Jenkkiautoharrastusta Thaimaassa.

Sensei--

Patayalla on virinnyt tänään keskustelunaiheeksi otsikon asia.

Meillä täällä Chiang Maissa on aihetta lähellä olevaa ravintolatoimintaa, sekä minulla henkilökohtaisesti myös harrastuksena.

Joidenkin mutumielipiteeseen viitaten seikasta, onko täällä Thaimaassa mm. jenkkiautoharrastajia, harrikkaharrastajia ja mahtavatko he käyttää ravintolapalveluita, vai onko ravintolapalvelut tarkoitettu ainoastaan dallajille ja vuokraajille, ohessa videonpätkää jota ei tarvinne sanoin maustaa.

https://youtu.be/DaL6EZjzVVQ

Ps. Dodge on Mopar.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KrunikanVili

      Lerppa näitä kertomuksiaan sossun kustantamassa alivuokralaishuoneessa kirjoittaa ahkerasti, koska muuta hommaa ei ole ja kaipuu Thaimaahan on pohjaton!!!
      Pieni muistutus lerpan nuoruudesta:
      Aika kultaa muistot!!!
      Todellisuudessa Sensein vanhempien pienessä vuokrayksiössä, oli yksi apukoulukaverinsa bilettämässä ja kaupungin vuokratalon pihalla vanha mosse edusti amerikanrautaa.
      Senseilerpan uudemmat jenkit käyttötarkoituksessa, olivat jenkkipurkkaa, jota vanhemmat olivat saaneet sossun joulupaketista ja antoivat kolmekymppiselle pojalleen.

      Hienoa on ollut Sensein elämä nuorena, tosi hienoa.

      • Sensei--

        Muuta hommaa ei ole.......

        Mukavastihan tämä sujuu, minä teen aloituksen ja sinä vastaat, näin meillä molemmilla on aikaa kirjoitella, minä omiani ja sinä minusta.

        Muista nyt että sun päässäs pyörii jenkkiautot tänään, huomenna ja ensviikolla.


    • Sensei--

      Video puhukoon puolestaan mutta esitän kysymyksen, miksi täällä Thaimaassa tuollaista musiikkia ja tuollaisia kampauksia, eihän täällä kukaan ihannoi Pattayan viisaimman mukaan mitään amerikkaan liittyvää muuta, kuin mäkkärin hamppareita.

      https://youtu.be/0HeqRwPMz2I

      Khiai näpäillekkö paukkuu poijat.

      MIKÄ OTETAAN SEURAAVAKSI AIHEEKSI KUN NOITA TULIVUORIAKAAN EI OLE PALJON ???

      • Lerpanhätähuuto

        Lerppa ssirtyi huutovaiheeseen, koska lähinnä itsensä kanssa joutuu keskustelemaan.


      • entinenjenkkiautoilija

        Kivoja youtube videoita ja hienoja autoja. Ainoa kysymys on että miten ne liittyy senseihin? Kerro jotakin omaa ja laita omaa kuvaa ja tarinaa. Missä olet ajellu, milloin olit viimeksi harrastajatapahtumassa, mitä olet tehnyt autollesi, tuleeko paljon kilsoja, kestääkä autosi paikat sudittelua, onko lukkoperä, oletko nykyaikaistanut alustan, onko kevennysosaa ja missä määrin Moparisi on orginelli, onko hyvät soundit, entä stereot, onko sisustus uusittu?
        Tuollaisia tietoja harrastajat ja kiinnostuneet haluaisivat kuulla.
        Minulla on ollut neljä eri amerikkalaista autoa aikoinaan. Yksi oli klassikko 6,2 litrainen Stercrafti Chevy van.


      • entinenjenkkiautoilija
        entinenjenkkiautoilija kirjoitti:

        Kivoja youtube videoita ja hienoja autoja. Ainoa kysymys on että miten ne liittyy senseihin? Kerro jotakin omaa ja laita omaa kuvaa ja tarinaa. Missä olet ajellu, milloin olit viimeksi harrastajatapahtumassa, mitä olet tehnyt autollesi, tuleeko paljon kilsoja, kestääkä autosi paikat sudittelua, onko lukkoperä, oletko nykyaikaistanut alustan, onko kevennysosaa ja missä määrin Moparisi on orginelli, onko hyvät soundit, entä stereot, onko sisustus uusittu?
        Tuollaisia tietoja harrastajat ja kiinnostuneet haluaisivat kuulla.
        Minulla on ollut neljä eri amerikkalaista autoa aikoinaan. Yksi oli klassikko 6,2 litrainen Stercrafti Chevy van.

        Starcraft, korjaan.


      • Sensei--
        entinenjenkkiautoilija kirjoitti:

        Kivoja youtube videoita ja hienoja autoja. Ainoa kysymys on että miten ne liittyy senseihin? Kerro jotakin omaa ja laita omaa kuvaa ja tarinaa. Missä olet ajellu, milloin olit viimeksi harrastajatapahtumassa, mitä olet tehnyt autollesi, tuleeko paljon kilsoja, kestääkä autosi paikat sudittelua, onko lukkoperä, oletko nykyaikaistanut alustan, onko kevennysosaa ja missä määrin Moparisi on orginelli, onko hyvät soundit, entä stereot, onko sisustus uusittu?
        Tuollaisia tietoja harrastajat ja kiinnostuneet haluaisivat kuulla.
        Minulla on ollut neljä eri amerikkalaista autoa aikoinaan. Yksi oli klassikko 6,2 litrainen Stercrafti Chevy van.

        Aha ettäkö oikein klassikko Starcraft jepjep ja nyt tupsahti entinen jenkkiautoilija palstalle sarjakyselemään.
        Jatka poju pelleilyäs.....laita kuvaa klassikostas, voi hyvänen aika.......klassikko.

        Kestääkö sudittelua.........ai että entinen jenkkiautoilija siinä kyselee viisaita joita harrastajat tahtoo tietää.

        Opiskele poju lisää, se onkin mun tarkoitus että käytät aiheeseen aikaa ja bablaa tulee lisää.

        Varaa aikaa itsellesi siellä junttilassa itsellesi kesällä ja mene pilvenmäelle kyselemään harrastajilta kestääkö sudittelua, voi muumimamma taas.


      • entinenjenkkiautoilija
        Sensei-- kirjoitti:

        Aha ettäkö oikein klassikko Starcraft jepjep ja nyt tupsahti entinen jenkkiautoilija palstalle sarjakyselemään.
        Jatka poju pelleilyäs.....laita kuvaa klassikostas, voi hyvänen aika.......klassikko.

        Kestääkö sudittelua.........ai että entinen jenkkiautoilija siinä kyselee viisaita joita harrastajat tahtoo tietää.

        Opiskele poju lisää, se onkin mun tarkoitus että käytät aiheeseen aikaa ja bablaa tulee lisää.

        Varaa aikaa itsellesi siellä junttilassa itsellesi kesällä ja mene pilvenmäelle kyselemään harrastajilta kestääkö sudittelua, voi muumimamma taas.

        Ok. Olipa tyhjentävä vastaus. Emme siis keskustele amerikkalaisista autoistakaan, koska sinulle tulee kiukkuinen mieli koska sinä jo harrastat amerikkalaisia autoja. Mahtavaa logiikkaa ja aidon harrastajan puhetta!


      • Sensei--
        entinenjenkkiautoilija kirjoitti:

        Ok. Olipa tyhjentävä vastaus. Emme siis keskustele amerikkalaisista autoistakaan, koska sinulle tulee kiukkuinen mieli koska sinä jo harrastat amerikkalaisia autoja. Mahtavaa logiikkaa ja aidon harrastajan puhetta!

        Ei sinun kanssasi tämän enempää koska olet kiireinen kirjoittelemaan minusta muita tarinoita.

        Oletko jo ostanut polkupyöräilyhousut ? Ja uimaräpylät ?


      • tplay

        Olihan minullakin starcraft cherolet van, ostin metroautosta vuonna 1992-93 väriltään sininen, 6.2l ns. iso blokki kone diesel, samaa mallia löytyi 5.7l bensakoneella, mutta liian kallis ajaan minun kukkarolle.


    • VittuMikäIdiootti

      Ja voi vittu vielä, minkälaiset stereot ja onko soundit hyvät.

      Jätä ny hyvä mies tuo soundipuoli vähemmälle, ku oot vuoden jauhanu potatoa, nää soundit on sulle liikaa.

      • 2tukkijätkää

        Numballilta kysyttäessä mitä teet siellä Hua Hinissa? Numball vastaa: "Mä olen jo täällä" ja kertoo säätilanteesta ilmapuntarin välityksellä.

        Senseiltä kysyttäessä jenkkiautoharrastuksesta Chiang Maissa, Sensei vastaa: "Mulla on jo Mopar ja mä ajelen sillä"

        Tässä on palstan kaksi kovinta tarinaniskijää, harrastajaa ja matkailijaa.


      • Lerpanilta

        Lerpalla iski vit.uvaihde päälle taas, kilju on tehnyt tehtävänsä ja pian pieksee hammaslääkärivinyylivaimonsa, onneksi liimaa ja vinyylipaikkoja on vielä.


    • 63Numball64

      broidi osti kun olin 14v dodge monacon, oli saanut just kortin, upea pirssi, mutta helvetin kallis ajaa, mulla on ollu floridassa vuokralla cadillac deville northstar.

      • Sensei--

        Aha ettäkö oikein klassikko Starcraft jepjep ja nyt tupsahti entinen jenkkiautoilija palstalle sarjakyselemään.
        Jatka poju pelleilyäs.....laita kuvaa broidin autostas, voi hyvänen aika.......monaco.

        ...ai että entinen jenkkiautoilija siinä kyselee viisaita joita harrastajat tahtoo tietää.

        Opiskele poju lisää, se onkin mun tarkoitus että käytät aiheeseen aikaa ja bablaa tulee lisää.

        Varaa aikaa itsellesi siellä junttilassa itsellesi kesällä ja mene pilvenmäelle kyselemään harrastajilta kestääkö cadillakkisi sudittelua, voi muumimamma taas.

        että floridassa hahhahhhah


      • A_horse_is_a_horse

        Oliko se samanlainen Dodge Monaco millä Jake ja Elwood ajeli Ghostbusters elokuvassa???

        Seiskanelonen isolohko 440 Magnumin poliisi moottorilla varustettuna ???

        Hieno peli !!!


      • 63NumBall64
        A_horse_is_a_horse kirjoitti:

        Oliko se samanlainen Dodge Monaco millä Jake ja Elwood ajeli Ghostbusters elokuvassa???

        Seiskanelonen isolohko 440 Magnumin poliisi moottorilla varustettuna ???

        Hieno peli !!!

        Jack ja elwood eivät olleet lainkaan ghostbustersissa, vaan Bluebrothers elokuvassa, ei ollut, tuo oli malli missä oli suojat ajovalojen päällä, malli taisi olla roayal tai jotain jos oikein muistan, mutta nuo suojat oli aika huonot, ne ei aina auenneet kuin olisi pitänyt... En tiedä oliko se ghostbusters elokuvan auto edes dodge, voi olla... se oli kutenkin farmari, se bluemobiili oli vanha poliisiauto, 440 hp, dodge monaco kylläkuin.


      • A_horse_is_a_horse

        Cadillacilla cruisailu Floridassa on oikeesti hienoa vaikka vuokralla oliskin. Oliko muuten avomalli?
        Olen ite cruisaillut V8 Chevy Novalla vaimon kanssa pitkin Sunsetbulewarttia.
        Vaimo tosin laitto minut sittemmin ulkoruokintaan, mutta tämä on ihan oma tarinansa (ehkä tästä myöhemmin).
        Tämä Chevy Nova oli täysin samanlainen, oikein hakemalla haettu, kuin millä Stevie Wonder ajeli Sansetpulevartilla siinä Beverly Hills kyttä elokuvassa. Siis vuosimalli, V8, vaaleansininen metallinhohtoinen väri, jne. Mutta jos oikein muistan niin meidän Nova oli parempi! Stevie Wonderin Chevyssä taisi siinä Bewerly Hills Coppi elokuvassa olla vain kaksi ovea ja ajeli yksin siinä missä meikäbanjoliini ajeli vastaavalla Novalla vaimo (vielä) etupenkillä ja tässä oli takaovetkin.


      • A_horse_is_a_horse
        63NumBall64 kirjoitti:

        Jack ja elwood eivät olleet lainkaan ghostbustersissa, vaan Bluebrothers elokuvassa, ei ollut, tuo oli malli missä oli suojat ajovalojen päällä, malli taisi olla roayal tai jotain jos oikein muistan, mutta nuo suojat oli aika huonot, ne ei aina auenneet kuin olisi pitänyt... En tiedä oliko se ghostbusters elokuvan auto edes dodge, voi olla... se oli kutenkin farmari, se bluemobiili oli vanha poliisiauto, 440 hp, dodge monaco kylläkuin.

        OF COURSE.

        Minun moka. Myönnän. Voi minua aasia. Aasiaa ja etenkin Naimaata tunnuttelemattomana nyt taisi paljastua millainen aasi olenkaan ollut potkiessani Elefanttien ja Trumppien töräytyksiä vastaan?


    • Sensei--

      Lapsen ja Pattayan rakkaan 3 ensimmäistä kysymystä.

      1. Sutiiko ?
      2. Kuinka lujaa kulkee ?
      3. Miten soundit.

      • 64NumBaII63

        vai vittu resu että sutiiko... kysy mutsiltas resu sutiiko.. mä nauran sun autoille.. mulla on jo auto.. ajonvakausjärjestelmä on mopossakin ja abs.. Jamaha merkkinen.. vitunidiootti kyselee nopeuksista.. mun Jammu kulkee yli sataa resupekka mä nauran sun jahdeillesikin


      • Sensei--
        64NumBaII63 kirjoitti:

        vai vittu resu että sutiiko... kysy mutsiltas resu sutiiko.. mä nauran sun autoille.. mulla on jo auto.. ajonvakausjärjestelmä on mopossakin ja abs.. Jamaha merkkinen.. vitunidiootti kyselee nopeuksista.. mun Jammu kulkee yli sataa resupekka mä nauran sun jahdeillesikin

        Mene sinä pallomahaidiootti sinne hau hinin ihannaan... vittumikäidiootti mä nauran sulle täältä pohjoisesta.. vai jamaha.. mä nauran sulle ja mä nauran mulle.. mä vaan nauran


      • 64NumBaII63
        Sensei-- kirjoitti:

        Mene sinä pallomahaidiootti sinne hau hinin ihannaan... vittumikäidiootti mä nauran sulle täältä pohjoisesta.. vai jamaha.. mä nauran sulle ja mä nauran mulle.. mä vaan nauran

        mä nauran sulle enemmän.. hahahah HAHAHAHAHAHAHHHJ


      • Sensei--
        64NumBaII63 kirjoitti:

        mä nauran sulle enemmän.. hahahah HAHAHAHAHAHAHHHJ

        Ei kyllä mä nauran enemmän HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH sulle


      • 64NumBaII63
        Sensei-- kirjoitti:

        Ei kyllä mä nauran enemmän HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH sulle

        resu.. todellinen pohjoisen moottoripelle.. nauran sulle.. ilmapnapine 1009 hehtaaria..


      • 63NumBall64

        Olenpas taas kirjoitellut paljon tietämättäni, pitänee hakea apua itselleni, kello on Hua hinissä 9:07 lämmintä 28 ilmanpaine 1010 hPa.


      • Lerpanpäivää
        63NumBall64 kirjoitti:

        Olenpas taas kirjoitellut paljon tietämättäni, pitänee hakea apua itselleni, kello on Hua hinissä 9:07 lämmintä 28 ilmanpaine 1010 hPa.

        Teeppä se ja nopeaan, ehkäpä kaikki toivo ei ole 101% menetetty...
        Näin julistamme lerppalauantain alkaneeksi, pitkästä aikaa kohtuu rauhallisesti, sovittelevan aamusaarnan johdosta, saarnamiehenä normaaliin tapaan NumBallilerppa...


      • 63NumBall64
        Lerpanpäivää kirjoitti:

        Teeppä se ja nopeaan, ehkäpä kaikki toivo ei ole 101% menetetty...
        Näin julistamme lerppalauantain alkaneeksi, pitkästä aikaa kohtuu rauhallisesti, sovittelevan aamusaarnan johdosta, saarnamiehenä normaaliin tapaan NumBallilerppa...

        Voi olla, eilenkirjoitusten aikaan en ollut paikassa josta pääsisi nettiin, ajoin mopolla hua hinin keskustasta kotiin, toivon sinunkin hakea apua ongelmiisi nopeasti, minä epäilen että sinä olet kuvitellut olevasi minä, reppana.


      • Lerpanpäivää
        63NumBall64 kirjoitti:

        Voi olla, eilenkirjoitusten aikaan en ollut paikassa josta pääsisi nettiin, ajoin mopolla hua hinin keskustasta kotiin, toivon sinunkin hakea apua ongelmiisi nopeasti, minä epäilen että sinä olet kuvitellut olevasi minä, reppana.

        Tapoihini ei kuulu kuvittelut ja ongelmani ovat yksinomaan sinun mielikuvituksessasi...


      • 63NumBall64
        Lerpanpäivää kirjoitti:

        Tapoihini ei kuulu kuvittelut ja ongelmani ovat yksinomaan sinun mielikuvituksessasi...

        Lyödäänkö vetoa joka aamu vastaavaa "Näin julistamme lerppalauantain alkaneeksi, pitkästä aikaa kohtuu rauhallisesti, sovittelevan aamusaarnan johdosta, saarnamiehenä normaaliin tapaan NumBallilerppa..." olet selkeästi mielenterveyskuntoutuja, vaivaako nyt mania vai depressio, sinä poju kuvittelet joka aamu, toivottavasti et ole noiden minuna esiintymisien takana, silloin pitää vielä dianoosiin lisätä vainoharhat, eikä se silloin selity puhtaana bipona.


    • Sensei--

      4 tuntia ja 20 bablaa.

      Sorry, ei ollut tarkoitus aiheuttaa noin vahvaa paniikkihäiriötä vielä tässä vaiheessa, mutta kommenttien sisältö osoittaa paniikkihäiriön.

      Ravintolan edessä ..... en kerrokkaan, vekkuli mies kun olen.

      Onko Junttilassa paljonkin lunta ?

      • 64NumBaII63

        aha ettäkö oikein 4 tuntia resu jepjep ja nyt tupsahti paniikkia vi palstalle sarjakyselemään lumista hahahahaha juntti
        Jatka poju pelleilyäs.....laita kuvaa vaimos autostas, voi hyvänen aika.......monaco.
        ..ai että entinen jenkkiautoilija siinä kyselee viisaita joita harrastajat tahtoo tietää.
        Opiskele poju lisää, se onkin mun tarkoitus että käytät aiheeseen aikaa ja bablaa tulee lisää.
        Varaa aikaa itsellesi siellä junttilassa itsellesi kesällä ja mene pilvenmäelle kyselemään harrastajilta kestääkö moparisi sudittelua, voi muumimamma taas.
        että junttilassa hahhahhhah mä oon jo täällä ja 1010 hehtopascalia... 28 selssius vai vekkuli vitunidiootti... ravintola.. syö se ravintola me mennään lähettilään kanssa 1000 neliökilometrin savusaunaan reppana


      • Sensei--
        64NumBaII63 kirjoitti:

        aha ettäkö oikein 4 tuntia resu jepjep ja nyt tupsahti paniikkia vi palstalle sarjakyselemään lumista hahahahaha juntti
        Jatka poju pelleilyäs.....laita kuvaa vaimos autostas, voi hyvänen aika.......monaco.
        ..ai että entinen jenkkiautoilija siinä kyselee viisaita joita harrastajat tahtoo tietää.
        Opiskele poju lisää, se onkin mun tarkoitus että käytät aiheeseen aikaa ja bablaa tulee lisää.
        Varaa aikaa itsellesi siellä junttilassa itsellesi kesällä ja mene pilvenmäelle kyselemään harrastajilta kestääkö moparisi sudittelua, voi muumimamma taas.
        että junttilassa hahhahhhah mä oon jo täällä ja 1010 hehtopascalia... 28 selssius vai vekkuli vitunidiootti... ravintola.. syö se ravintola me mennään lähettilään kanssa 1000 neliökilometrin savusaunaan reppana

        Voi hyvänen aika sentään tööts ja köh.. On tepsinyt määräykseni Hua Hinin mieheen. Sehän tässä on tarkoituskin että ajattelet minua ja bablaan takuulla lisää monacojuntti. Kerro sä siitä nuoruudestas juntti. Mä ajelen täällä Chiang Maissa paraikaa Mopareilla on laitettu rattiin tabletti niinkuin laatuautoissa nykyään ja voin kirjoittaa samalla. Hauskaa kun ihmiset pitää rikollisena kun ajelee tällaisella MC liivit päällä. Mä nauran sulle heti kun tää tupakkayskä menee ohi. Vien juuri laatujuoma Rellua meidän ravintoloihin. Tänään lavalle nousee Teddy ja tiikerit. On fiftari ilta. Ennakkovarauksia ihan kivasti niin että köh köh sinne..


      • 64NumBaII63
        Sensei-- kirjoitti:

        Voi hyvänen aika sentään tööts ja köh.. On tepsinyt määräykseni Hua Hinin mieheen. Sehän tässä on tarkoituskin että ajattelet minua ja bablaan takuulla lisää monacojuntti. Kerro sä siitä nuoruudestas juntti. Mä ajelen täällä Chiang Maissa paraikaa Mopareilla on laitettu rattiin tabletti niinkuin laatuautoissa nykyään ja voin kirjoittaa samalla. Hauskaa kun ihmiset pitää rikollisena kun ajelee tällaisella MC liivit päällä. Mä nauran sulle heti kun tää tupakkayskä menee ohi. Vien juuri laatujuoma Rellua meidän ravintoloihin. Tänään lavalle nousee Teddy ja tiikerit. On fiftari ilta. Ennakkovarauksia ihan kivasti niin että köh köh sinne..

        huhuu ja hohoo mandariinikainalo.. pesurekka oikeen vai että oikeen moparit on ja vaimot.. sulla on äitin paskanen kammari ja fattan tuet.. täällä 11.06 ja 31 lämmintä.. 1010 hPa..


      • 63NumBall64
        64NumBaII63 kirjoitti:

        huhuu ja hohoo mandariinikainalo.. pesurekka oikeen vai että oikeen moparit on ja vaimot.. sulla on äitin paskanen kammari ja fattan tuet.. täällä 11.06 ja 31 lämmintä.. 1010 hPa..

        Jaa jaa näytät taas esiintyvän minuna, klo on 13:00 31 lämmintä 1007 hPa.


      • Sensei--
        63NumBall64 kirjoitti:

        Jaa jaa näytät taas esiintyvän minuna, klo on 13:00 31 lämmintä 1007 hPa.

        Moikka sinne Hua Hiniin.

        Taisi pojulla kilahtaa eilen vähän vahvemmin kuin aiemmin.


      • 64NumBall63
        Sensei-- kirjoitti:

        Moikka sinne Hua Hiniin.

        Taisi pojulla kilahtaa eilen vähän vahvemmin kuin aiemmin.

        Joo Pattayan resurssit yrittää saada meidät riitelemään keskenään.


      • Sensei--

        Onko sulla monacocadillac paisenaamalla muuta kuin mopo? Mulla on Mopar ja amerikkalaisia laatupyöriä. Mua ainakin naurattaa.


      • KrunikanPipi
        Sensei-- kirjoitti:

        Onko sulla monacocadillac paisenaamalla muuta kuin mopo? Mulla on Mopar ja amerikkalaisia laatupyöriä. Mua ainakin naurattaa.

        Onkos Kalju-Putte tai Kalju-Putten ystävä nyt kovastikin ottanut itteensä ???


      • 63Numball64
        Sensei-- kirjoitti:

        Onko sulla monacocadillac paisenaamalla muuta kuin mopo? Mulla on Mopar ja amerikkalaisia laatupyöriä. Mua ainakin naurattaa.

        on mulla yksi itselle, yksi vaimolle ja yksi henkilökunnalle,eikä kyse ole tässä tapauksessa hoitohenkilökunnasta, kuten prunikan pojulla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe