Tyytyväinen POOKIIN

ouluZZ

Onneksi on Radio Pooki! Parasta Suomesta, parasta Oulusta! Bauer Medialle iso kiitos, että pidätte iskelmäkansan puolta! KIITOS!

12

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertainen

      Rauhoitu vähän. Eikö tuo riitä, että huudat kilpaa itsesi kanssa jo yhdessä ketjussa.

    • Brahestad

      Ei muuten huuda, minäkin kuuntelen Pookia hyvin mielelläni. Musiikkia varttuneille ja monipuolidta.

    • Anonyymi

      Menishän tuo kun laittaisivat sen ns. kanavaäänen eläkkeelle!

    • Anonyymi

      Ainoa ison mediatalon kanava joka ei ole mennyt huonommaksi. Pooki on sitä samaa tasoa mitä oli ennen kuin liittyi osaksi suurta medikonsernia.

      Kysymys on vain kuinka kauan ja koska kanavaa aletaan huonontomaan.

      • Anonyymi

        Eiköhän sitä tappiolla pyöritetä. Syitä voi vain arvailla miksei konseptia ole vielä muutettu.


    • Anonyymi

      Pookissakin kun on vaan tuo melko samantapainen musiikki soittolistasta johtuen, on vaikea uskoa että siellä on yli 10 000 levyä kun samat artistit toistuvat kiusallisen usein, varsinkin taviksien ja tavistaviksien toivelevyissä. Ja tauoton läpi yön niin liian usein olen jo kuullut mm. noh sinänsä ihan hyvät euroviisukäännökset Sai laulu aikaan sen sekä Isä Pappa Pingviini... Liian usein myös juontaja sanoo että tätä laulu ei meiltä löydy ja ehdottaa monesti itse soitettavaa kappaletta... soittaja joutuu ehdottomaan pahimmillaan jopa kolmea kappaletta... harmittaahan se tuollainen.
      Nytkin päivystän Pookin ja Järviradion soidessa toisesta radiosta, molemmista tulee toivelevyjä näin perjantai-iltaisinkin. Pookin puolella sympaattisen miehekäs Petri Alminoja ja JR:n puolella tosi fiksu mies myös, Lasse... ? sukunimeä en nyt muista. Suosittelen!

    • Anonyymi

      vai oliko se peräti 30 000 levyn soittolista/varasto. Hmm, pitäisi päästä käymään siellä joko Raahen tai Oulun toimituksessa. Kahvipaketin ja pullat kyllä veisin mukanani, ja jos siellä olisi vielä rehevä Marja paikalla, tuo ihanainen mm. Virpi Piippo fani. Oli hänen keikallaankin täällä Kokkolassa, viime kevät talvena. Kun silloisen(ex-) kumppanini pojan uusi naisystävä, Anne-Marie Hannonen oli Joonaksen haastateltavana. Syy : Annen esittämä laulu Rakkaani oli peräti 15 viikkoa Radio Pookin Listalla ja Lista ykkösenäkin peräti 3 viikkoa. Ainakin sen verran ellei kauemminkin... miehen muisti kun ei tunnetusti ole kovin pitkä...

    • Anonyymi

      Kyllä Pooki ainakin Radio Suomen pesee 10-0.

    • Anonyymi

      Hienoa, että on myös kotimaista tanssi- ja iskelmämusiikkia soittava kanava, joka suuntaa tarjontansa varttuneemmalle väestölle.

      Kuitenkin Pooki tarvitsisi hieman päivitystä tälle vuosituhannelle. Spiikkeri/mainosmies pitäisi laittaa vaihtoon, koska omatuotantoiset mainokset kuulostavat hirveältä. Olen kuunnellut järkyttyneenä, kun näitä pooki-mainoksia on kuulunut parin viime vuoden aikana myös muilla Bauer-median kanavilla.

      Muutenkin kanavailmettä ja äänimaisemaa kannattaisi modernisoida.

      • Anonyymi

        Omaperäisyys onkin nykyään valttia. Ei tarvita mitään konepuhujia tai samaa hokemista. Pooki ja Bauer Medialla on valtava määrä kuuntelijoita. Sekä kuuluvuusalueella että toinen puoli netissä.
        Musiikista puheen ollen Radio Pooki, Radio Musa Tampere, Sandels ja Kajaus ovat monipuolisimpia musiikkiradioita. Ne ovat kuuntelijaystävällisiä kanavia.


    • Anonyymi

      Radio Facepooki? Mistä kuuluu? en oo tiennykkää.

    • Anonyymi

      Raadio feispooki on parasta antia mitä nykyöään kuulee!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe