmiina purkautumaan. Hengitin raskaasti ja toivoin mielessäni hänen jatkavan. Samalla toivoin salaa, että tätä kiusoittelua kestäisi vielä pitkään.

– Iida, mä kävin jo ihan rajoilla äsken. Anna mun laueta, pliis, anelin ja odotin Iidan reaktiota. Hän toi päätään hieman lähemmäs kasvojani ja sanoi hiljaa:

– Tiiätkö, että mua ei kiinnosta sun rajoilla käynnit.

Voihkaisin pettyneenä ja tunsin taas, miten Iida jatkoi suuseksiä vain lopettaakseen sen ihan hetken päästä. Olin haljeta ja tuntui, etten ollut ikinä ollut niin kiihottunut. Hän toisti saman vielä kertaalleen ja istui sitten viereeni sängyn reunalle.

Iida otti sängyn alta pullon liukuvoidetta ja kaatoi sitä kämmenelleen sekä kivikovan penikseni päälle. Hän vei kätensä kaluni ympärille ja alkoi liikuttaa sitä hitaasti edestakaisin. Iidan pitkät kynnet kiiltelivät kasvojeni edessä rytmikkään kädenliikkeen tahdissa. Ei taaskaan kestänyt kauaa, kun tunsin olevani laukeamaisillani. Enää en voinut sanoa yllättyväni, kun Iida hidasti ja piti vain kättään vasten kaluani varoen liikuttamasta sitä.

– Jatkanko? Iida kysyi. Naisella oli tilanne täysin hallussaan.

– Jatka, jatka, voihkin ja tunsin, miten siteet olivat niin tiukalla etten saisi niitä millään itse irti.

– Hmmm, mitenhän tuo olisi, vastasi Iida.

Samalla hetkellä tajusin, että hän ei aikonut päästää minua piinasta vielä pitkään aikaan. Kestäisi luultavasti jopa tunteja ennen kuin saisin luvan laueta.

1

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bassso

Mistä tuollasen naisen löytäisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      180
      2653
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      105
      1111
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      780
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      779
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      277
      754
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      749
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      698
    Aihe