Toyotan hybrideillä on WLTP:n tultua pienimmät kulutukset

Toyotan hybrideillä on nyt WLTP-päästömittaustavan tultua voimaa 1.9.2018 pienimmät päästöt, joka tarkoitaa myös kaikkein pienintä kulutsta kun puhutaan autoista, joissa on polttomoottori.

Voit todistaa tämän kaymällä läpi eri automerkkien hinnastot:
1
Ilmoita


12 Vastausta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.


Huomio kertoo omaa tarinaansa valmistajista ja niiden rehellisyydestä. Paljastui jälleen kerran että me eurooppalaiset olemme pelkkiä huijareita ja valehtelijoita. Miten muuten on selitettävissä monien Vw-mallien myyntikielto WLTP:n tultua voimaan.
1 VASTAUS:
Kerro toki lisää ja ne mallit jotka on kiellossa ja miksi.
+Lisää kommentti
Tuo WLTP on pelkästään verotusta varten, mikään muu ei ole muuttunut miksikään. Tojon hybridi ei säästä käytännössä yhtään sen enempää kuin ennenkään. Pitkää työmatkaa ajava ei säästä niillä yhtään mitään. Käy useimmin huollossa ja kärsii auton huonoista ominaisuuksista.
4 VASTAUSTA:
Uusi WLTP-päästömittaustapa on luotu mittaamaan autojen todellisia päästöjä. Sitä ei ole luotu verotusta varten.
kjhfgdssa kirjoitti:
Uusi WLTP-päästömittaustapa on luotu mittaamaan autojen todellisia päästöjä. Sitä ei ole luotu verotusta varten.
TM Talviauto 2017 kulutuksia
Toyota C-HR kylmänä 11,1 ja lämmin 6,3 l/100km
Citroën C3 Puretech kylmänä 9,4 ja lämmin 6,2 l/100km.
Ovatko muka ilmoitettujen suuruisia oli se normi mikä tahansa?
kaukana.todellisesta kirjoitti:
TM Talviauto 2017 kulutuksia
Toyota C-HR kylmänä 11,1 ja lämmin 6,3 l/100km
Citroën C3 Puretech kylmänä 9,4 ja lämmin 6,2 l/100km.
Ovatko muka ilmoitettujen suuruisia oli se normi mikä tahansa?
Vähän on nyt eri kokokoiset autot...
Sontiasmolottaja kirjoitti:
Vähän on nyt eri kokokoiset autot...
Joo mutta niin eroaa kulutuskin luvatusta. WLTP ei ota huomioon esim ilmanvastusta lainkaan.
+Lisää kommentti
Itselläni ainakin 223 heppainen takavetobensahybridisedan kuluttaa
käytännön ajossa aina vähemmän kuin myös omistamani 150 heppainen etuveto-TDI-DSG-farkku, vaikka ajan pääasiassa maanteillä. Ero ei kuitenkaan ole niin suuri, että sillä mitään suurta merkitystä olisi. Hybridi on huonoimmillaan lyhyillä matkoilla, koska se pyrkii lämmittämään bensiinimoottorin mahd. nopeasti ja diesel taas silloin kun lisälämmitin käy.
Ilmoita
WLTP on hauska kirjainyhdistelmä, eikä siitä kirjoittajat tiedä asiasta yhtään mitään, varsinkaan jos se liittyy tojotaan. Ei kaikki menekään kuin Stromsössä.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/201804112200867504
1 VASTAUS:
Uusi normi nosti eniten hybridien ja pikkuautojen kulutuksia ja siksi päättäjille tuli kova hätä mennä tekemään veroasteikkoon korjauksia.
+Lisää kommentti
Mitäs sönkkö tähän.
Ilmoita
Nykyiset sähköautot on täysin raakileita,suomen kovissa pakkasissa täysin toiminta kyvyttömiä.

Mutta pian tuohonkin saadaan parannus,toyotan edistyksellisten innovaatioiden ansiosta.

Nämäkin keskeneräisiä susia.

https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/vuosi-sahkolla-vierailevana-tahtena-viilea-volkswagen-e-golf/
Näin.se.vaan.on

Tesla on ainoa jolla on edes jotenkin siedettävä toiminta säde.
No toyota teki teslalle tuon nykyisen tekniikan.

Mutta toyotaa ei moinen vielä tyydyttänyt.toyota luopui teslasta ja tekee taas historiaa..

800 km toimintamatka sähköllä.

Nää nykyiset vokkelon hynyn sähköautot on lähinnä huvittavia tekeleitä suomen pakkasissa.

Kylmiä kuin skodat ja toiminta matka 30 km

Eikä vw edes raakileitaan mainosta,tietää että kovissa pakkasissa täysin kelvottomia kulkineita taas kerran
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Toyotan hybrideillä on WLTP:n tultua pienimmät kulutukset

Toyotan hybrideillä on nyt WLTP-päästömittaustavan tultua voimaa 1.9.2018 pienimmät päästöt, joka tarkoitaa myös kaikkein pienintä kulutsta kun puhutaan autoista, joissa on polttomoottori.

Voit todistaa tämän kaymällä läpi eri automerkkien hinnastot:

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta