moih Chiangmain rahamies. olen kateellinen

pietarinjorma

Laitappa toukohousu jotain muutakin kuvaa aijaten?? Ihanasta elämästäsi. Olet toki tärkeä ihminen, itsellesi ja läheisillesi? Eli itsellesi???...Mutta se vanhan mersun nokka? Eikä Aijaamasi kuksan kuva......? Varmaan vakuuta? Ainakaan kaikkia palstan " aktiiveja"??

Paina suoraselkäisenä suomalaisena miehenä?? Kuva saldostasi? 12.01.2019?? Niin tietävät köyhätkin, että käytettävissäsi on sitä oikeeta rahaa. EI se oo sen kummosempaa?? Todistaa puhuvansa totta? .. Yllätyitkö?

Kirjoita vaikka tiliotteeseen, että " Maijalle Totuuksia" Pystytkö tähän?

Mä uskon, että et pysty?? Jos olen väärässä, niin voit jatkaa paskanjauhamista jostain kymmenientuhansien eurojen vetosi lyömisestä tai sukupuolineutraalin hammasläkäri vaimosi olemassa olosta tai hammaslääkäri vaimosi solvaamisesta?? Paina poika parastasi? Palstalaiset tietää totuuden? Uskon ,että itsekkin tiedät??? Sulla ei vaan oo mitään? Voin toki olla itsekkin väärässä, Mutta se ei haittaa mun elämää. Ihmisillä kun kuitenkin on määrätyt rahat, millä pitää pärjää tai voida paremmin kun huonosti?? Elämä on elämää.. Ei muuta. Sullahan se on " palstalaisten mukaan" ihan luksusta?? Onnee. Kaikilla ei mene yhtä hyvin kun sulla?? Sääli niitä? Anna niille emotionaalinen hymy

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sensei--

      No mutta entinen jenkkiautoilijahan se klassikkotusinapakunsa vireltä on viettänyt perinteistä suomalaista perjantai-iltaansa normaaliin Pattaya-asenteeseensa perustuen ja todeten että klassikkomersu ei ole klassikkomersu.

      Teksti noin yleisilmeeltäänkin osoittaa, että ...... no jätän sanomatta, että en aiheuta alahuulen lerpatusta, mutta voin toki vastata olennaiseen.......

      Kyllä sutii Mopari, enemmänkin on taitolaji lähteä punaisista sutimatta, kokeile omallas........
      ai niin onko kitkat vai nastat ?

    • Sensei--

      Tässä vielä tämä kateutta herättävä mersunen uudemman kerran ja pikkuinen omakotitaloalue, jonka ostin työntekijöillemme ikäväksesi
      https://aijaa.com/LIkIQQ

      • Sensei--

        Korjaan sen verran että työntekijät itse ostivat itselleen asunnot ja kyseessä on 4 ensimmäistä rakennusta vasemmalla.

        Mersusta sen verran, että ajamalla on tuohon ajettu, eli ajokelpoinen.


    • Sensei--

      Et uskonut että meidän perheellä on Thaimaan passit. Siinäpäse ne. Pidän noita aina mukana lompakossa hesassa, jos tarvii todistaa henkilöllisyys tai voittaa vedossa rahaa. Siinä on kaikki selkeästi esillä ja passit on alkuperäisiä, kuten kuksakin.
      https://aijaa.com/fqFdw8

      • senseintalot

        Juupa juu. Näin kerroitkin maaliskuussa:

        Aviomiess
        31.3.2018 16:12
        "Harrastan kyllä trollausta ja nimenomaan pilkkamielellä. Ei olekaan tarkoitus että käytöksessäni olisi järkeä, tarkoitus on saada sinut ajattelemaan minua 24/7."

        Totuustarkkailua. Yritit vielä 2011 vuonna, jolloin romumersun kuva on otettu, valehdella vaimollesi ja itsellesi että ostatte tuosta talon perheellenne ja muutatte Thaimaahan. Kävi ilmi ettei sinulla ole kuin tulen huuhtoma arse ja maitojuna kutsui. Vaimosi lähti poikanne kanssa joku vuosi sitten takaisin Thaimaahan. Olet välillisesti osallistunut thaimaalaisten marjanpoimintaan ja esittelit vanhoja passeja. Ero on tapahtunut noin 2013-2014 ja baarinaisesi lähti takaisin Thaimaahan samoihin aikoihin. Aloitit trollaamisen täällä 2014, terveys meni ja juopottelet torpassasi ikävöiden vaimoa ja Thaimaata.


      • kamarulu

        Ja kuten sanoin.. Skitsofreenikko " Kuvittelee kirjoittelevansa täällä kaksin nimimerkki 2010:n kanssa.

        "Et uskonut että meidän perheellä on Thaimaan passit. Siinäpäse ne. Pidän noita aina mukana lompakossa hesassa, jos tarvii todistaa henkilöllisyys tai voittaa vedossa rahaa. Siinä on kaikki selkeästi esillä ja passit on alkuperäisiä, kuten kuksakin.
        https://aijaa.com/fqFdw8"

        Onko sinulla " miljonääri" Thaimaan passi, mutta ei oleskelulupaa? Vai mitä sönkötät " teidän perheen Thaimaan passeista?"


      • taaskävikäry

        Se onkin aika mielenkiintoinen kysymys. Kansalaisuus ja Thaimaan passi muttei oleskelulupaa.

