Kuka määrää suomi 24

e.lä.mä

Mitä kirjoitus on tai aihe, näkemykseni on mielisairaat määräävät kaikki.

ex musiikki, vain sairaiden vaikutukset tulevat toteen.

Onko näin sairas Suomi tänään.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huvittunut

      Mikä oma diagnoosisi on ?

    • eläkeukko

      Täällä palstalla tämä hah.hah.haa., joka nauraa vaikka äitinsä arkun vieressä, yrittää saada sanansijaa joka ketjussa.
      Hänenkaltaistensa olkoon tämä palsta.
      Hyvin viihtyy aina samanmielinen joukko, vaikka eivät toisiaan edes ymmärtäisi.

      Päät pois, bäät bois, ja hah, haha, hahaa, että persekoro paistaa sieltä toisesta päästä. Tyhjän naurajat. juu, ja tyhjän valittajat, juu, ylivaltaa hakevat, mutta joitain edellytyksiä puuttuu. Valtuutusta ei saa nauramalla mihinkään virkaan, paitsi yhteen, enkä sitä viitsi edes sanoa. Pyrkii vielä virkaan.

      Totta kun puhun, tyhmäksi on palsta mennyt.
      Asiaa olevinaan, mutta ei asiallisuutta.
      Herra varjele tuolta joukolta, etteivät minuakin teilaa.

      • lyckatill

        Kuulostaa huomionhakuiselta eläkeakalta, joka kyylää palstaa yöt ja päivät, on koukussa raukkaparka, ihan tosissaan onneton kun ei ole arvostettu eikä huomattu tarpeeksi. Jos keskittyisit välillä hankkimaan live-elämää, voisi tuskasi helpottua.


      • terve.sairas

        eläkeukko.

        Yhdyn sanomaasi.
        Lynkkaajat liikkeellä joka ketjussa, kaikkien pitää olla samaa mieltä, muuten saa lääkemääräyksen ja taudindiagnoosin. Minullakin kaikki taudit ja lääkkeet täällä määrättyjä!


    • Jaakkooko

      Kuoki potut , sillä pottumaa jäätyi jo pinnasta. Luo lumet ensin.

    • huomioitsija

      Niitä, jotka täällä määrätä haluavat, harmittaa niin vietävästi, kun eivät voi määrätä muuta kuin lääkkeitä ja halveksia kun kaikki ei kaadu samaan kaavaan.
      Täällähän vallitsee se siitä sitten tuli mentaliteetti.
      Usein tuli, kaikista eivät saa muokattua kaltaistaan ja se ilmenee katkeruutena ja uusina alotuksina.
      Hän tietää, hän ei luule, vaikka luulee, mutta ei tiedä luulevansa. Onko se oire vai TAUTI.
      kenen lääkkeet on loppu, kuka syö liikaa????????????????

      Kannattaa kysyä kuka määrää, se ei näy olevan selvä määrääjillekkään, yrittävät joka ketjussa kun ei onnistu avaavat uusia, huomionhakuisiakin, sanoo joku.

      Antakaa olla, suulautenne on paljastanut kaikkein innokkaimmat määrääjät. Esiintykin "omalla nikillä ja niitä on monta" sain lukea toisesta ketjusta. Tunnustus sekin. Sieltä se määrämisenyritys kukkii! Onko jollakulla potut kuokkimatta? Minun potut löytyy kaupasta.

      • Kiitoooss

        Se ruotsitar niitä mielenterveyshoitoja määrää, kun sisko on ihan lääkäri. On siis pätevyyttä.Ja kyllä kirjailijat on tämän rahvaan yläpuolella, myös se korpisellainen. Ollan onnellisia kun rahvaan palstalla jakavat helmiä sioille.


    • lomailu.ollisi.IN

      Eiköhän sitä nettinäkyvyyttä aloitusviestin kirjoittajalle ole tullut nettihistorian aikana keskimäärin enemmän kuin muille.
      Loistopäivänsä olivat Maalaismiehen ja Billmanin sereffiaikana. Hän ajatteli että ylämäki jatkuu hamaan tulevaisuuteen.
      Mistä oletettu "alamäki" alkoi, on hämäränpeitossa. Minulla on unelma ei ehkä sitten näytä toteutuvankaan?
      Sotkeutuminen nimimerkkiviidakkoon on voinut eksyttää vanhenevan ex-mestarin.

      • onko.elämäsi.helppoa

        Anna mun kaikki kestää, sano jo itsellesi, että se joka tällä palstalla on pahin luuloihinsa jähmettynyt, katsoo sinua peilistä!

        Sinua onkin kiva härnätä, kun olet niin orjallisesti ruunen vihollinen, että sotket kaikki muutkin ruuneksi. Kukahan minä mahdan olla? Olenko e.lä.mä, vai kuo.le.ma, kerrohan tietosi.
        Ruuneksi en voi alkaa, hän on paljon iäkkäämpi kuin minä ja e.lä.mä.


      • järkikö.kylillä
        onko.elämäsi.helppoa kirjoitti:

        Anna mun kaikki kestää, sano jo itsellesi, että se joka tällä palstalla on pahin luuloihinsa jähmettynyt, katsoo sinua peilistä!

        Sinua onkin kiva härnätä, kun olet niin orjallisesti ruunen vihollinen, että sotket kaikki muutkin ruuneksi. Kukahan minä mahdan olla? Olenko e.lä.mä, vai kuo.le.ma, kerrohan tietosi.
        Ruuneksi en voi alkaa, hän on paljon iäkkäämpi kuin minä ja e.lä.mä.

        Komppaan ja kysyn, mitä pahaa Ruuneperi on tehnyt tälle luulotautiselle joka sotkee jokaisen miehen viestit ja käy Ruuneperin kimppuun.
        Onko Ruuneperi ehkä jättänyt tämän naikkosen rakkaudennälkään?
        Muusta ei voi olla kyse, onhan tämä kirjoituspalsta, eikä täällä voi mistään noin sydämystyä ja myrtyä kuin tämä luuleva naikkonen. Kas kun ei puhunut taas että Pilmari on täällä salanimellä? Luuloilla on täällä kyllä pitkä latu hiihdelty. Taitaa olla sauvoitta luistelua, kun ei totuutta ole siemenen vertaa luuloissaan.
        Kaikilla ei ole kaikki kotona, se on pakko uskoa!


    • olkavarttani.säestää

      Aivan oikein. Tosielämä on todellakin netin ulkopuolella. Tiedetään ettei näyttöpäätteiden edssä työ ole niitä elimistöllemme terveellisimpiä.
      Kuitenkin hyvin monet koulutetut ihmiset joutuvat käyttämään näyttöpäätteitä liian paljon viikossa. Hyvä ettei meidän jo työmme tehneiden ole tähän enää pakkoa.

      • e.lä.mä

        Kyllä netti on tosi elämää. Nettiä hoitavat eivät ole ajan tasalla, nollia kaikkialla. Vanhat--ei kaikki näkevät oikeuden elämässä ex netissä ja elämässä.

        Luulen nettiä hoitavat ovat näiden epäjumalien käsissä siis ei omaa järkeä.

        Ehkä olen väärässä tämä on kuitenkin viimeisiä kirjoituksiani täällä, voikaa hyvin ja pitkää ikää!


    • e.lä.mä
    • Viatonsivullinen
    • e.lä.mä

      Näyttää siltä suomi 24 tai joku muu ei halua totuutta.

      Hän soitti 2018 Sofia kirkossa on kai yotube kaikilla.

    • Ysikuutonen

      Oletko käynyt saabisti Loimun kotipesässä pelejä katsomassa siis lentopalloa?

    • e.lä.mä

      Kaikessa näkyy apina Suomi hyvin sairas ihminen joka on tavallaan suomi 24.

    • e.lä.mä

      Sääntö Venäjä!!!

      Vastaan apinat.

      • Kakskerta

        Sinun e.lä.mä nikkisi johtaa katkeroituneeseen ruuneen. Olet joutunut paljonkärsimään. Se ei ole kuitenkaan palstalaisten vika.
        Olet sinnitellyt jo nyt pitkän iän. Siitä hatunostoni. Joka päivä kaatuu nuoempia. Tapaamme atomipilvessä lähi vuosina. Hyvää talvea sinulle raisioon.


      • kolmas-kerta
        Kakskerta kirjoitti:

        Sinun e.lä.mä nikkisi johtaa katkeroituneeseen ruuneen. Olet joutunut paljonkärsimään. Se ei ole kuitenkaan palstalaisten vika.
        Olet sinnitellyt jo nyt pitkän iän. Siitä hatunostoni. Joka päivä kaatuu nuoempia. Tapaamme atomipilvessä lähi vuosina. Hyvää talvea sinulle raisioon.

        Soinun viestisi on taas todellakin harhaanjohtava, sillä edelleenkään tämä e-lä-mä ei ole ruune. Uskoisit jo itsekkin.


    • Safiir

      Olitko Saabilla propellin pyörttäjänä, joka aiheutti keskipakois ilmiön pääkopassasi?

      • varmaan

        niiin todellakin


    • lukija

      Että tämä ruotasalaishöntti nyt tekee aloituksiakin on jo liikaa!

      • opetellaanko.yhdessä

        Just. Ja joku toinen höntti luulee häntä joksikin muuksi.

        Yksi vinkki ehkä auttaisi: kukaan ei kommentoisi kummallekaan mitään, koskaan!
        Tiedän toki että ei toteudu, minäkin tässä...


    • Mikä ihana aamuaurinko, ihanat valkeat hanget, voi mikä ihana ilta, aurinko ja kuu vaihtaa paikkaa vaalensiniselle taivaankannelle!

      https://youtu.be/g8mei5qjQ64

    • Kuhan_ihmettelen

      Ai kukako, no tuo suvakki Pauli Aalto-Setälä on ainakin tai pitäisi olla vastuussa mitä täällä kirjoitetaan.

      Ihme kun ei ole joutunut vastuuseen kaiken maailman herjoista mitä täällä on ollut ?

    • Viatonsivullinen

      Hyvää sunnuntaiehtoota! Talven kaunein päivä tänään, kaikkialla valkeaa hohtavaa, aurinkoa valoa.
      Lumikola kätösissä hääräsin pihalla, lunta tullut noin reilut 20sm en mittaa hakenut...
      Auton ja autopaikan siivosin pehmeästi lentävästä lumesta. Kolasin polun lintujenruokintapaikalle!
      Valtatie 12 oli hyvä keli ajella, upeasti aurinko laski metsänrannan taa, ei sitä saa vangittua kameralla. Huikeaa että talvi on kääntymässä kevätpuolelle! ☺️🎶

    • Matti ja Teppo olivat retkellä.
      Yöllä Matti herätti Tepon jakysyi.
      -näeksää kui paljo on tähtii?
      -nii onki, tosi paljo, ihasteli Teppo
      -sanos Tepi mitä siit voi päätellä?
      -no varmaan, ett huomiseks on tulos kaunis päivä
      -Väärin, väärin. Siitä voidaan päätellä, ett meijän teltta on varastettu..


      • asiaa

        Ymmärrätkö sinä muusta mitään, vitsejä jakelet, hanki elämä!


      • Lääkäri huomasi määränneensä potilaalle täysin vääriä lääkkeitä ja hädissään soitti tälle.
        -Täällä lääkäri Virtanen, huomasin juuri että määräsin teille vahingossa rauhoittavia ripulilääkkeen sijasta.
        Johon potilas toteaa.
        -Joo, huomasin. Minulla on ollut paskat housussa jo parituntia , eikä v-tuta yhtään!


      • asiaa
        Himmelsauge1 kirjoitti:

        Lääkäri huomasi määränneensä potilaalle täysin vääriä lääkkeitä ja hädissään soitti tälle.
        -Täällä lääkäri Virtanen, huomasin juuri että määräsin teille vahingossa rauhoittavia ripulilääkkeen sijasta.
        Johon potilas toteaa.
        -Joo, huomasin. Minulla on ollut paskat housussa jo parituntia , eikä v-tuta yhtään!

        Jotkut eivät ymmärrä, että sitä sanotaan viisaammaksi, joka ensiksi lopettaa turhan touhottamisen ja vitsailemisen, joten en vastaa jos nyt soitat (suutasi) uudella vitsillä!


      • PaninMerkille
        asiaa kirjoitti:

        Jotkut eivät ymmärrä, että sitä sanotaan viisaammaksi, joka ensiksi lopettaa turhan touhottamisen ja vitsailemisen, joten en vastaa jos nyt soitat (suutasi) uudella vitsillä!

        Melko kuivaa ja nuivaa on elämäsi - sanoisin.


      • Hörähdystekeehyvää

        Eka vitsi (21.1. / 18:22) oli ihan hyvä, en ole aiemmin kuullut, toka ehkä jo hieman vanhentunut, mutta molemmat naurattivat.


    • e.lä.mä

      Asia on vain niin jos ei haluta, niin viesti sinut on poistettu tänne kirjoittamaan.

      Minulle oli vain epäselvää poistot joissa ei ollut mitään kirjoitusta vaan musiikkia.

      Koska aiheeni on talous ja sitä 24 ei voi todessa olla niin lopetan kirjoittamisen oli kumminkin hyvä 10 sormiselle järjestelmälle hyvä oppi ja suomenkielelle.

    • e.lä.mä

      Lisä--- Suomi on hyvin sairas valtio, samoi Ruotsi.


      Muistan hän sanoin olet punikan poika siis muistoja elämästä... .

      Miksi opetetaan kouluissa ruotsinkieltä jota ei kansa halua puhua ja oppia.

      Nyt laki venäjänkieli on pakollinen ja ei muita kieliä.

    • e.lä.mä

      Olen katsonut aikaisempia ja osa on esillä siis joku täällä kirjoittanut on saanut kaiken.

      Oma nimeni on Arto Takanen,

      On kai esillä kaikille google.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe