Moi, Hei vaan sun heiluvilles, juu! Oon tämmönen perushullu Jyväskylästä, ja mulla on sellainen hullu tavoite, että pystyisin hankkimaan itselleni jonkun sellaisen psykiatrisen sairauden, mikä tekisi musta neron, että olisi sitten hullu ja nero, kato kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Nykyinen hulluuteni ei ole mihinkään nerouteen johtanut, niin tarvihtisin jonkun toisenkin psykiatrisen sairauden, ja nimenomaan sellaisen, mikä tekis musta NERON! Mitä mahdollisuuksia, mitä mahdollisuuksia, jos olisin NERO! Mun ÄO on tällä hetkellä joku 115, niin kertokaa te psykiatrit, psykologit tms ihmiset, että mikä psykiatrinen sairaus korreloi kaikkein eniten nerouden kanssa, tai että jopa minkä psykiatrisen sairauden ja nerouden välillä vallitsee kausaliteetti, eli syy-seurausyhteys? Palan halusta muuttua neroksi, mutta kun puuttuu vaan joku jännä psykiatrinen sairaus, mihin kuuluu nerous. Itte oon miettinyt, että kaksisuuntainen mielialahäiriö voisi olla yksi, mutta kun en keksi miten sen saisin. Ite oon siis suht viksu, mutta ku tarvitsisi vielä vähintään 25 pistettä lisää, että olisin ihkaoikea NERO! Ite oon tätä miettinyt jo jatkosodasta lähtien, no ei vaa, en ole vielä edes keski-ikäinenkään. Terveisin, hullu Jyväskylästä.
Hei! Eräs asia askarruttaa mieltäni
2
138
Vastaukset
- mietinvaaaa
Tietyllä tapaahan normaalia korkeampi (ja myös matalampi) älykkyysosamäärä korreloi mielen ongelmien kanssa. Kovan luokan talousrikollisellakin voi olla korkea älykkyysosamäärä. Miksi tarvitset jonkun "sairauden" jos omaat oikeasti noin korkea ÄO:N?
- ai_
Jotkuthan ovat tulleet neroiksi aivovaurion saatuaan. Joten hanki itsellesi aivovaurio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707