Veikkaukseni pallopaidasta :Ns. Keskustapuolueen puoluetoimiston oikeiston trolli. Oikeistolainen viimeisen päälle. Tämän takia kepu hajoaa, kokoomuslaista politiikkaa. Saarikko kehui taas toimiansa julkisen terveydenhoidon tuhoamisoperaatiossa..... huh huh.
Pakkopaita
35
<50
Vastaukset
Ei minulla ole mitään tekemistä kepun tai minkään puolueen kanssa.
Allekirjoitan ja tunnustan äärimmäistä markkinaliberalismia ja yksilön vapautta ja vastuuta. Sekä vastustan totälitärististä piirteitä omaavaa hyvinvointivaltiota.- edelleenpäätäseinään
Oikeistotollo on palkattu natottaja.. Olisko kokoomus trolli?
edelleenpäätäseinään kirjoitti:
Oikeistotollo on palkattu natottaja.. Olisko kokoomus trolli?
Huomenta myös sinne Trollipajaan.
- kännissäseloilee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Huomenta myös sinne Trollipajaan.
Oletko mihin mennyt baltian trollipajasta?
- Eisenkummempi
Todennäköisesti pelkkä piripää
- LestanMetsästäjä
Trolli se on monista nikeistään päätellen, mutta onko palkattu sellainen niin se haiskahtaa aina vaan enemmän siltä, että on...
Kuukausipalkkalainen, koska kirjoittaa täällä niin epäsäännöllisesti. On joskun kertonutkin, että palkkansa on 50.000 e/kk. Monet muut palstan trollit saavat urakkapalkkaa eli jokaisesta avauksesta kilahtaa tietty summa heidän tilillensä. Ovatkin siksi hyvin ahkeria täällä.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Kuukausipalkkalainen, koska kirjoittaa täällä niin epäsäännöllisesti. On joskun kertonutkin, että palkkansa on 50.000 e/kk. Monet muut palstan trollit saavat urakkapalkkaa eli jokaisesta avauksesta kilahtaa tietty summa heidän tilillensä. Ovatkin siksi hyvin ahkeria täällä.
Vähän typerää kopsata toisen rekisteröity nikki.
Vähän typerää kopsata toisen rekisteröity nikki.
Sitä paitsi eikö täällä tulisi keskustella Keskustasta ja sen harjoittamasta politiikasta eikä allekirjoittaneesta.
Silkkaa lahjattomuutta koko ketju.
- entinendemari
Sote tulee ja vapaa valinta panee yhteiskunnallien perveydenhuollon toihin tai muuten joutuu työttömäksi tai töihin yhsityiselle puolelle bjos huolitaan..
- Koijareitten_maa
En ole demari, mutta eiköhän ne ole aivan järkeviä ja kirjoitustaitoisia ihmisiä. Inhimmillisiäkin..... ja kehottivat poistumaan?
- Koijareitten_maa
Tästä oikestotyypistä tullee mielhen uusavuton lellitty teini. Kyllä se aika taamoo
- Perustapaus
Huomiohakuista letkauttelua vailla syvempää sisältöä.
Yleensä heppoiset äärimielipiteet kumuavat omista vastoinkäymisistä.
Lienee takkikin kääntynyt matkan varrella... todennäköisesti henkilöhistoriasta löytyy jyrkkää vasemmistosympatiaa.Palstan perustapauksia ovat tällaiset naistenlehtien keittiöpsykologiaan perustuvat "analyysit".
- pallopäälle
Palstan perustapauksia ovat tällaiset naistenlehtien keittiöpsykologiaan perustuvat "analyysit".
Vai ettei napsahtanut liian lähelle oikeaa asiantilaa?
- Perustapaus
pallopäälle kirjoitti:
Vuokrakodissa ketutus ja tyhjä uho taas kasvavat tasatahtiin
pallopäälle kirjoitti:
Miksi olisi napsahtanut. Tämä palsta vain on osoitus surullisesta suomalaisesta keskustelukulttuurista.
Minä tosiaan olen luullut että tällä palstalla käsitellään Keskustaa ja sen harjoittamaa politiikkaa ja muita päivänpolitiikan kysymyksiä eikä minua.
Toki hivelee se että allekirjoittanut palstan vasurien toimesta koetaan näin merkittäväksi tekijäksi. Vaikka sitten alakoulutasoisten räpellysten kautta.- Vasurienlisäksi
Miksi olisi napsahtanut. Tämä palsta vain on osoitus surullisesta suomalaisesta keskustelukulttuurista.
Minä tosiaan olen luullut että tällä palstalla käsitellään Keskustaa ja sen harjoittamaa politiikkaa ja muita päivänpolitiikan kysymyksiä eikä minua.
Toki hivelee se että allekirjoittanut palstan vasurien toimesta koetaan näin merkittäväksi tekijäksi. Vaikka sitten alakoulutasoisten räpellysten kautta.tyhjät lakoniset puhinasi huvittavat toki muitakin
- pallopäälle
Toki hivelee se että allekirjoittanut palstan vasurien toimesta koetaan näin merkittäväksi tekijäksi. Vaikka sitten alakoulutasoisten räpellysten kautta.Siinä koetaan vain ensimmäinen suuri ristiriita asiassa, että sinun kommenttisi perustuvat hyvin pitkälti oman, varsin umpiporvarillisen ideologiasi julkituomiseen, mikä on varsin kaukana peruskepulaisesta politiikasta (huhut kertovat sinun suunnitelleen oman puolueen perustamista, joten eikö Kokoomus ole tarpeeksi oikealla?). Sinua tietysti puhuttelee se seikka, että Sipilä on puheenjohtajakaudellaan ohjannut puolueensa pois perinteiseltä kepupolitiikan linjalta ja suoraan oikealta ohi Kokoomuksenkin. Miten siis kykenet analysoimaan keskustapolitiikkaa, jos et ensinnäkään tiedä, mitä aito ja alkuperäinen keskustapolitiikka on? Minä en nyky-Kepua kannata juuri vääränlaisen poliittisen suuntauksen pesiydyttyä puolueeseen. Siksi on päädytty demarien kannattajaksi, lähimpänä keskiryhmää pieni- ja keskituloisten asialla. Eikä taida siihen asiaan tulla muutosta ellei Kepu kykene palaamaan takaisin omalle kotipolulleen. Ennen Kepussakin oli silti tietynlaista ay-henkisyyden ymmärrystä.
- pallopäälle
pallopäälle kirjoitti:
Siinä koetaan vain ensimmäinen suuri ristiriita asiassa, että sinun kommenttisi perustuvat hyvin pitkälti oman, varsin umpiporvarillisen ideologiasi julkituomiseen, mikä on varsin kaukana peruskepulaisesta politiikasta (huhut kertovat sinun suunnitelleen oman puolueen perustamista, joten eikö Kokoomus ole tarpeeksi oikealla?). Sinua tietysti puhuttelee se seikka, että Sipilä on puheenjohtajakaudellaan ohjannut puolueensa pois perinteiseltä kepupolitiikan linjalta ja suoraan oikealta ohi Kokoomuksenkin. Miten siis kykenet analysoimaan keskustapolitiikkaa, jos et ensinnäkään tiedä, mitä aito ja alkuperäinen keskustapolitiikka on? Minä en nyky-Kepua kannata juuri vääränlaisen poliittisen suuntauksen pesiydyttyä puolueeseen. Siksi on päädytty demarien kannattajaksi, lähimpänä keskiryhmää pieni- ja keskituloisten asialla. Eikä taida siihen asiaan tulla muutosta ellei Kepu kykene palaamaan takaisin omalle kotipolulleen. Ennen Kepussakin oli silti tietynlaista ay-henkisyyden ymmärrystä.
Ps. Väyrysen uusi Tähtiliike on saanut kiinnostusta heräämään, sillä ainakin puolueen agenda vaikuttaisi nettisivuston mukaan olevan sellainen, jota voisi jopa kannattaa. Ja koska kyseessä on Paavo, niin tietää ainakin sen, että politiikka tulee varmasti olemaan lähempänä peruskeskustalaista linjaa kuin jos itse Keskusta jatkaa Sipilän klaanin viitoittamaa tietä. Väyrynen on itse sanonut demarienkin olevan lähempänä hänen politiikkaansa kuin Sipilän Keskusta.
pallopäälle kirjoitti:
Siinä koetaan vain ensimmäinen suuri ristiriita asiassa, että sinun kommenttisi perustuvat hyvin pitkälti oman, varsin umpiporvarillisen ideologiasi julkituomiseen, mikä on varsin kaukana peruskepulaisesta politiikasta (huhut kertovat sinun suunnitelleen oman puolueen perustamista, joten eikö Kokoomus ole tarpeeksi oikealla?). Sinua tietysti puhuttelee se seikka, että Sipilä on puheenjohtajakaudellaan ohjannut puolueensa pois perinteiseltä kepupolitiikan linjalta ja suoraan oikealta ohi Kokoomuksenkin. Miten siis kykenet analysoimaan keskustapolitiikkaa, jos et ensinnäkään tiedä, mitä aito ja alkuperäinen keskustapolitiikka on? Minä en nyky-Kepua kannata juuri vääränlaisen poliittisen suuntauksen pesiydyttyä puolueeseen. Siksi on päädytty demarien kannattajaksi, lähimpänä keskiryhmää pieni- ja keskituloisten asialla. Eikä taida siihen asiaan tulla muutosta ellei Kepu kykene palaamaan takaisin omalle kotipolulleen. Ennen Kepussakin oli silti tietynlaista ay-henkisyyden ymmärrystä.
Harkimon Liikekään ei ole tarpeeksi oikealla.
Tuosta vanhasta Kepusta tulee mieleen tunkksinen Punamulta ja holtiton rahanjakopolitiikka.- pallopäälle
Tuosta vanhasta Kepusta tulee mieleen tunkksinen Punamulta ja holtiton rahanjakopolitiikka.Keskustassa on ja on ollut omat "valuvikansa", joita ei välttämättä itsekään ole hyvällä katsonut. Sinänsä puhe punamulta-Keskustan holtittomasta rahanjakopolitiikasta on aika absurdia, koska ei Sipilä ole sinällänsä vaikuttanut kepulaiseen jakopolitiikkaan muuten kuin että sitä rahaa jaetaan nyt vain eri porukoille. Sellaisille, jotka kelpaavat myös Kokoomukselle. Valitettavaa on se, että tavallinen kansanosa ei ole päässyt siitä osalliseksi muuten kuin maksumiehen roolissa. On aika korni tilanne siinäkin mielessä, että osa suomalaisia maatiloja on ajautunut todellisiin talousvaikeuksiin vaikka ns. "maaseudunpuolue" istuu pääministeripuolueena hallituksessa. Suurituloisia ja bisneselämää on suorastaan hemmoteltu. Valtiovarainministeri Orpokin on toistuvasti todennut, ettei ole olemassa jakovaraa, mutta kun tulee puhe suurituloisten ja yritysverotuksen keventämisestä, niin johan löytyy kiinnostusta.
Tuosta vanhasta Kepusta tulee mieleen tunkksinen Punamulta ja holtiton rahanjakopolitiikka.Näistä viinipäissäsi palstalle spämmäämistäsi jutuista, tulee mieleen, miten luulisit itse selviäväsi tuollaisessa haaveilemassasi yhteiskunnassa ? Selvästikin olet yksi perkeleen ruikuttaja ja uhoaja, joka toistelee samoja tyhjiä lauseita kykenemättä mitenkään edes raottamaan miten tuollainen utopia toteutettaisiin - puhumattakaan siitä miksi ?
Iso-Arvi kirjoitti:
Näistä viinipäissäsi palstalle spämmäämistäsi jutuista, tulee mieleen, miten luulisit itse selviäväsi tuollaisessa haaveilemassasi yhteiskunnassa ? Selvästikin olet yksi perkeleen ruikuttaja ja uhoaja, joka toistelee samoja tyhjiä lauseita kykenemättä mitenkään edes raottamaan miten tuollainen utopia toteutettaisiin - puhumattakaan siitä miksi ?
Miksi? Etkö perkele ymmärrä että tältä Hyvinvointivaltiolla loppuu rahat jos jatketaan pellossa elämistä. Sitten ei ainakaan ole varaa niistä heikoista ja sairaista huolehtimiseen!
pallopäälle kirjoitti:
Keskustassa on ja on ollut omat "valuvikansa", joita ei välttämättä itsekään ole hyvällä katsonut. Sinänsä puhe punamulta-Keskustan holtittomasta rahanjakopolitiikasta on aika absurdia, koska ei Sipilä ole sinällänsä vaikuttanut kepulaiseen jakopolitiikkaan muuten kuin että sitä rahaa jaetaan nyt vain eri porukoille. Sellaisille, jotka kelpaavat myös Kokoomukselle. Valitettavaa on se, että tavallinen kansanosa ei ole päässyt siitä osalliseksi muuten kuin maksumiehen roolissa. On aika korni tilanne siinäkin mielessä, että osa suomalaisia maatiloja on ajautunut todellisiin talousvaikeuksiin vaikka ns. "maaseudunpuolue" istuu pääministeripuolueena hallituksessa. Suurituloisia ja bisneselämää on suorastaan hemmoteltu. Valtiovarainministeri Orpokin on toistuvasti todennut, ettei ole olemassa jakovaraa, mutta kun tulee puhe suurituloisten ja yritysverotuksen keventämisestä, niin johan löytyy kiinnostusta.
Kokoomuksella on täysi oikeus oman kannattajakuntansa etujen ajamiseen. Mitäs vasemmistolaiset jättivät äänestämättä viime vaaleissa? Vaalitulos on laillisuuden tulema eikä palstan Punakuoron hallitusta erota.
Miksi? Etkö perkele ymmärrä että tältä Hyvinvointivaltiolla loppuu rahat jos jatketaan pellossa elämistä. Sitten ei ainakaan ole varaa niistä heikoista ja sairaista huolehtimiseen!
Ei meillä rahat lopu, mutta kun on tiedossa että kulut ovat nousussa, ei voida tuloja leikata, eli verotusta keventää.
Kokoomuksella on täysi oikeus oman kannattajakuntansa etujen ajamiseen. Mitäs vasemmistolaiset jättivät äänestämättä viime vaaleissa? Vaalitulos on laillisuuden tulema eikä palstan Punakuoron hallitusta erota.
Kokoomus on aina ollut ja tulee olemaan sellainen hippihiirien puolue, joka valittaa veroista ja verotuksesta, kuitenkin se ja sen jäsenistö elää yleensä muodossa tai toisessa verotuksessa kerättävillä varoilla. Kokoomus jos joku on todellinen "tukihemmojen" puolue.
Iso-Arvi kirjoitti:
Ei meillä rahat lopu, mutta kun on tiedossa että kulut ovat nousussa, ei voida tuloja leikata, eli verotusta keventää.
Ei tule mieleen sellainen että niitä kuluja tulisi leikata. Tässä listaa.
-Vanhempainrahat.
-Lahjattoman taiteilijaporukan apurahat.
-Hyvätuloisten lapsilisät.
-Humanististen tieteiden koulutus.
-Asuntolainojen korkovähennysoikeus.
Ym. ym.OikeistoSosDem kirjoitti:
Ei tule mieleen sellainen että niitä kuluja tulisi leikata. Tässä listaa.
-Vanhempainrahat.
-Lahjattoman taiteilijaporukan apurahat.
-Hyvätuloisten lapsilisät.
-Humanististen tieteiden koulutus.
-Asuntolainojen korkovähennysoikeus.
Ym. ym.Kyllä tulee mieleen, mutta tällä palstallako pitäisi alkaa niitä läpi käymään. Paljon on turhaa verovaroilla kustannettavaa.
- pallopäälle
Eli siis oikeistolla on pelkkiä oikeuksia ja vasemmistolla pelkkiä velvoitteita? Kokoomuksella ei ainakaan näytä olevan mitään ymmärrystä siitä, että laskut ja velat täytyy joskus maksaa ja milläpä valtio niitä maksaa, jos verotulot ajetaan alas, kokoomuslaiseen tapaan?
pallopäälle kirjoitti:
Eli siis oikeistolla on pelkkiä oikeuksia ja vasemmistolla pelkkiä velvoitteita? Kokoomuksella ei ainakaan näytä olevan mitään ymmärrystä siitä, että laskut ja velat täytyy joskus maksaa ja milläpä valtio niitä maksaa, jos verotulot ajetaan alas, kokoomuslaiseen tapaan?
Oikeus on rahalla.
- Koijareitten_maa
Gebbuli tottakai. Onko palkattu trolli on epäselvää? Veikkaisin, että on. Venäjän trollit sopivat myös tähän suljhun
- Mitenlienee
Oikeistodemu, onko sulla omia lapsia?
Veikkaan ettei ole, siksi näköalattomalta vaikutat - rahaaon
Jospa kepuloisien tukiaisesta vähäosaisille? Yritystuista ja veronkierrosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124