        Thaimaan kansalaisuuden hakemiselle perusedellytykset on, että on täysi-ikäinen, on vakituisessa työssä Thaimaassa, puhuu sujuvaa thaikieltä ja on asunut Thaimaassa yhtäjaksoisesti vähintään viisi vuotta. Mikä tahansa työ ei kelpaa, tulotason täytyy olla tarpeeksi korkea ts. siis on täytynyt maksaa koko asuinajaltaan tarpeeksi veroja Thaimaahan. Nämä ovat siis vasta perusedellytykset sille että kansalaisuutta voi lähteä hakemaan, eivätkä takaa mitään automaattista kansalaisuuden myöntämistä. Eduksi olisi myös yliopistotutkinto thaimaalaisesta yliopistosta, thaimaalainen puoliso tai Thaimaassa syntynyt lapsi (näistä mikään ei ole siis pakollinen vaatimus, mutta edesauttaa myönteistä päätöstä kansalaisuutta hakiessa). Minkäänlaista rikosrekisteriä ei tietenkään saa olla. Hakuprosessissa voi helposti kestää useampi vuosi, ja kuten sanottua, sitä ei voi edes aloittaa ennen kuin on asunut Thaimaassa viisi vuotta. Sekä kielitaito että tietämys/ymmärrys thaimaalaisesta kulttuurista testataan. Ihan vaan hassuna kuriositeettina, kokeissa saatetaan käskeä mm. laulamaan Thaimaan kansallislaulu (thaikielellä tietenkin). :)


      • Sensei--
        taaskävikäry kirjoitti:

        Se onkin aika mielenkiintoinen kysymys. Kansalaisuus ja Thaimaan passi muttei oleskelulupaa.

        Thaimaan kansalaisuuden hakemiselle perusedellytykset on, että on täysi-ikäinen, on vakituisessa työssä Thaimaassa, puhuu sujuvaa thaikieltä ja on asunut Thaimaassa yhtäjaksoisesti vähintään viisi vuotta. Mikä tahansa työ ei kelpaa, tulotason täytyy olla tarpeeksi korkea ts. siis on täytynyt maksaa koko asuinajaltaan tarpeeksi veroja Thaimaahan. Nämä ovat siis vasta perusedellytykset sille että kansalaisuutta voi lähteä hakemaan, eivätkä takaa mitään automaattista kansalaisuuden myöntämistä. Eduksi olisi myös yliopistotutkinto thaimaalaisesta yliopistosta, thaimaalainen puoliso tai Thaimaassa syntynyt lapsi (näistä mikään ei ole siis pakollinen vaatimus, mutta edesauttaa myönteistä päätöstä kansalaisuutta hakiessa). Minkäänlaista rikosrekisteriä ei tietenkään saa olla. Hakuprosessissa voi helposti kestää useampi vuosi, ja kuten sanottua, sitä ei voi edes aloittaa ennen kuin on asunut Thaimaassa viisi vuotta. Sekä kielitaito että tietämys/ymmärrys thaimaalaisesta kulttuurista testataan. Ihan vaan hassuna kuriositeettina, kokeissa saatetaan käskeä mm. laulamaan Thaimaan kansallislaulu (thaikielellä tietenkin). :)

        Mukava seurata näitä tarinanmuutoksia.

        Minulla suomen passi.
        Vaimollani thaimaan passi.
        Pojallamme suomen- ja thaimaan passi.
        Minulla ei oleskelulupaa.

        Nyt bablagagaa minusta thaimaan kansalaista ja niin edelleen.

        Hauskaa mutta......mutta........mikä olikaan pääasia........sinä ajattelet minua.


      • ajattelijasi

        Kuvassasi neljä Thaimaan passia ja kolme Suomen passia. Kenen ne neljä Thaimaan passia on? Vaimollasi on Suomen passi, pojallasi ja sinulla myös. Se tekee kolme Suomen passia.
        Jos siinä on sekä vanhat että uudet vaimosi ja poikasi passisivut, niin silloin osuin oikeaan ja poikasi sekä vaimosi lähtivät pois Suomesta 2013. Sinä jäit. Noista askarrelluista valokopioista kun ei saa muuta tolkkua. Vaimosi Suomen passi on jo mennyt umpeen.


      • Sensei--
        ajattelijasi kirjoitti:

        Kuvassasi neljä Thaimaan passia ja kolme Suomen passia. Kenen ne neljä Thaimaan passia on? Vaimollasi on Suomen passi, pojallasi ja sinulla myös. Se tekee kolme Suomen passia.
        Jos siinä on sekä vanhat että uudet vaimosi ja poikasi passisivut, niin silloin osuin oikeaan ja poikasi sekä vaimosi lähtivät pois Suomesta 2013. Sinä jäit. Noista askarrelluista valokopioista kun ei saa muuta tolkkua. Vaimosi Suomen passi on jo mennyt umpeen.

        Vaimolla ei ole suomen passia, ainoastaan elinikäinen oleskelulupa suomeen.

        Summa summaarum.....nyt sulla taas funtsittavaa, niin......ja sinähän tiedät kuka on lähtenyt, minne lähtenyt ja koska lähtenyt, joten miksi kyselet asioita jotka tiedät.

        Mutta.........

        Sydämelliset lämpivät kiitokset sinulle että ajattelet minua, niinhän olen määrännyt ja sinä tottelet minua.

        Muista nyt että olen määrännyt sinut ajattelemaan myös yläosattomia orpotyttötarjoilijoita jenkkiautojen konepellillä.......muista......muista.......muista 🐒


      • pattayanertto
        Sensei-- kirjoitti:

        Mukava seurata näitä tarinanmuutoksia.

        Minulla suomen passi.
        Vaimollani thaimaan passi.
        Pojallamme suomen- ja thaimaan passi.
        Minulla ei oleskelulupaa.

        Nyt bablagagaa minusta thaimaan kansalaista ja niin edelleen.

        Hauskaa mutta......mutta........mikä olikaan pääasia........sinä ajattelet minua.

        jessss senssei, kopioita thaipasseista.ompa upeeta, ihan huippua.


      • pattayanertto
        pattayanertto kirjoitti:

        jessss senssei, kopioita thaipasseista.ompa upeeta, ihan huippua.

        Sorry, oma kuksa unohtui.

        https://aijaa.com/vcWQHC


      • Anonyymi

        Hienot on passit invahomoperheellä, noilla vaan espanjaan leimoja hakemaan..


      • Anonyymi

        Koskaan en ole nähnyt tuollaisia alkuperäisiä passeja, kuvat leikattu ja tekstit sutattu. Näinköhän kelpaa missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan en ole nähnyt tuollaisia alkuperäisiä passeja, kuvat leikattu ja tekstit sutattu. Näinköhän kelpaa missään.

        resupetteri.. tuttu dullimies laittoi niihin kyllä tuoreet leimad kun menin tudun poliisibäällikön kanssa leima myymälään dullissa buvarnashumissa


    • RakastakaaPattayaa

      Saas nähdä voittaako tämä katkeruuden ja kateuden purkualoitus kommentointien lukumäärällä eilisen jenkkiautojutun ?

      Ainakin rima taas noussut rakkaalla, nyt pohtii senssusen thaimaan kansalaisuutta.

      No, sehän edellyttää taas googlettamista ja tietojen imurointia internetistä, on pojulla lauantaipuuhaa.

      • tsekkaanulos

        Totuustarkkailu on hauskaa, mutta liian helppoa kun kyseessä on Suomen idiootein mielikuvitusaviomies ja mielikuvitus sensei. Saapi hihitellä kun jatkuvasti sensei jää valeista kiinni kun ei älyllisesti pärjää kellekään. Tämä on kuin veisi lapselta tikkarin, kun vie aviomieheltä fantasiamaailman. Mutta se siitä tällä erää. Ei muuta aviomies kuin alahan suunnittelemaan seuraavaa hankintaa, aloitusta ja mielikuvitusmatkaa.


      • Sensei--
        tsekkaanulos kirjoitti:

        Totuustarkkailu on hauskaa, mutta liian helppoa kun kyseessä on Suomen idiootein mielikuvitusaviomies ja mielikuvitus sensei. Saapi hihitellä kun jatkuvasti sensei jää valeista kiinni kun ei älyllisesti pärjää kellekään. Tämä on kuin veisi lapselta tikkarin, kun vie aviomieheltä fantasiamaailman. Mutta se siitä tällä erää. Ei muuta aviomies kuin alahan suunnittelemaan seuraavaa hankintaa, aloitusta ja mielikuvitusmatkaa.

        No mikäs nyt niin mieltä painaa meidän passeissa ?

        Eikös ne ollutkaan internetistä imuroituja tai marjanpoimijoilta lainattuja ?

        Tiedoksi kysymykseesi hieman valaistusta, kulmaleikatut vanhoja ja leikkaamattomat voimassa, tosin omani on sittemmin uusittu joten täällä on yksi kulmaleikattu lisää.

        Kyllä hankintojen suunnittelu on ihan päiväntasalla, jopa myös hankinnat.

        Mukavaa hihittelyä sinulle.


      • 44xkotona

        Enempää en viitsi omalta osaltani kommentoida kuin että sinulla täytyy olla varsin huonolla tolalla asiat kun et saa vuoden leimaa Thaimaahan kerrallaan. Tavan duunareitakin ja plus viiskymmentä ikäisiä immeisiä asuu Thaimaassa ja heillä on luvat kunnossa. Mikähän sulla mahtaa olla se syy ettei ole. Rahapula ja ilmainen suomalainen terveydenhuolto?


      • Sensei--
        44xkotona kirjoitti:

        Enempää en viitsi omalta osaltani kommentoida kuin että sinulla täytyy olla varsin huonolla tolalla asiat kun et saa vuoden leimaa Thaimaahan kerrallaan. Tavan duunareitakin ja plus viiskymmentä ikäisiä immeisiä asuu Thaimaassa ja heillä on luvat kunnossa. Mikähän sulla mahtaa olla se syy ettei ole. Rahapula ja ilmainen suomalainen terveydenhuolto?

        Minulla on henkilökohtaiset syyt olla edes anomatta vuoden leimaa.

        Sinullahan on henkilökohtainen syy olla esimerkiksi jäsen Pattayan golfkerhossa vaikka et ole Pattayalla.

        Kysyt mikä mahtaa olla syy ja arvuuttelet myös vastauksen, johon hieman selvennystä.
        Vaikka minulla olisikin oleskelulupa tänne Thaimaahan, ei se poista oikeuttani Suomen terveydenhuoltoon.

        Rahapula, niin mitä rahapula kulloinkin tarkoittaa, on myös henkilkohtainen asia.
        Että sinulle ei tulisi rahapulaa, jouduit poistumaan täältä paratiisista tehdäksesi töitä suomessa.
        Minun ei tarvitse tehdä työtä samasta syystä kuin sinun.

        Mitä tulee tuohon toiseen kirjoitukseesi naiskauneudesta ja muoti-ilmiöistä, niin totta, internet saa aikaiseksi kaikenlaisia ilmiöitä, jotka aiheuttavat erilaisia mielipiteitä.
        En ota kantaa koska elämäni ei ole noiden naisten elämän seuraamista kuten monella.


      • Anonyymi
        Sensei-- kirjoitti:

        Minulla on henkilökohtaiset syyt olla edes anomatta vuoden leimaa.

        Sinullahan on henkilökohtainen syy olla esimerkiksi jäsen Pattayan golfkerhossa vaikka et ole Pattayalla.

        Kysyt mikä mahtaa olla syy ja arvuuttelet myös vastauksen, johon hieman selvennystä.
        Vaikka minulla olisikin oleskelulupa tänne Thaimaahan, ei se poista oikeuttani Suomen terveydenhuoltoon.

        Rahapula, niin mitä rahapula kulloinkin tarkoittaa, on myös henkilkohtainen asia.
        Että sinulle ei tulisi rahapulaa, jouduit poistumaan täältä paratiisista tehdäksesi töitä suomessa.
        Minun ei tarvitse tehdä työtä samasta syystä kuin sinun.

        Mitä tulee tuohon toiseen kirjoitukseesi naiskauneudesta ja muoti-ilmiöistä, niin totta, internet saa aikaiseksi kaikenlaisia ilmiöitä, jotka aiheuttavat erilaisia mielipiteitä.
        En ota kantaa koska elämäni ei ole noiden naisten elämän seuraamista kuten monella.

        mihin miljonääri tarvitsee suomen terveydenhuoltoa, onhan yksityissairaaloitakin... taitaa multipersoonavajakki olla persaukinen palstapäivystäjäreppana....
        20 tuntia täynnä... olet surkimus.


      • Anonyymi
        Sensei-- kirjoitti:

        Minulla on henkilökohtaiset syyt olla edes anomatta vuoden leimaa.

        Sinullahan on henkilökohtainen syy olla esimerkiksi jäsen Pattayan golfkerhossa vaikka et ole Pattayalla.

        Kysyt mikä mahtaa olla syy ja arvuuttelet myös vastauksen, johon hieman selvennystä.
        Vaikka minulla olisikin oleskelulupa tänne Thaimaahan, ei se poista oikeuttani Suomen terveydenhuoltoon.

        Rahapula, niin mitä rahapula kulloinkin tarkoittaa, on myös henkilkohtainen asia.
        Että sinulle ei tulisi rahapulaa, jouduit poistumaan täältä paratiisista tehdäksesi töitä suomessa.
        Minun ei tarvitse tehdä työtä samasta syystä kuin sinun.

        Mitä tulee tuohon toiseen kirjoitukseesi naiskauneudesta ja muoti-ilmiöistä, niin totta, internet saa aikaiseksi kaikenlaisia ilmiöitä, jotka aiheuttavat erilaisia mielipiteitä.
        En ota kantaa koska elämäni ei ole noiden naisten elämän seuraamista kuten monella.

        henkilökohtaiset syyt on jorvin sairaala....


    • KrunikanVili

      Hihittelevä passintarkastaja !!!

    • Lerppavalehteleeaina

      Paskanpuhuja Senseilerppa kertoi vaimollaan olevan elinikäisen oleskeluluvan Suomeen, huh huh huh, on sitten lerpan vaimo saanut varmaan hänelle asianmukaisessa järjestyksessä säädetyllä erityislailla tai asetuksella sen.
      Oleskelulupa on määräaikainen viideksi vuodeksi ja on kuvallisena muovikorttina.

      Uskokaa lerppaa, lerppa valehtelee aina!

      • Sensei--

        Pitää paikkansa kyllä, oleskelulupa tulee uusia määrävälein, anteeksi sanamuotoni.

        Kyllä on kuvallinen muovikortti.

        Olekelulupakortin saa Hesan Sörkän ( Kurvi ) maahanmuuttovirastosta.

        Oleskelulupa on elinikäinen, ellei pysyvän oleskeluluvan eväämiseksi ole perusteita.

        No mikä mahtaisi olla peruste ???
        Tuossa juuri tuomittiin yksi ulkomaalainen Hesan käräjäoikeudessa hänen leikaten pään irti tappamaltaan viholliselta ja videoiden sen nettiin.
        Häneltä ei evätty oleskelua Suomessa.

        Kysynkin koska vaimoni ei ole ainakaan vielä päitä eikä edes lerppaani leikannut, mikä mahtaisi olla peruste, että hänen oleskeluoikeutensa ei olisi elinikäinen ???

        Voiko vaimon muovikortteja kuksalla imuroida netistä ???


      • Sensei--
        Sensei-- kirjoitti:

        Pitää paikkansa kyllä, oleskelulupa tulee uusia määrävälein, anteeksi sanamuotoni.

        Kyllä on kuvallinen muovikortti.

        Olekelulupakortin saa Hesan Sörkän ( Kurvi ) maahanmuuttovirastosta.

        Oleskelulupa on elinikäinen, ellei pysyvän oleskeluluvan eväämiseksi ole perusteita.

        No mikä mahtaisi olla peruste ???
        Tuossa juuri tuomittiin yksi ulkomaalainen Hesan käräjäoikeudessa hänen leikaten pään irti tappamaltaan viholliselta ja videoiden sen nettiin.
        Häneltä ei evätty oleskelua Suomessa.

        Kysynkin koska vaimoni ei ole ainakaan vielä päitä eikä edes lerppaani leikannut, mikä mahtaisi olla peruste, että hänen oleskeluoikeutensa ei olisi elinikäinen ???

        Voiko vaimon muovikortteja kuksalla imuroida netistä ???

        Hieman jatkan.
        Arvannetko miksi meillä virallinen osoite myös Suomen Paraisilla ?
        Miksi vaimoni nimissä omaisuutta myös Suomessa ?
        Pohdittavaksesi, miksi minä en ole edes anonut oleskelulupaa tänne Thaimaahan ?
        Siinäpä sinulle taas hieman lakia ja asetusta.


      • PanseinSessit
        Sensei-- kirjoitti:

        Hieman jatkan.
        Arvannetko miksi meillä virallinen osoite myös Suomen Paraisilla ?
        Miksi vaimoni nimissä omaisuutta myös Suomessa ?
        Pohdittavaksesi, miksi minä en ole edes anonut oleskelulupaa tänne Thaimaahan ?
        Siinäpä sinulle taas hieman lakia ja asetusta.

        Jos vihjailet että sinut on rikoksista tuomittu ja et siksi saa oleskelulupaa Thaimaahan niin sitä vastaan sotii pari asiaa. Herjaat toistuvasti jotakin nimimerkkiä hänen vanhoista pahoinpitelytuomioistaan. Miten sulla on varaa herjata jos itse julistaudut nyt tuomituksi rikolliseksi? Toinen mikä oli aikamoinen lapsos oli se kun kerroit että Chiang Maista on näpäärää eikä mielestäsi edes kallista käydä leimaamassa passi Espanjassa. Tuo oli niin paksua kukkua että voisi ajatella niin, ettet edes tiennyt missä Thaimaa sijaitsee ja sijotit sen mielessäsi "etelään", kuten vanha kansa käyttää termiä mennessään Espanjaan.
        Noita lapsoksia on sulla lukemattomia, jotka kyllä kertoo omaa tarinaansa ettei Thaimaa ole sinulle mitenkään tuttu.


      • Sensei--
        PanseinSessit kirjoitti:

        Jos vihjailet että sinut on rikoksista tuomittu ja et siksi saa oleskelulupaa Thaimaahan niin sitä vastaan sotii pari asiaa. Herjaat toistuvasti jotakin nimimerkkiä hänen vanhoista pahoinpitelytuomioistaan. Miten sulla on varaa herjata jos itse julistaudut nyt tuomituksi rikolliseksi? Toinen mikä oli aikamoinen lapsos oli se kun kerroit että Chiang Maista on näpäärää eikä mielestäsi edes kallista käydä leimaamassa passi Espanjassa. Tuo oli niin paksua kukkua että voisi ajatella niin, ettet edes tiennyt missä Thaimaa sijaitsee ja sijotit sen mielessäsi "etelään", kuten vanha kansa käyttää termiä mennessään Espanjaan.
        Noita lapsoksia on sulla lukemattomia, jotka kyllä kertoo omaa tarinaansa ettei Thaimaa ole sinulle mitenkään tuttu.

        Ei minua ole rikoksista tuomittu.
        Kiusaan Dilleä ja se on molemminpuolista.
        Matkustelumme tuottaa tarvittaessa oleskeluoikeuden ja meidän perheen matkailun hinta ei ole sinun asiasi.
        Jos matkustelu ei sinun mielestä ole näppärää, älä matkustele.

        Ikää minulla on sen verran, että matemaattisesti ajatellen vaimoni elää vuosikymmeniä minun häipyen kuvioista ja poikani täyskymppejä täyttäessään en ole läsnä kovinkaan monessa.

        Toiset tekee testamentteja ym. järjestelyitä.
        Meidän perheen järjestelyihin kuuluu esimerkiksi vaimoni ja lapseni oikeus suomeen suomen etuineen ja palveluineen.
        Järjestelyihin kuuluu myös vaimoni ja poikani omaisuuden pysymisen turvaaminen heillä ja heidän nimissään siirtymättä esimerkiksi suomen verottajalle.

        Otetaanpa esimerkki;

        Jos vaimosi sairastuu esimerkiksi kohdunkaulan-tai rintasyöpään, missä se on todettu ja missä häntä hoidetaan, entä mitä hoito maksaisi jos hänen tulee hoito itse maksaa ???
        Jep, minunkin vaimoni käy määrävälein suomessa noissa tarkistuksissa ja hoito kuten vaimollasi koska hänellä siihen oikeus jos sairastuisi.
        Ymmärrätkö, ihmiset järjestelee asioitaan hieman kauaskantoisemmin.

        On monta muutakin asiaa joita voisin sinulle hieman valaista, mutta en viitsi vastaanottaa idiotismias.
        Mainitsen kuitenkin harkintaasi piruilut työntekijöidemme työsuhde-etuisuuksista jotka sinua kismittää ja kysynkin, miten terveydenhuolto kausisuomiravintoloissa työntekijöille esimerkiksi tilanteessa, että kattilallinen kiehuvaa vettä kaatuu päälle, tai kanankoipia poikki hakatessakäy kuten Soimannin sormelle ?
        Meidän työntekijät hoidetaan sairaalassa eikä maksa heille mitään.

        Mitä tulee asuinmaani Thaimaan tuntemukseeni niin minun asiani, eikä minun mielenkiintoni olekaan googletus ja kirjaviisaus sinun tavoin.
        Voisin minäkin tehdä kysymyksiä sinulle Suomesta, joihin et kykeneisi vastaamaan, ketä tahansa pystyisi, mutta ketä huvittaisi, ei minua.

        Kiitos taas ajatuksestasi.


      • Anonyymi
        Sensei-- kirjoitti:

        Hieman jatkan.
        Arvannetko miksi meillä virallinen osoite myös Suomen Paraisilla ?
        Miksi vaimoni nimissä omaisuutta myös Suomessa ?
        Pohdittavaksesi, miksi minä en ole edes anonut oleskelulupaa tänne Thaimaahan ?
        Siinäpä sinulle taas hieman lakia ja asetusta.

        Thaimaahan ei voi anoa oleskelulupaa, ainoastaan viisumin. Kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaahan ei voi anoa oleskelulupaa, ainoastaan viisumin. Kuulemma.

        Jep oikein... pidempi kuin kuukauden oleskelu maassa vaatii viisumin joka haetaan Thaimaan ulkopuolelta, viisumiin voit hakea jatkoa aikaa viranomaisilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaahan ei voi anoa oleskelulupaa, ainoastaan viisumin. Kuulemma.

        Ja miksi ei..?
        Kuinka voi sitten oleskella pidempään..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaahan ei voi anoa oleskelulupaa, ainoastaan viisumin. Kuulemma.

        Ja miksi ei..?
        Kuinka voi sitten oleskella pidempään..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep oikein... pidempi kuin kuukauden oleskelu maassa vaatii viisumin joka haetaan Thaimaan ulkopuolelta, viisumiin voit hakea jatkoa aikaa viranomaisilta

        Viisumi / Visa = oleskelulupa joita on monenlaisia ja monenmittaisia
        Stay = pysyä / oleskella
        Extension = jatko / pidennys
        Overstay = ylioleskelu
        Oleskeluajan ylityksistä tulee sanktioita kaikissa viisumityypeissä
        Turistiviisumi myönnetään hakijoille, jotka haluavat matkustaa Thaimaahan ainoastaan turismi-tarkoituksella. Viisumi yhdellä maahantulolla on voimassa 90 päivää. Hakija on oikeutettu oleskelemaan Thaimaassa 60 päivää maahan saapumisesta sekä on mahdollista anoa 30 päivää lisäaikaa Immigration-viranomaiselta.

        Turistiviisumikin on oleskelulupa. Älä aloita taas numbbis sitä vänkäämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisumi / Visa = oleskelulupa joita on monenlaisia ja monenmittaisia
        Stay = pysyä / oleskella
        Extension = jatko / pidennys
        Overstay = ylioleskelu
        Oleskeluajan ylityksistä tulee sanktioita kaikissa viisumityypeissä
        Turistiviisumi myönnetään hakijoille, jotka haluavat matkustaa Thaimaahan ainoastaan turismi-tarkoituksella. Viisumi yhdellä maahantulolla on voimassa 90 päivää. Hakija on oikeutettu oleskelemaan Thaimaassa 60 päivää maahan saapumisesta sekä on mahdollista anoa 30 päivää lisäaikaa Immigration-viranomaiselta.

        Turistiviisumikin on oleskelulupa. Älä aloita taas numbbis sitä vänkäämistä.

        Sinun pitää hakea viisumi vaikkapa suomesta thaimaan suurlähetystöstä, se on voimassa 2/3kk -12kk, ennenkuin viisumiloppuu voit hakea asuinpaikkakuntasi immigrationista extension of stay kingdom, maksaa 1900 paateroa.

        Oleskeluluvasta kiinnostuneille ohessa lisätietoja, löytyy vaikka tuolta, viisumi eikä extension of stay ei ole oleskelulupa eli permanent residency in Thailand ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisumi / Visa = oleskelulupa joita on monenlaisia ja monenmittaisia
        Stay = pysyä / oleskella
        Extension = jatko / pidennys
        Overstay = ylioleskelu
        Oleskeluajan ylityksistä tulee sanktioita kaikissa viisumityypeissä
        Turistiviisumi myönnetään hakijoille, jotka haluavat matkustaa Thaimaahan ainoastaan turismi-tarkoituksella. Viisumi yhdellä maahantulolla on voimassa 90 päivää. Hakija on oikeutettu oleskelemaan Thaimaassa 60 päivää maahan saapumisesta sekä on mahdollista anoa 30 päivää lisäaikaa Immigration-viranomaiselta.

        Turistiviisumikin on oleskelulupa. Älä aloita taas numbbis sitä vänkäämistä.

        Sinun pitää hakea viisumi vaikkapa suomesta thaimaan suurlähetystöstä, se on voimassa 2/3kk -12kk, ennenkuin viisumiloppuu voit hakea asuinpaikkakuntasi immigrationista extension of stay kingdom, maksaa 1900 paateroa.

        Oleskeluluvasta kiinnostuneille ohessa lisätietoja, löytyy vaikka tuolta, viisumi eikä extension of stay ei ole oleskelulupa eli permanent residency in Thailand ...


      • Anonyymi

        Viisumi on maahantulolupa lyhytaikaista ja tilapäistä, enintään 90 päivää kestävää oleskelua varten. Muuta oleskelua varten sinun on haettava oleskelulupaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisumi on maahantulolupa lyhytaikaista ja tilapäistä, enintään 90 päivää kestävää oleskelua varten. Muuta oleskelua varten sinun on haettava oleskelulupaa.

        Kun tulet maahan alkaa maassa oleskelu. Sitä viisumia kutsutaan oleskeluluvaksi silloin kun se on voimassa. Jos se ei ole voimassa et voi tulla maahan etkä oleskella.


      • Anonyymi

        Mikä tuossa on epäselvää, "Viisumi on maahantulolupa lyhytaikaista ja tilapäistä, enintään 90 päivää kestävää oleskelua varten. Muuta oleskelua varten sinun on haettava OLESKELULUPAA." siis viisumi ei ole oleskelulupa, aivan selvästi se tuossa sanotaan, luetun ymmärtäminen vaikeaa.


      • Anonyymi

        resupetteri väärin, viisumi ei ole oleskelulupa, vaikka se oikeuttaa oleskelemaan maassa, viisumissa olevan ajan, eikä oleskelulupa ole viisumi, joka oikeuttaa pysyvään maassa oloon, minulla ei ole oleskelulupaa, vaan extension of stay joka on eräänlainen viisuminjatke, maassaoloon vuodeksi kerrallaan... eikä ole kenelläkään muulla... tottakai on olemassa viisumeja ainakin kymmentä eri laatua mutta niinkuin sanoin ne eivät ole oleskelulupia, vaikka oikeuttavat maassa oloon, oikean oleskeluluvan maassaoloaikaa ei ole rajattu, ja yleensä se täytyy uusia viiden vuoden välein, ainakin suomessa, thaimaasta en tiedä kun sitä ei ole kenelläkään tutulla, yksi suomen/ruotsalainen on kyllä thaimaan kansalainen mutta se on taas eriasia...


      • Anonyymi

        Missä olen sanonut että se on ainoastaan minulla, reppana, edelleenkin kiinnitä huomiota luetun ymmärtämiseesi.. resuperse.


      • Anonyymi

        "eikä ole kenelläkään muulla... " tuo lause on jostain syystä kopioitunut muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olen sanonut että se on ainoastaan minulla, reppana, edelleenkin kiinnitä huomiota luetun ymmärtämiseesi.. resuperse.

        Mitä tässä sanot.:
        "minulla ei ole oleskelulupaa, vaan extension of stay joka on eräänlainen viisuminjatke, maassaoloon vuodeksi kerrallaan... eikä ole kenelläkään muulla..."

        Edelleenkin kiinnitä huomiota luetun ymmärtämiseen, resuperse..


      • Anonyymi

        Katselimpa tätäkin ketjua, Thaimaahan voi tulla 30 vuorokaudeksi ilman mitään lupaa, yli 30vrk viisumilla tai pysyvästi oleskeluluvalla, Thaimaassa on poikkeus maassaololle voit hakea lisäaikaa aina vuosi kerrallaan jos sinulla on voimassa oleva viisumi, ja muut edellytykset ovat kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa on epäselvää, "Viisumi on maahantulolupa lyhytaikaista ja tilapäistä, enintään 90 päivää kestävää oleskelua varten. Muuta oleskelua varten sinun on haettava OLESKELULUPAA." siis viisumi ei ole oleskelulupa, aivan selvästi se tuossa sanotaan, luetun ymmärtäminen vaikeaa.

        On vaikeaa koska muutama päivä sitten sanoit ettei thaimaahan saa oleskelulupaa..!!
        Ainoastaan viisumeita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vaikeaa koska muutama päivä sitten sanoit ettei thaimaahan saa oleskelulupaa..!!
        Ainoastaan viisumeita.

        Tämä ei vaikeaa, katsos mun oleskelumaisemaa, laitatko omaas.

        https://aijaa.com/hGVjud


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikeaa koska muutama päivä sitten sanoit ettei thaimaahan saa oleskelulupaa..!!
        Ainoastaan viisumeita.

        Jep olet oikeassa niin sanoin eikä sitä ole syytä korjata.


      • Persoona.....no kuules mikä per......soona sinä olet?


      • Anonyymi
        Sensei-- kirjoitti:

        Ei minua ole rikoksista tuomittu.
        Kiusaan Dilleä ja se on molemminpuolista.
        Matkustelumme tuottaa tarvittaessa oleskeluoikeuden ja meidän perheen matkailun hinta ei ole sinun asiasi.
        Jos matkustelu ei sinun mielestä ole näppärää, älä matkustele.

        Ikää minulla on sen verran, että matemaattisesti ajatellen vaimoni elää vuosikymmeniä minun häipyen kuvioista ja poikani täyskymppejä täyttäessään en ole läsnä kovinkaan monessa.

        Toiset tekee testamentteja ym. järjestelyitä.
        Meidän perheen järjestelyihin kuuluu esimerkiksi vaimoni ja lapseni oikeus suomeen suomen etuineen ja palveluineen.
        Järjestelyihin kuuluu myös vaimoni ja poikani omaisuuden pysymisen turvaaminen heillä ja heidän nimissään siirtymättä esimerkiksi suomen verottajalle.

        Otetaanpa esimerkki;

        Jos vaimosi sairastuu esimerkiksi kohdunkaulan-tai rintasyöpään, missä se on todettu ja missä häntä hoidetaan, entä mitä hoito maksaisi jos hänen tulee hoito itse maksaa ???
        Jep, minunkin vaimoni käy määrävälein suomessa noissa tarkistuksissa ja hoito kuten vaimollasi koska hänellä siihen oikeus jos sairastuisi.
        Ymmärrätkö, ihmiset järjestelee asioitaan hieman kauaskantoisemmin.

        On monta muutakin asiaa joita voisin sinulle hieman valaista, mutta en viitsi vastaanottaa idiotismias.
        Mainitsen kuitenkin harkintaasi piruilut työntekijöidemme työsuhde-etuisuuksista jotka sinua kismittää ja kysynkin, miten terveydenhuolto kausisuomiravintoloissa työntekijöille esimerkiksi tilanteessa, että kattilallinen kiehuvaa vettä kaatuu päälle, tai kanankoipia poikki hakatessakäy kuten Soimannin sormelle ?
        Meidän työntekijät hoidetaan sairaalassa eikä maksa heille mitään.

        Mitä tulee asuinmaani Thaimaan tuntemukseeni niin minun asiani, eikä minun mielenkiintoni olekaan googletus ja kirjaviisaus sinun tavoin.
        Voisin minäkin tehdä kysymyksiä sinulle Suomesta, joihin et kykeneisi vastaamaan, ketä tahansa pystyisi, mutta ketä huvittaisi, ei minua.

        Kiitos taas ajatuksestasi.

        ostaisit oman sairaalan niin ei tarvitsisi olla huolissaan sairastumisista.. rahaahan sinulla on, omien sanojesi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        resupetteri väärin, viisumi ei ole oleskelulupa, vaikka se oikeuttaa oleskelemaan maassa, viisumissa olevan ajan, eikä oleskelulupa ole viisumi, joka oikeuttaa pysyvään maassa oloon, minulla ei ole oleskelulupaa, vaan extension of stay joka on eräänlainen viisuminjatke, maassaoloon vuodeksi kerrallaan... eikä ole kenelläkään muulla... tottakai on olemassa viisumeja ainakin kymmentä eri laatua mutta niinkuin sanoin ne eivät ole oleskelulupia, vaikka oikeuttavat maassa oloon, oikean oleskeluluvan maassaoloaikaa ei ole rajattu, ja yleensä se täytyy uusia viiden vuoden välein, ainakin suomessa, thaimaasta en tiedä kun sitä ei ole kenelläkään tutulla, yksi suomen/ruotsalainen on kyllä thaimaan kansalainen mutta se on taas eriasia...

        Mitenkä vakuutukset.?


    • Anonyymi

      Otahanuriinpoju
      26.9.2015 18:31
      Taidat olla peloissasi, zapi ei ole kirjoittanut mitään pitkään aikaan, onkohan vanha mies pelästynyt, voin vakuuttaa minä en pelästy, asun Hiekka Harjussa, Olen tänään illalla ostarin pubissa, sopii tulla sinne isottelemaan, yksin ei kannata.
      Kun ette ymmärrä järkeä, sanotaan sitten näin, jos tämä zap kirjoittaa tänne että hänellä on sattunut jotain, etsin teidät käsiini ja kuten Tony aikanaan sanoi jumala armahtaa, minä en.

      • Anonyymi

        Humalatilasta riippuen välillä uhoaa väkivallalla ja välillä taas on peloissaan ja on kuulema poliisit ovella sitten koputtelemassa "ihan just".
        "Mies" sanoo täyttävänsä 58 vuotta ties kuinka monennen kerran. Toisinaan on ollut paljon vanhempikin ja kertoo että "on harvinaista että hänen ikäisensä osaa tietotekniikkaa". Ei 58 vuotiaalle ole mitenkään harvinaista osata tietotekniikkaa. Äitini hoiteli pankkiasiat ja muut netissä 73 vuotiaana uutisia selaillen 7 vuotta sitten ennen lähtöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalatilasta riippuen välillä uhoaa väkivallalla ja välillä taas on peloissaan ja on kuulema poliisit ovella sitten koputtelemassa "ihan just".
        "Mies" sanoo täyttävänsä 58 vuotta ties kuinka monennen kerran. Toisinaan on ollut paljon vanhempikin ja kertoo että "on harvinaista että hänen ikäisensä osaa tietotekniikkaa". Ei 58 vuotiaalle ole mitenkään harvinaista osata tietotekniikkaa. Äitini hoiteli pankkiasiat ja muut netissä 73 vuotiaana uutisia selaillen 7 vuotta sitten ennen lähtöä.

        Petteri olet taas väärässä olen ensimmäisen vuosikurssin tietotekniikka puolelta otaniemestä valmistunut insinööri, jokainen osaa käyttää pankkiohjelmia, jopa 73 vuotias äitisi, mutta tietoteknikka ja pankkiohjelma ei ole sama asia, niinkuin olen aikaisemmin kertonut cray on tuttu laitteisto samoin linux kaikissa muodoissa, kun asun jyväskylässä 86 vuotias papparainen naapurista, sävelsi tietokoneella, kirjoitti nuotit, ennen teki pianolla ja kynällä, ostatin hänellä korgin keyboardin, jalkiolla ja kannettavan macin muutaman tunnin opetuksella ukko sävelsi satoja kappaleita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri olet taas väärässä olen ensimmäisen vuosikurssin tietotekniikka puolelta otaniemestä valmistunut insinööri, jokainen osaa käyttää pankkiohjelmia, jopa 73 vuotias äitisi, mutta tietoteknikka ja pankkiohjelma ei ole sama asia, niinkuin olen aikaisemmin kertonut cray on tuttu laitteisto samoin linux kaikissa muodoissa, kun asun jyväskylässä 86 vuotias papparainen naapurista, sävelsi tietokoneella, kirjoitti nuotit, ennen teki pianolla ja kynällä, ostatin hänellä korgin keyboardin, jalkiolla ja kannettavan macin muutaman tunnin opetuksella ukko sävelsi satoja kappaleita...

        muuten tuo cray on valtiolla leasing koneena kun ei ole varaa sitä omaksi ostaa, se maksaa noin 80 miljoonaa taalaa, osa vuokratuista noodeista on käytössä puolustusvoimilla, verottajalla, sekä korkeakouluilla, suurin käyttäjä on kuitenkin ilmatieteenlaitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muuten tuo cray on valtiolla leasing koneena kun ei ole varaa sitä omaksi ostaa, se maksaa noin 80 miljoonaa taalaa, osa vuokratuista noodeista on käytössä puolustusvoimilla, verottajalla, sekä korkeakouluilla, suurin käyttäjä on kuitenkin ilmatieteenlaitos.

        Joo ja sinulle se ei ole ongelma koska omistat milardin firman sekä riisipussin.


    • Melkoinen nostalgiapläjäys, tuttuja henkilöitä eri nimimerkeillä ja 28 poistettua viestiä yhdetä ketjusta. lienee palstan ennätys. viestejä en edes viitsine kommentoida mutta hauskaa on varmasti ollut. matkailuasiaa sangen vähän.

    • Anonyymi

      Ciangmainhuahininrahamies..

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe