Jotkin yksityiset firmat tarjoaa geenitestejä jossa noita syöpägeenejä tutkitaan.
http://www.riskigeeni.net/mycancer.html itseäni kiinnostas ainakin kilpirauhassyöpä, kun niitä on kaks jo suvussa ollu
Onko kukaan tehnyt geenitestiä syöpiin liittyen?
5
196
Vastaukset
- Huijaus_kyseessä
Ei osoitetta, ei puhelinnumeroa, ei mitään tietoja löydy yrityksestä!
- Huijareita
Oikeestiko jotkut uskoo noita huijareita? Hei oikeesti kamoon järki käteen.
- Anonyymi
En missään nimessä suosittele. Varokaa! Kyseinen riskigeeni.net vei rahani, ei toimittanut edes testipakkausta 3kk aikana vedoten covidin aiheuttamaan viiveeseen! En tiedä mihin vetoavat nyt kun maksun palautuksessa on ”viivettä”. Kohta puoli vuotta mennyt tilauksesta ja maksusta ja rahoja ei ole näkynyt. :(
- Anonyymi
Itse en tekisi minkäänlaisia testejä, jostain mahdollisuudesta sairastua johonkin.
Mitä sillä tiedolla loppujen lopuksi tekee, jos geeneissä on jotain alttiutta johonkin esim. krooniseen sairauteen.
Alkaako sitten elää jatkuvassa pelossa, että tuleekohan se ja se sairaus, ja jos, niin milloinkohan se tulee.
Mukavampaa elää huolettomana. Jos jotain joskus tulee, niin se tulee, tahtoi tai ei. - Anonyymi
Äly hoi,älä jätä. Tietenkin hyvä tehdä geenitesti jos suvussa on .angelina jolle esim poistatti rinnat ja munasarjat kun äitinsä marcheline berndrand kuili munasarjasyöpään ja hän on geenin kantaja. Elää todennäköisesti siten pidempään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717