KaverilleKanssa

Voiko säälistä antaa vai meneekö se maksamisen puolelle. Alkuosa on luotu osiossa Suomi24-Keskustelut-Seksi-Seksinovellit-Miesten kesken --> Eräänlaista kaveruutta




Eli silloin kirjoittaja on eri henkilö, en minä.

Idea on kuitenkin herkullinen. Joten kehittelin suhteelle jatkoa. Alussa osassa on hetero poika tarjonnut peppuaan palkkioksi kaverilleen joka on paljastunut homoksi. Kaveri ottaa tarjouksen vastaan ja kuittaa saatavat. Asia jää unohduksiin kunnes kaveri päättää ottaa uusiksi varsinaisesti heterolta mitään kysymättä. Jos kerran sai, niin nyt saa uudestaan.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14094758/eraanlaista-kaveruutta


Aikaisemmat julkaistu


Jatkoa tuohon “erilaista kaveruutta”. Tässä on pikemminkin ajatuksena haluttomuus luopua saavutetuista eduista.

Ei siihen juttuun enää palattu. Ei mikään sen puheissa viitannut siihen että se oli pannut mua. Välistä teki mieli kysyä olinko mä sen eka. En kysynyt, olisi harmittanut olla numero 12 tai jotain. Meillä oli nytkin sen äidin auto alla. Ei koskaan isän. Käytännöllinen kauppakassi voisi sanoa. Ajeltiin pitkin katuja. Satoi hiljakseen, ketään tuttua ei enää näkynyt. Katuvalot syttyivät. Käännyttiin pois keskustasta. Luulin sen ajavan minut kotiin. Mutta toiset oli sen suunnitelmat.

Lähestyttiin risteystä missä jäisin pois. Katselin märkää asfalttia hiljaisuuden vallitessa. Siinä kohdassa missä yleensä alkoi vauhdin hiljeneminen ei tapahtunut mitään. Vilkaisin Aria. Katse oli tiukasti tiessä ja kädet ratissa. Sen käsi siirtyi polveni päälle. Yllätyin, kosketus jähmetti minut. Mitä se tarkoitti? Käden valuessa ylös reittä tajusin sen haluavan uusintaa. Olin ajatellut sitä kerta kokemuksena. Jos en reakoisi kosketukseen ehkä se unohtaisi koko jutun. Käsi liukui ylöspäin. Olin täysin välinpitämätön. Katselin tuulilasin lävitse märkää asfalttia. Ajattelin poisjäämisestä. Kosketuksen saapuessa reiden yläosaan käänsin katseeni sivuikkunaan. Lasin pintaan heijastui kuskin tyytyväinen ilme. Käsi löysi etsimänsä. Kämmen hieroi housunpintaa kuin mummo pullataikinaa. Lopputulos oli sama. Mummolla nousi taikina. Ari sai paisumaan jotain muuta. Kehoni oli kertonut mielipiteensä. Olin avannut reiteni vaistomaisesti. Järkipuhe oli enää turhaa. Ari naurahti tuntiessaan kaluni jäykistyvän kätensä alla. Sä haluat sitä. Tuntui että se puhui anukselleni eikä minulle henkilönä.

1

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auto lipui tallin eteen. Tajusin mitä se aikoi. Sopimus oli ollut vain yhdestä kerrasta tyttöjen kyytiin otosta. Halusin luistaa tilanteesta, en vain tiennyt miten. Se tiesi etten haluaisi. Sitä panetti liikaa ja minä olin sille valmis juttu. En ollut ajatellut tätä joka viikkoiseksi riesaksi. Ari nousi autosta. Avasi varaston oven ja katsoi minua käskevästi tuulilasin lävitse. Sen posket hehkui punaisina. Se halusi naida. Oli päättänyt heittää siemenensä muualle kuin talouspaperiin. Nousin autosta ja luikahdin hätäisesti oviaukosta sisälle. Hävetti, pelkäsin jonkun näkevän. Ari naurahti. Sullahan on kiire jo saada. Sisällä kaikki tapahtui ripeästi. Menin kuin vanha tamma tuttuun pilttuuseen. Asettauduin suoraan sohvan taakse odottamaan. Laskin kyynärpäät sohvan selkänojalle. Yritin koota ajatuksiani. Kädet liukuivat vaatteitteni päällä. Farkkujen reisistä paidan kaulukseen ne tutkivat minua. Nykäisy vei paidan pois päältäni. Sormet avasi vyön, napin ja vetoketjun. Housut valahti alas turhankin halukkaasti. Nojasin alastomana mustaa sohvaa vasten

      Arista haistoi innokkuuden. Se oli päässyt päämääräänsä. Tiesi saavansa nyt. Saisi myös tulevaisuudessa milloin vain se halusi. Olin varvemmin käytettävissä kuin sen vanhempien auto. Olin alasti, Arilla vain paita päällä. Housunsa se oli potkaissut pois. Kalu heilui vapaasti. Sen hipaisu säpsäytti. Sormet painuivat sivuille ja peukalot pakaroiden väliin. Aukenin nätisti. Työnsin pakarani Aria vasten. Halusin vain nopeasti pois. Aisa oli jäykkä. Sojotti suoraan kohti kattoa. Ari puristeli kaluaan pakaroillani. Se nautti siitä. Huokaisin, oikaisin selkäni. Olin paremmassa etukumarassa sen sisään työntymistä varten. Just noin, just noin, se hoki. Selkäni oli samassa linjassa kuin sisään pyrkivä aisa.

      Alastomana tallissa availin suutani sanoakseni jotain. Ari piti kiinni pakaroitani. Olin hiljaa ja odotin. Sen kädet tuntui lämpimiltä. Polte nousi selkää pitkin ylös. Vaatteet oli jossain. Aivan kuin tamma pakkopilttuussa. Pakarat aukeni. Kosketus töksähti suoraan anukseeni mutta Ari vain viivytteli. Se tiesi pääsevänsä sisälle milloin vain. Ote irtosi. Teki mieli pyytää sitä hoitamaan aloittamansa homman. Vilkaisin taaksepäin nähdäkseni mitä odotin. Pitkä ja paksu epätasaisella varrella, sellainen kiilamainen joka paksunee kärjestä juureen päin mentäessä. Odotin sitä jo sisääni. Tunnetta kun joka työnnöllä avaudun lisää. Terska hohti kuin Petteri Punakuonon turpa. Sopivasti iso että tuntuu kun menee sisälle.


      Annoin Arin tehdä mitä se halusi. Olin ihan tyyni. Peitin sen minulle aiheuttaman nautinnon. Halusin sen tietävän että tämä on sen juttu. Ei minun. Ylös alas, ylös alas Ari kirnusi. Ylös alas, se lopetti äkisti. Se tunsi minun kehoni. Ryöppysin pitkin sohvan takaosaa. Huohotukseni täytti koko tallin. Polveni sulivat. Valuin hitaasti alaspäin. Ari oli paikallaan. Sen sänki pisteli ihoani. Istuin koko painollani sen oksassa. Hihitys kuului selkäni takaa. Sormet levittivät pakarani. Nussiminen jatkui. Siemenet syöksyivät sisääni. Ari jatkoi vähän aikaa. Sai minut uudestaan jäykäksi. Jäin yksin paikoilleni. Seisoin hölmönä kalu jäykkäni. Jos haluat lisää, se sanoi, voit hoitaa sen itse. Pukeuduin, en tiennyt mitä sanoa. Hei, se sanoi. Nyökkäsin ja poistuin ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe